Katumaasturit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Helvetti, noita jääkääpiöitähän on klaani täällä.

Onneksi sä kuitenkin osaat ottaa kritiikin hienosti vastaan. Muutenhan keskustelu voisi mennä jopa hieman lapselliseksi.. :D

ps. -12 astetta aamulla, ja Ladan perseenlämmitin laakista päälle hanskat kädessä.
 
Eikös kaikilla tuoreilla vehkeillä pysty jo jakamaan yhteyden? Jaat vaikka omasta puhelimesta kakaroiden padille yhteyden niin ei tarvii omia simmejä.
Tosiaan, onhan mulla tuossa Lumiassa tuo WLAN jako.
Thänks;)
Ps itse elän vielä "Commondore64" aikaa:D
 
Mielipiteitä on monenlaisia, ei se aina ole trollausta.. ;)

Kuten itse totesit, autonvalmistajien soittimien/navien käyttöliittymät on lähes poikkeuksetta perseestä (tästähän ei kai kukaan ole toista mieltä). Valitettavasti kaikenlaiset kosketus-/monitoiminäytöt ovat kuitenkin lisääntymään päin (lienee tänä päivänä halvempaa toteuttaa ohjauksia softalla kuin fyysisillä napeilla). Se, että niihin sitten ympätään aina vain lisää ja lisää ennen fyysisillä nappuloilla hoidettuja toimintoja, ei todellakaan ainakaan paranna asiaa. (Esim. uusissa Jaguareissa ne penkinlämmittimetkin kai tosiaan pitää kytkeä päälle tuollaisen näytön valikoista)

Oikeasti, mun on vaikeaa keksiä kovinkaan suurta lisäarvoa sille mittariston ja konsolin olemassaolevien näyttöjen rinnalle tuodulle kolmannelle näytölle, oli siinä kuinka hieno softa tahansa. Navia oikeasti useimmat tarvivat todella harvoin, ja silloinkin määränpää olisi parempi näpytellä sinne jo ennen liikkeelle lähtöä. Ajon aikana käytettävin toimintojen pitäisi onnistua kutakuinkin irroittamatta katsetta tiestä.

Puheentunnistukseen/puheohjaukseenhan se jumalainen Applekin paukkunsa tänä päivänä lataa. Kosketusnäyttö autossa ei vaan ole oikein toimiva ratkaisu, oli ne pyyhkäisyt ja monisormieleet kuinka saatanan hienoja tahansa.

Juu, rönsyilee vähän ketjun aiheesta.. :D
 
Siis millä koneella ja voimansiirrolla tuo Forester saa Hupella ja Samolla sukat pyörimään jaloissa?
Forester pitkään kiinnostanut, mutta vaikka en kaahaaja olekaan, niin kyllä tuo 150hv bensavapari on totaali turnoff. Ja niin on dieselkin. Bensaturbon hinta taas pomppaa niin kovaksi, että vapaa autoetu turpoaa järkyttävän kalliiksi.

Mikäs ihmeen viesti tää nyt oli?
Mä haen kohtuutilavaa nelivetoista katumaasturia perheautoksi. En ralliautoa.
Lisäksi katson sitä liisariauton vinkkelistä, nykyisellä firmalla on rajat niin hinnan kuin päästöjenkin osalta.

Ne on sitten ihan eri autot, jotka saa sukat pyörimään jaloissa, mutta niitä ei meidän hinta- eikä päästörajoilla (eikä mun kukkarolla) olla tässä hommaamassa.

Mulla on ollut viimeisimpinä Audi A4 1.8T:sta Vectra 2.8 V6 Turboon ja siitä Outlander 2.0D manuaaliin noita firman autoja edellisessä elämässä (ja ilman hinta- tai päästörajoituksia). Silti ottaisin noistakin sen basic volkkaridiesel-Outlanderin jos nyt pitäisi valkata.
 
Maasturimiehet nauraa alle 6s "coupeille".. http://www.tomihautamaki.com/autoliike-marko-sipila/
Tyhmä mies, kun on mennyt ostamaan "kilpalaitteen"
Välttääkö tuolla autokauppiaan toteamuksella kilpalaitteesta kaikki käyttömaksut,katsatukset ym maksut:D
Tosin myynti-ilmoituksessa ei ollut mainintaa kilpalaitteesta.
Jos minä olisi autokauppias, niin myisin kaikki autot kilpalaitteina, niin ei tarvis huolehtia takuista:jahas:
 
Zone-sarja -42%
Hyvä auto se on, osta pois vain. Toki kun hilavitkutinta ja alustan säätöä on enemmän kuin normaali kuolevaisten naapuroston autoissa yhteensä niin riittää niitä laitonpaikkoja, mutta kyllä se ajettavuus, kyyti ja ulkonäkö antaa takaisin korkojen kera.

