Katumaasturit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Koeajoin ostoaikeissa X5, Evoque, Land Rover Sport ja 4MOTION Passatin tässä viikolla. omassa pihassa näistä nyt seisoo........... 2012 nelikko Passatti! Kaikinpuolin järkevin vaihtoehto ja ihan hyvin ryömii hangessa sen minkä tarvii.

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Automaatti-ilmastointi ja Xenonit taitaa olla suurimmat erot. Toki peruutuskameraa ja sadetunnistinta sit myös. Jotenkin noi extravarusteet ei tunnu ihan 3-4ke arvoisilta....

Tietty koukku, Defa ja toiset renkaat nostaa hintaa vielä sen 600+300+1200

Vaikee kyllä löytää Mitsua parempaa, varsinkin vähäruokaisena bensa-automaattina. Toki vaihtoehtoja on mutta hinnat pomppaa tonne 50ke pintaan. Uusi Subaru oikestaan ainoa vaihtoehto. Käytetty XC60 olis kyllä ihan huippu mutta en ehkä sitä Diisseliä....

Automaatti-ilmastointi on myös X:ssa, mutta XS:sta alkaen 2-alueinen. Ei haittaa. Peruutuskameralla mä en tee mitään. Sadetunnistin kiva mutta ei mulle merkityksellinen. Xenoneita ei ole ollut yhdessäkään autossani joten en osaa kaivata enkä maksaisi niistä lisää.
Eli tossa Subbessa on tosi hyvin kaikki mulle tarpeellinen. Defaakaan en tarvii kun on piuha pihalla ja irtodefapuhallin omasta takaa (ellet meinannut siis pelkkää lohkolämppäriä + pistoketta, mitkä tietty pitää ottaa). Ei mitään ongelmaa ollut Mitsussakaan tolla kombolla. Eli vetokoukku + renkaat tulee tohon vaan päälle.
Ja tossa on tosiaan aika iso ero Mitsun alkaen-hinta sillä bensanelivedolla on business-hinnastossakin 6K Subbea enemmän. Ja varusteissa siis varmasti Mitsun hyväksi eroa, mutta kun ei ole mitään mitä puuttuu Subarusta niin vaikea perustella, miksi maksaisin. Mutta katsotaan, Mitsu on mun mielestä paremman näköinen ja taitaa edelleen olla tilavampi. Omalla kohdalla homma on anyway vielä suunnitteluasteella ja katsotaan loppukeväästä ottaako ylipäänsä firman auton vai ei sitten.
 
mercedes-g63-amg-6x6-sdfks-1.jpg

Haistakaapa katumaasturit paska!:D

G63 AMG 6x6

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Zone-sarja -42%
Automaatti-ilmastointi on myös X:ssa, mutta XS:sta alkaen 2-alueinen. Ei haittaa. Peruutuskameralla mä en tee mitään. Sadetunnistin kiva mutta ei mulle merkityksellinen. Xenoneita ei ole ollut yhdessäkään autossani joten en osaa kaivata enkä maksaisi niistä lisää.
Eli tossa Subbessa on tosi hyvin kaikki mulle tarpeellinen. Defaakaan en tarvii kun on piuha pihalla ja irtodefapuhallin omasta takaa (ellet meinannut siis pelkkää lohkolämppäriä + pistoketta, mitkä tietty pitää ottaa). Ei mitään ongelmaa ollut Mitsussakaan tolla kombolla. Eli vetokoukku + renkaat tulee tohon vaan päälle.
Ja tossa on tosiaan aika iso ero Mitsun alkaen-hinta sillä bensanelivedolla on business-hinnastossakin 6K Subbea enemmän. Ja varusteissa siis varmasti Mitsun hyväksi eroa, mutta kun ei ole mitään mitä puuttuu Subarusta niin vaikea perustella, miksi maksaisin. Mutta katsotaan, Mitsu on mun mielestä paremman näköinen ja taitaa edelleen olla tilavampi. Omalla kohdalla homma on anyway vielä suunnitteluasteella ja katsotaan loppukeväästä ottaako ylipäänsä firman auton vai ei sitten.

Xenonit on rokkenrollia. Ne ei koskaan pala, eikä tartte olla vaihtelemassa kokoajan.
 
Xenonit on rokkenrollia. Ne ei koskaan pala, eikä tartte olla vaihtelemassa kokoajan.

