Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitoksia hyvistä vinkeistä! Millä painoilla jengi tota 45 asteen hackia vääntää? Jotkut hackithan on ihan melkein vaakatasossa ni kiekkoja voi olla paljonkin, mut ite tuskailen 60 kilon kanssa tossa, lol. Ei voi kyl ymmärtää miten jotkut voi tota pumpata jollain 200 kilolla.
lankku kantapäiden alle jos ei pääse tarpeeksi syvälle kantapäitä irroittamatta
Millä painoilla jengi tota 45 asteen hackia vääntää?
Mulla on ollu muistaakseni about saman verran painoja. Kyykyn oon tehny voimanostotyyliin 130 kilolla. Siitä vaan vertailemaan.
Mielipiteitä?
Nyt astetta turhempi kysymys tähän väliin. Tein viime viikolla kyykyssä 4x140kg ja tänään 9x127.5kg
Eli kumpaa voin nyt pitää "parhaana ennätys sarjana" itse en oikein osaa arvioida kumpi on kovempi.
Mielipiteitä?
Nyt astetta turhempi kysymys tähän väliin. Tein viime viikolla kyykyssä 4x140kg ja tänään 9x127.5kg
Eli kumpaa voin nyt pitää "parhaana ennätys sarjana"
...
Sit toinen juttu on se, että toinen sanoo toista ja toinen toista. Esim. tässä Mark Rippetoe opettaa hip drivea kyykyssä ja musta toi tuntuu aika nurinkuriselta. Jos mä teen noin, niin nosto kaatuu niin lujaa eteen että heitän varmaan voltin etuperin. Ja toi käskee vielä katsomaan maahan! Ei velvetti.
Louie Simmons taas sanoo, että työnnetään lantiota eteen. Tosin noihan treenaa vain boxia ja varustenostoja ja helvetin leveällä asennolla, niin onhan siinä eroa. Mutta kumpi nyt on lähempänä totuutta jos puhutaan tavallisesta "leveästä" kyykystä? Ei siis kapea mutta ei ylileveäkään. Sellaista olen koittanut harjoitella.
...
Itellä käytössä painonnostokengät hackissa..toimii!
Kiitoksia hyvistä vinkeistä! Millä painoilla jengi tota 45 asteen hackia vääntää? Jotkut hackithan on ihan melkein vaakatasossa ni kiekkoja voi olla paljonkin, mut ite tuskailen 60 kilon kanssa tossa, lol. Ei voi kyl ymmärtää miten jotkut voi tota pumpata jollain 200 kilolla.

Pistetään nyt mavekin näytille: http://youtu.be/pnp-3vULJQo
Onko tuossa mitään suurempaa vikaa, kuin yleinen heikkous ja selkä tahtoo vähän pyöristyä heti lähdössä? Remmeistä ei tarvitse vittuilla :D
Kantsii tehä reiden loitonnusta ja lähennystä lämppäreissä niin lonkat aukee ja pakarat aktivoituu vähän paremmin.