Katumaasturit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Haluisin vanhemman 3-paikkaisen maasturin. Eli semmoisen Hilux-tyylisen pickupin. Mistäs moisia löytäs? Nettiautoa olen koittanut kahlata. Pitää olla "sohva" penkkinä jotta kumpikin muksu mahtuu kyytiin.

Hanki tommonen safari van defender.

Tuo ei kylläkään ole pickuppi, mutta naapureilla olisi ainakin ihmeteltävää..

land-rover-defender-5437226_l_e74ae90f6671be2a.jpg
 
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllähän toi Forester vielä auton näköinen verrattuna näihin muihin katumaastureihin jotka näyttää lähinnä avaruusaluksilta.
Vielä kokeilematta toi tosin mutta ulkonäöllisesti ainoa Volvo XC60:n ohella minkä voisi kelpuuttaa itselle. Hintakin kutakuinkin sama, paitsi Volvo toki 4v vanhempi. Arvo varmasti säilys paremmin 2009 Volvossa kuin 2013 Subarussa?
 
No ei kai jätettä kärsi ny tohon kotipihan eteen jättää mätänemään. Ja pääsi tekeen jotain rakentavaakin tollasella ilmaston tuhoojalla ei se sieltä millään vajaavetosella olis pois tullu
 
Mun mielestä pitää olla vajaaälyinen jos ajaa vajaavetoisella.
Oon juovuksissa. Mitä sitten. Kai sitä nyt ryypätä saa kun nelivetokelit on lopuillaan ja Gt luokan coupet alkaa pörisemään.
 
Tänään kävin Käyttöautossa koeajamassa tuon uuden CRV tuolla 2.2 dieselillä ja automaatilla.
Ulkonäöstä pidin todella paljon, mutta lievä pettymys oli tuo koetaulun jotenkin sekava hapitus:(
Penkit oli ok ja se oli sillä nahka/alcantara verhoilulla.
Takana jalkatilat on paremmat, kuin Xc60, mutta leveyttä on sitten pikkaisen vähemmän.
Tavaratila on Xc60 hieman syvempi ja leveämpi.
Ajolleen Crv oli hyvä ja kohtuu hiljainen! Tosin näkyi olevan kitkarenkaat alla!
Mutta sitten! Koeajo-auton hinta oli 55600€:wtf:
Siihen rahaan ei näkynyt olevan Hondassa kumminkaan sähköpenkkejä,Navigointilaitetta ei näkynyt ja takaluulunkin joutui avaamaan/sulkemaan käsin!
40t€ hintaan tuo olisi ollut kiitettävä, mutta tuohon rahaan maksimissaan tyydyttävä arvosana:jahas:
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Autojen navigaattorit on pelkkä vitsi. Tabletti niihin pitää laittaa nettiyhteydellä. Ite otin uuden soittimen ja nimenomaan halusin ilman navia, koska vitun paskoja kaikki. Hitaita käyttää, paskoja päivittymään ja äänikomennot on maailman suurin vitsi.
 
Joo kyllähän uusista cittareista Subaru on ainoa minkä normaalia työtä tekevä pystyy ostamaan. Tai sitten käytetty Volvo.
 
Autojen navigaattorit on pelkkä vitsi. Tabletti niihin pitää laittaa nettiyhteydellä. Ite otin uuden soittimen ja nimenomaan halusin ilman navia, koska vitun paskoja kaikki. Hitaita käyttää, paskoja päivittymään ja äänikomennot on maailman suurin vitsi.

Ihmetyttää ettei nyky autoissa ole jo valmiiksi upotettuna tablettia. Sillähän voisi hienosti ohjata kaikkea mahdollista autossa, sais sen navin, kaikki toimisi paremmin kuin autotehtaiden omat viritykset ja ottaen huomioon laitteiden kuluttajahinnat, ei varmaan edes maksaisi niin paljoa kuin autotehtaiden omat "ajotietokoneet".
 
Mullakin tuo integroitu navi/peruutuskamera hässäkkä ei toimi kosketuksella, vaan ratin napeilla, tai erillisellä kaukosäädöllä!
Eli aivan perseestä käyttää ja joku on maksanut siitä sen 2500€:D
 
Ihmetyttää ettei nyky autoissa ole jo valmiiksi upotettuna tablettia. Sillähän voisi hienosti ohjata kaikkea mahdollista autossa, sais sen navin, kaikki toimisi paremmin kuin autotehtaiden omat viritykset ja ottaen huomioon laitteiden kuluttajahinnat, ei varmaan edes maksaisi niin paljoa kuin autotehtaiden omat "ajotietokoneet".
Aivan, auton vois vaikka ostaa erikseen eri tableteilla, jotka tehdas olis sitten upottanut. Auton datan saa vielä komeesti kiinni tablettiin eri softilla. Pioneerilla on esim AppRadio, jonka kautta saa 50 eskon dataohjelman, joka näyttää livenä hevosvoimat, väännön, kulutuksen jne jne. Se lukee ne suoraan auton dataportista. Oon katsonut tässä viime päivinä paljon semmoista ohjelmaa kuin Car tech tubesta ja kannattaa katsoa sieltä. Arvostelevat joka reviewissä navin samalla ja kun niitä katsoo, niin alkaa tajuamaan lopullisesti miten vitun vammaisia noi navit oikeesti on. Ja oikeesti noi tunkee noihin vielä tänäkin päivänä CD/DVD-asemaa, SD-korttia ja kovalevyä.

