Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Turisti: Ei huono ollenkaan. Kyynärpäät sais kääntyä ainakin vähän reippaammin ja olla korkeammalla tuossa vastaanotossa ja kyykyn pohjalla.

Tämänpäiväistä leuanvetoa:

Viime jalkatreenin lämppärisarja, varsinaista työsarjaa (15x83kg) en kehtaa laittaa esille ku oli ulkopuolinen varmistaja:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Laitetaas vielä tähänkin ketjuun. Tuli kyykättyä vähän pidempi setti pitkästä aikaa. Enemmän toistoja olis pitäny tulla, mutta aloitin omaan kuntoon nähden liian hätäsesti. Kyykyt oli vähän tollasia syvyyspommeja sarjan luonteen takia. Saa antaa kommentteja ja palautetta.

Kaveri on editoinut ja lisännyt kivat musat taustalle suoritukseen.. :D

Tällainen oli meidän edellinen panos tähän threadiin. Joku aika sitten laitettiin kotisivut pystyyn ja sieltä löytyy jonkin verran oikeitakin treenipätkiä. Tuoreimpana sitten meidän versio crossfitistä.

Ja sivun osoitehan on www.teamtanhuvaara.com

jokeli, ihan huikea suoritus. Pistäkää seuraavaksi työnnön ME-raudat tankoon, tai suoraan 272,5 kg eli 600 paunaa niin saadaan rajapyykkejä rikki. Toi painonnoston parikilpailu sais olla olympialaisissakin mukana :D

20*100kg kyykky on kyllä kova... Moni siihen pystyy, mut silti pidän kovana suorituksena... Happi meinaa loppua vastaavissa 20 toiston sarjoissa ainakin itselläni.

BTW, näyttää, et telemarkkaat. Onks toi vaan kuvakulmasta kii, vai onko toinen jalkas edempänä?

20*100kg kyykky on kyllä kova... Moni siihen pystyy, mut silti pidän kovana suorituksena... Happi meinaa loppua vastaavissa 20 toiston sarjoissa ainakin itselläni.

BTW, näyttää, et telemarkkaat. Onks toi vaan kuvakulmasta kii, vai onko toinen jalkas edempänä?

Kiitos :p Mulla on kans aikaisemmin tahtonut loppua happi näissä yli 20 toiston seteissä, mutta nyt ei ollut edes kovin kuollut fiilis sarjan jälkeen. Ainoastaan reisistä loppui ruuti 18-19 toiston kohdalla ihan totaalisesti, vaikka hengityskoneisto olis vielä jaksanut pidempäänkin. Otan muutaman viikon päästä saman setin uusiksi ja silloin vähän rauhallisemmin liikkeelle - jos pääsisi lähemmäs 30 toistoa.

Ei pitäisi kyllä olla telemarkkiasento, kun joka sarjan alussa aina nimenomaan tarkistan että jalat on symmetrisesti lattialla. Tuossakin videolla näkyy kun katse käy lattiassa ennen ekaa toistoa. Kaikki on toki mahdollista.. :p

jokeli, ihan huikea suoritus. Pistäkää seuraavaksi työnnön ME-raudat tankoon, tai suoraan 272,5 kg eli 600 paunaa niin saadaan rajapyykkejä rikki. Toi painonnoston parikilpailu sais olla olympialaisissakin mukana :D

Nääh, 300kg on seuraava maali, ei noita välipainoja jaksa yrittää. ;) Voi mennä vielä hetki, että siihen päästään, kun vasta puolet tandemista on saanut sen 150kg edes rinnalle..

Pitää yrittää laittaa tänne enemmän videoita, kun aina olen muiden nostamisia kommentoimassa. :) Tuossa kevyttä etukyykkäilyä. Päivän vika sarja.

Tosi nättiä tollanen pakittaminen, jossa ei turhia askeleita tule. Paitsi nyt tuo jalkaterän pyörittely, mutta ei se nyt mun pointti ollekkaa.. :)

Tosi nättiä tollanen pakittaminen, jossa ei turhia askeleita tule. Paitsi nyt tuo jalkaterän pyörittely, mutta ei se nyt mun pointti ollekkaa.. :)

Juu, mulla on suuren suuria vaikeuksia saada etukyykyssä noi jalat kohdalleen nopeasti. Ei voi katsoa alas, kun tangon paikka/yläselän ryhti leviää täysin ja jos ottaa sokkona askeleet niin se on vähän lottoarvontaa. Nyt olen viime kerroilla piirtänyt magnesiumilla viivan tohon mattoon(haalistunut tuossa) ja peilistä katsonut, että jalat on hyvin. Tossa ei voi liikaa kuitenkaan odotella, kun sit alkaa hapet loppumaan. Hankalaa touhua. :(

Jos on tarvetta alkaa säätelemään jalkaterien asentoa niin se kannattaa opetella tekemään ilman että katsoo alas.

Jos on tarvetta alkaa säätelemään jalkaterien asentoa niin se kannattaa opetella tekemään ilman että katsoo alas.

Jep, tein tuota aikani sillä tuloksella, että tiukassa nostossa toinen jalka oli selvästi taaempana ja sen takia nosto tuli todella huonolla tekniikalla ylös. Yläselkä sekä olkapää loukkaantuivat tuosta. Eli ei enää. Toi magnesiumviiva ja peilistä katsominen tuntuu toimivan nyt ihan riittävän hyvin.

Back
Ylös Bottom