- Liittynyt
- 19.3.2009
- Viestejä
- 2 246
No on siellä 180 hv bensa ecoboost awd oikealla automaattilaatikolla, ei siis powershiftillä (joka on siis kaksoiskytkinpuoliautomaatti).
Juurikin näin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No on siellä 180 hv bensa ecoboost awd oikealla automaattilaatikolla, ei siis powershiftillä (joka on siis kaksoiskytkinpuoliautomaatti).
Automaatti-ilmastointi ja Xenonit taitaa olla suurimmat erot. Toki peruutuskameraa ja sadetunnistinta sit myös. Jotenkin noi extravarusteet ei tunnu ihan 3-4ke arvoisilta....
Tietty koukku, Defa ja toiset renkaat nostaa hintaa vielä sen 600+300+1200
Vaikee kyllä löytää Mitsua parempaa, varsinkin vähäruokaisena bensa-automaattina. Toki vaihtoehtoja on mutta hinnat pomppaa tonne 50ke pintaan. Uusi Subaru oikestaan ainoa vaihtoehto. Käytetty XC60 olis kyllä ihan huippu mutta en ehkä sitä Diisseliä....
Automaatti-ilmastointi on myös X:ssa, mutta XS:sta alkaen 2-alueinen. Ei haittaa. Peruutuskameralla mä en tee mitään. Sadetunnistin kiva mutta ei mulle merkityksellinen. Xenoneita ei ole ollut yhdessäkään autossani joten en osaa kaivata enkä maksaisi niistä lisää.
Eli tossa Subbessa on tosi hyvin kaikki mulle tarpeellinen. Defaakaan en tarvii kun on piuha pihalla ja irtodefapuhallin omasta takaa (ellet meinannut siis pelkkää lohkolämppäriä + pistoketta, mitkä tietty pitää ottaa). Ei mitään ongelmaa ollut Mitsussakaan tolla kombolla. Eli vetokoukku + renkaat tulee tohon vaan päälle.
Ja tossa on tosiaan aika iso ero Mitsun alkaen-hinta sillä bensanelivedolla on business-hinnastossakin 6K Subbea enemmän. Ja varusteissa siis varmasti Mitsun hyväksi eroa, mutta kun ei ole mitään mitä puuttuu Subarusta niin vaikea perustella, miksi maksaisin. Mutta katsotaan, Mitsu on mun mielestä paremman näköinen ja taitaa edelleen olla tilavampi. Omalla kohdalla homma on anyway vielä suunnitteluasteella ja katsotaan loppukeväästä ottaako ylipäänsä firman auton vai ei sitten.
Xenonit on rokkenrollia. Ne ei koskaan pala, eikä tartte olla vaihtelemassa kokoajan.
Totta. Vaimon autossa menee koko ajan, joku sanoi, että pitäis vaihtaa molemmat kerralla niin kestäis paremmin. Karmean ahdasta eikä meinaa päästä millään käsiksi noihin omassakaan autossa. Faijan autossa pitää toiselta puolelta irrottaa pyörä, että pääsee vaihtamaan etuvalon.
Ottaen huomioon miten osan autoalan busineksestä huolto/varaosat muodostaa en yhtään ihmettele tätä. Tokihan Volvo/Geely inc mielellään täyttäis vaikka pissapojan kohtuutonta korvausta vastaan.Mimmin Volvossa lähtee koko saatanan umpio kokonaan irti, sen voi kantaa vaikka himaan ja nysvää siellä. En ymmärrä miksei noissa ole simppelimpiä ratkaisuja.
Tuo on aivan loistava systeemi uudemmissa Volvoissa, että koko umpion saa irti.Ottaen huomioon miten osan autoalan busineksestä huolto/varaosat muodostaa en yhtään ihmettele tätä. Tokihan Volvo/Geely inc mielellään täyttäis vaikka pissapojan kohtuutonta korvausta vastaan.
Saatanan hieno hiluxi :D http://www.nettiauto.com/toyota/hilux/5258719