Aivan, auton vois vaikka ostaa erikseen eri tableteilla, jotka tehdas olis sitten upottanut. Auton datan saa vielä komeesti kiinni tablettiin eri softilla. Pioneerilla on esim AppRadio, jonka kautta saa 50 eskon dataohjelman, joka näyttää livenä hevosvoimat, väännön, kulutuksen jne jne. Se lukee ne suoraan auton dataportista. Oon katsonut tässä viime päivinä paljon semmoista ohjelmaa kuin Car tech tubesta ja kannattaa katsoa sieltä. Arvostelevat joka reviewissä navin samalla ja kun niitä katsoo, niin alkaa tajuamaan lopullisesti miten vitun vammaisia noi navit oikeesti on. Ja oikeesti noi tunkee noihin vielä tänäkin päivänä CD/DVD-asemaa, SD-korttia ja kovalevyä.
No aivan perseestä nuo tabletitkin siinä autossa on. Tai siis yleensäkin koko kosketusnäytöt ja yhtälailla ne saatanan 'älynupeilla' käytettävät näytöt. Helvetin hienoa jäisillä sormilla kahlailla jotakin menuviidakkoa sieltä näytöstä, jotta saat edes perseenlämmittimen päälle.
Mitä vittua sillä näytöllä yleensäkään autossa tekee? Ei mun tarvi nähdä yhtäaikaa jokaista mahdollista radiokanavaa. Ei mun myöskään tarvi nähdä Jari Sillanpään naamaa näytöllä silloin kun Kaduilla tuulee kajahtaa kajareista. Eikä mua kiinnosta onko ohjaustehostin asetuksissa sport vai sport eco.