Kävin yhtä Rangea katsomassa, lopputulemana huoltokirjasta ei saanut mitään selvää, myyjä ei tiennyt mistään mitään ja auto ei ollut edes Vogue vaikka liike niin väitti. Pitää jäädä kyttään lisätarjontaa, surkeet on Suomen markkinat. Historiankin kun selvitin niin aika kiertopalkinto oli ollut, näiden kanssa täytynee olla kohtuu tarkkana.
 
Kävin yhtä Rangea katsomassa, lopputulemana huoltokirjasta ei saanut mitään selvää, myyjä ei tiennyt mistään mitään ja auto ei ollut edes Vogue vaikka liike niin väitti. Pitää jäädä kyttään lisätarjontaa, surkeet on Suomen markkinat. Historiankin kun selvitin niin aika kiertopalkinto oli ollut, näiden kanssa täytynee olla kohtuu tarkkana.

Myikö ne sporttia voquena? :D:D hyvin menee jos edes malli ei ole oikein.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siinähän sanottiin että sillä on nyt CR-V. Muuten jutussa ei ole mitään uutta Helsingin kaupungilta ja sen johtajilta. :)
 
Kyllä olis kirveelle hommia.. jokainen johtaja voitaisiin ihan suorilta katkaista kahtia.. eiku siis johtajien etuudet puoliksi tarkoitin, sellaisia syöttöporsaita joiden panos asioiden toimivuudessa on täysi nolla. Jos Helsingin kaupungin johtoporras lomautettaisiin vuodeksi niin asiat todennäköisesti toimisivat paremmin kuin ennen lomausta. Menkööt vaikka metsään ajamaan offari maastureilla ja pysykööt siellä.
 
Tilannehan on siis ihan ymmärrettävä. Hän ei tahdo luopua citymaasturistaan koska on todennut sen hyväksi. Ostakoon ensi vuonna Mitsubishi Outlander PHEVin.

Mitsubishi Outlander PHEV:n EU-yhdistetty polttoaineen kulutus on 1,9 l/km ja CO2-päästöt 44 g/km.
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288545500616.html

Eniweis, onhan toi Helsingin kaupungin päästöraja 100 aivan järjetön rajoite vuonna 2013. Ehkä todellisuutta joskus 2020 jos vielä sittenkään. Toisaalta kaupunki tahtoo olla vihreä niin monella hybiridillä tuo toteutuu. Voihan sitä ostaa omaan käyttöön vaikka Hummerin jos siltä tuntuu, eiköhän tollakin ukolla rahaa olisi moiseen.

Nykyautoissa rajan ali taitaa mahtua vain tämäntyyliset autot:

uutiskuva_up_8_2011.jpg


Ei ehkä kovin hyvä perheelliselle.
 
Ihme, etteivät otsikoineet: "kaupungin virkamies vaatii ÖKYautoa!".
Tyypillistä, että käytännössä sivuutetaan, että ajelee jo vastaavalla.
Noin alhainen päästöraja on sinänsä hieno ajatus, vaan kovasti epärealistinen vielä tänä päivänä.
Kalliiksi tulee kaupungille hankkia pelkkiä hybridejä :)
 
Tilannehan on siis ihan ymmärrettävä. Hän ei tahdo luopua citymaasturistaan koska on todennut sen hyväksi. Ostakoon ensi vuonna Mitsubishi Outlander PHEVin.


http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288545500616.html

Eniweis, onhan toi Helsingin kaupungin päästöraja 100 aivan järjetön rajoite vuonna 2013. Ehkä todellisuutta joskus 2020 jos vielä sittenkään. Toisaalta kaupunki tahtoo olla vihreä niin monella hybiridillä tuo toteutuu. Voihan sitä ostaa omaan käyttöön vaikka Hummerin jos siltä tuntuu, eiköhän tollakin ukolla rahaa olisi moiseen.

Nykyautoissa rajan ali taitaa mahtua vain tämäntyyliset autot:

uutiskuva_up_8_2011.jpg


Ei ehkä kovin hyvä perheelliselle.
;)
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/volvo-tipahti-alle-90-gkm
 
Mun Outlander ois nyt Nettiautossa kaupan. Se punainen 2009. Siitä vaan autoa alle.

Vaihdossa kelpaa bensacorolla.
 
Samaahan sä sanoit bemarin jälkeen, että corolla tulee alle. Eikö nyt pitänyt tulla iso bensamaasturi?

Ei löytyny sopivaa corollaa sillon. ;)

Tilannehan on se ettei tota bensa foresteria saa enää about tänä vuonna. Syyskuuta myyvät jo.

Sitäpaitsi voihan sitä ilmaantua joku kiinnostava hybridikin.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom