Osta lada, lujaa laatua.
Joo, sitähän se meinaa kun haluaa yksinkertaisuutta, VITTU LADA. Onhan siinä tietysti puolensa mutta niitä on vähän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osta lada, lujaa laatua.
Jeesus mikä neiti, ei muutamaa minuuttia kestä olla kylmässä. Jätkä lässyttää pelkkää paskaa, ei voi olla noin jumalattoman ylitsepääsemätön ongelma naputella se osoite siihen iPadin naviin kun se kestää noin 10 sekuntia, sitten vain hanskat takas käteen kun kerran sun autossa on niin vitun kylmä kesät talvet. Toi on typerin argumentti ikinä missään. Sulla on ilmeisesti ihan järjetön tarve naputella just kylmässä sitä iPadia ja et toki kestä sekuntiakaan ilman hanskoja. Mikäs sun tekosyy kesälle on? Liian kuuma? Oikeesti, ole hiljaa.
Jota sulla ei liiemmin ole. Triviaali, missä sijaitsee autojen perusnavit? Tässä vihje numero yksi. Ja koska et ole iPadia tai auton näyttöä koskaan nähnyt, niin saat ensimmäisenä vastata kumpi näistä on iPad. Kuvassa näet myös nykyaikaista tekniikkaa, eli lämmittimet. Sieltä tulee lämmintä ilmaa, niin ei tarvitse olla kesälläkään 25 asteen pakkasessa autossa hanskat kädessä. Ratti on vasemmalla.Sanoohan sen nyt saatana terve järkikin.
Kuvitelkaa. Frank niminen 145cm kääpiö, joka istuu lämmittämättömässä ladassa kesällä hanskat kädessä ja veivaa tatti ojossa nappulaa, josta saa istuinlämmittimen päälle. Eipä kaverilta mitään fiksua voisikaan odottaa. Eivät ole volkkarilla ajatelleet Frankin tapaisia nysiä, koska ovat laittaneet tohon päälle tommoisen laatikon, jonka kantta vasten iPad nojaa. Kelaisivat nyt vähän, ovathan ne sentään ajatelleet meidän omaa jääkääpiötä laittamalla lämmittimet.Joo peittää varmasti näkyvyyttä jos tuollaavalla on. Nimittäin jos kuski on 145 senttinen :lol2:
Jeesus mikä neiti, ei muutamaa minuuttia kestä olla kylmässä. Jätkä lässyttää pelkkää paskaa, ei voi olla noin jumalattoman ylitsepääsemätön ongelma naputella se osoite siihen iPadin naviin kun se kestää noin 10 sekuntia, sitten vain hanskat takas käteen kun kerran sun autossa on niin vitun kylmä kesät talvet. Toi on typerin argumentti ikinä missään. Sulla on ilmeisesti ihan järjetön tarve naputella just kylmässä sitä iPadia ja et toki kestä sekuntiakaan ilman hanskoja. Mikäs sun tekosyy kesälle on? Liian kuuma? Oikeesti, ole hiljaa.
Mitä sää selität? iPadi ei sano mitään pakkasessa kun se ei sellaisessa ole. Jos auto on kylmässä pitkään, niin iPadi on mukana, en minä sitä nyt konsoliin jätä pölittäväksi. Irti se tosta lähtee sekunissa. Ja kun autoon tulee, niin minkälaisia autoja teillä oikein on kun mulla on lämmittimet, en nyt tajua mitä te selitätte? Ja kuka nyt on navia kokoajan käyttämässä? En minä ainakaan vaikka usein saankin kuvauksiin osoitteita, joista ei tietoa. Ja Yates, ei mulla mitään ongelmaa ollut, olen vain tolle apinalle koittanut selittää banaania.Ei jumalauta Mike! Pystytkö yhtä hetkeä olla olematta noin vammainen?
Mitäs se sun pädi sanoo kylmästä, hienosti varmaan pyörii UI kunnon pakkasessa? Sullahan on nyt jokatapauksessa padi siinä kojelaudassa, eli mikä oli se alkuperäinen ongelma? Olisko kivempi jos siinä kojelaudassa olis joku VW tabletti resistiivisellä kosketuksella ja 128x96 resoluutiolla vuodelta 2008, vai onko sittenkin kätevämpi että voit pistää siihen oman laitteen jota voi myös kuljettaa mukana ja tarpeen tullen vaihtaa uudempaan?
Ja kuka helvetti käyttää kaiken aikaa navigaattoria? Ajatko jotain jakeluautoa vai?
:D
;)
Ei pahalla.
Miten noi liittymät?
Lähinnä, että onko niissä jokin kk maksu ja ilmeisestin tarvii olla myös jokin datapaketti?
Lähinnä olen kanssa miettinyt muksuille lomamatkoille tuota Netflixiä, mutta yhtään liittymää en viitsisi enään ottaa(nyt niitä on 6)
En minäkään nappuloiden poistamisen kannalla ole, vaan ite viittaan siihen softapuoleen, joka on noissa todella kalliissa lisävarustenaiveissa aika helvetin heikolla tasolla. Paljon enemmän saa tabletilla ja reippaasti halvemmalla + internetti kaupanpäälle jos tabi on semmoinen. Penkinlämmittimet sun muut olkoot nappuloinaan, samoin toki ikkunoiden avaukset, valot jne.Piti oikein lukea pari sivua taaksepäin että mistäs tässä alunperin kinasteltiin. :D
Eli ollaan samaa mieltä, autossa olkoon lämmityslaitteen namiskat, volyyminappi jne oikeilla fyysisillä hantaakeilla ja tabi/puhelin hoitakoon viihteellisemmät käyttötarkoitukset jos sellaisille on tarvetta. Peace.
Ei ole kiinni, vaan menee tosta padin takaa konsolista läpitte suoraan Pioneeriin. Lataa ja äänet lähtee perseestä. Ja tohon on tulossa kuulemma lightning-versio, oottelen sitä. Nyt meen adapterilla. Mut mulla on Tee-Rex 2 kappaletta ylimääräistä tommoista vanhalla liitännällä olevaa piuhaa, jossa toisessa päässä podin peruslevee ja toisessa päässä usb ja aux out. Tilasin niitä pari lisää kun koira pureskeli Lantikassa yhden rikki. Maksaa muutamia euroja.Jos sulla Mike on minipadi auxissa kiinni (?), niin mistä oot löytänyt piuhan lightningista auxiin+usbiin?
Ei ole kiinni, vaan menee tosta padin takaa konsolista läpitte suoraan Pioneeriin. Lataa ja äänet lähtee perseestä. Ja tohon on tulossa kuulemma lightning-versio, oottelen sitä. Nyt meen adapterilla. Mut mulla on Tee-Rex 2 kappaletta ylimääräistä tommoista vanhalla liitännällä olevaa piuhaa, jossa toisessa päässä podin peruslevee ja toisessa päässä usb ja aux out. Tilasin niitä pari lisää kun koira pureskeli Lantikassa yhden rikki. Maksaa muutamia euroja.