[video=youtube_share;ngjKKHrkYUM]http://youtu.be/ngjKKHrkYUM[/video]
 
Ihmetyttää ettei nyky autoissa ole jo valmiiksi upotettuna tablettia. Sillähän voisi hienosti ohjata kaikkea mahdollista autossa, sais sen navin, kaikki toimisi paremmin kuin autotehtaiden omat viritykset ja ottaen huomioon laitteiden kuluttajahinnat, ei varmaan edes maksaisi niin paljoa kuin autotehtaiden omat "ajotietokoneet".

Volvolta on jo tulossa android-pohjainen sensus connected touch.

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niin ja eikös Nokia ole tehnyt karttojensa kanssa diilin aika monen autovalmistajan kanssa?

Tuo integroitu tabi homma on vähän sama kuin joku olisi 80- luvulla vaatinut videoita autoon; varmasti olisi siistiä ollut silloin, mutta ehkä jo parin vuoden päästä vähän saissea. Katsokaa esimerkiksi integroituja "viihdekeskuksia" lentokoneissa. Ovat varmaan maksaneet ko synti ja ominaisuudet on 8-bit Nintendon tasolla. Se, että sulautettu järjestelmä pyörii tuolla taustalla on vain plussaa. Siihen kun joku kehittäisi dynaamisen liitännän laiteriippumattomasti olisi jo plussaa. Ei menisi "vanhaksi" parin vuoden välein ja jos haluaisi, voisi omaan tahtiin päivittää tabejaan. Toki pakkislaisilla autot vaihtuu samaan tahtiin kuin iPad:n mallimerkinnät, mutta silti....
 
Nyt on automies "ongelmissa". Perhettä löytyy ja uudessa duunissa olisi hyvä olla sedania isompi auto... täytyy välillä käyttää isompia tuoleja ja penkkejä asiakkailla näytillä... oon pitkään jotenkin vältelly farmarin tai citymaasturin hankintaa... etenkin farkku tuntunut jotenkin "setämäiseltä" ratkaisulta, mutta totuus on kyllä se, että sedania tilavampi auto on aika kätevä asia loppujen lopuksi.

Ajan kymmeniä tuhansia kilometrejä työni takia vuodessa ja näin ollen tulisi olla mukavuutta sekä varmuutta samassa paketissa. Aiemmat autoni ovat olleet Volvo S80 D5, w211 E-Mersu 270CDI-koneella ja nyt ajelen facelift-E60 520d:llä. Hakusessa olisi farmari tai citymaasturi dieselillä ja vuosien 08-09 väliltä. Noin satasen verran saa olla ajettu. Yksi potentiaalinen vaihtoehto on ollut 08-09 vuosilta E-Mersu s211 220CDI tai 280CDI... noin 30 tonnilla lähtis tuollainen hyvillä varusteiluilla. Nyt sitten pakkaa on sekoittanut kiinnostus Tiguaniin... kysymys kuuluu, että voiko noiden Mersujen ja Bemareiden jälkeen tuollainen hyvin varusteltu Tiguan tuntua hyvältä? Olisihan se toki neliveto ja ainakin lastutettuna saa 2.0TDI:n 170 heppaan asti piristettyä. Ennakkoasenne (mutu) on ainakin kestävyyden puolelta se, että tuollaisen Volkkarin luulisi olevan kestävämpi/edullisempi kuluiltaan kovaan käyttöön, kuin Mersun, vaikkakin oma vanha w211 oli hyvin vaivaton ja toimiva kaupparatsun kulkupeli. Tietääkö kukaan muuten 2.0 TDI Tiguanin jakohihnan vaihtoväliä?
 
Ainakin tuossa 2.0tdi on ollut 120tkm vaihtovälillä tuo jakopää.
Tuskin se Tiguanissa eri on:jahas:
Niin tuo Tiguan ei nyt kaikkein tilavin kooltaa ole, jos sitä perhekäyttöön meinaat;)
 
Ainakin tuossa 2.0tdi on ollut 120tkm vaihtovälillä tuo jakopää.
Tuskin se Tiguanissa eri on:jahas:
Niin tuo Tiguan ei nyt kaikkein tilavin kooltaa ole, jos sitä perhekäyttöön meinaat;)

Kaksi aikuista ja yksi pieni vauva... ollaan mahduttu E60:eenkin ihan ok. Onko muuten vaihtoväli 120 tkm tai 4 vuotta? Vai 5 vuotta?
 

Suositut

Back
Ylös Bottom