On toki joo ja valoteholtaankin jotain muuta - mutta jos mä otan liisariauton niin sillä ole vitun väliä. En mä niistä ala lisää maksamaan.
 
Vittu se vituttaa vaihdella polttimoita nykyautoihin. Hondassa meni varmaan 20 lamppua ja joka kerta hirvee vitun nysvääminen. Touaregista on kärähtänyt toinen parkki, en ees ala lukeen manuaalia miten se vaihdetaan, vaan varasin huollon yhteyteen tonkin vaihdon. Kattokaapa huviksenne liikenteessä pari sukupolvee takaisinpäin olevien CRV-kotteroiden lamppuja, joka toisessa autossa toinen pimee. Joku feature se siinä autossa.
 
Totta. Vaimon autossa menee koko ajan, joku sanoi, että pitäis vaihtaa molemmat kerralla niin kestäis paremmin. Karmean ahdasta eikä meinaa päästä millään käsiksi noihin omassakaan autossa. Faijan autossa pitää toiselta puolelta irrottaa pyörä, että pääsee vaihtamaan etuvalon.
 
Totta. Vaimon autossa menee koko ajan, joku sanoi, että pitäis vaihtaa molemmat kerralla niin kestäis paremmin. Karmean ahdasta eikä meinaa päästä millään käsiksi noihin omassakaan autossa. Faijan autossa pitää toiselta puolelta irrottaa pyörä, että pääsee vaihtamaan etuvalon.

Mimmin Volvossa lähtee koko saatanan umpio kokonaan irti, sen voi kantaa vaikka himaan ja nysvää siellä. En ymmärrä miksei noissa ole simppelimpiä ratkaisuja.
 
Mimmin Volvossa lähtee koko saatanan umpio kokonaan irti, sen voi kantaa vaikka himaan ja nysvää siellä. En ymmärrä miksei noissa ole simppelimpiä ratkaisuja.
Ottaen huomioon miten osan autoalan busineksestä huolto/varaosat muodostaa en yhtään ihmettele tätä. Tokihan Volvo/Geely inc mielellään täyttäis vaikka pissapojan kohtuutonta korvausta vastaan.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ottaen huomioon miten osan autoalan busineksestä huolto/varaosat muodostaa en yhtään ihmettele tätä. Tokihan Volvo/Geely inc mielellään täyttäis vaikka pissapojan kohtuutonta korvausta vastaan.
Tuo on aivan loistava systeemi uudemmissa Volvoissa, että koko umpion saa irti.
Noin 10s ja umpio on kädessä ja sitten sisälle vaihtamaan, vaikka kaikki polttimot kerralla;)
Tuossa mun vanhemmassa V70 ohjeissa luki, että polttimon vaihdossa pitää irroittaa puskuri, niin pääsee irroittamaan umpion,
Ei taida onnistua 10s:D
 
2h meni Bemarissa jotta sai polttimon vaihdettua. Huollossa ois pitäny irrottaa puskuriin, googlettelin sit videoita ja sain vaihdettua irroittamalla pelän umpion. Sit hajoskin adaptiiviset valot, eli ratin mukaan kääntyvä valo vasemmalle. Oikealle toimi.
 
Siis millä koneella ja voimansiirrolla tuo Forester saa Hupella ja Samolla sukat pyörimään jaloissa?
Forester pitkään kiinnostanut, mutta vaikka en kaahaaja olekaan, niin kyllä tuo 150hv bensavapari on totaali turnoff. Ja niin on dieselkin. Bensaturbon hinta taas pomppaa niin kovaksi, että vapaa autoetu turpoaa järkyttävän kalliiksi.
 
Haluisin vanhemman 3-paikkaisen maasturin. Eli semmoisen Hilux-tyylisen pickupin. Mistäs moisia löytäs? Nettiautoa olen koittanut kahlata. Pitää olla "sohva" penkkinä jotta kumpikin muksu mahtuu kyytiin.
 
Mistäpä muualta kuin nettiautosta, kannattaa muistaa että haun ensimmäinen sarake "tyyppi" ei kannata olla henkilöauto vaan pakettiauto tai sitten ei mikään.
 
Taitaa olla, noihan ois bensan vääntölukemat. Löysin 360nm/1400-3200rpm jostain eikä sekään kyllä ole erityisen kova lukema huippuväännöksi, laajalla kierrosalueella kyllä jos pitää paikkansa.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom