Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Vastis vetelee kohta thompzonin kanssa kilpaa, jos on tuommosta tuo kehitys :D Ja ikääkään ei ilmeisesti ole paljo mitää ja tuommoset voimat!

Vastis vetelee kohta thompzonin kanssa kilpaa, jos on tuommosta tuo kehitys :D Ja ikääkään ei ilmeisesti ole paljo mitää ja tuommoset voimat!

Käsittääkseni vastis täytti vasta vähän aika sitten 18? ja kun katsoo näitä raw voimanoston alle 20v miesten suomen ennätyksiä alle 105kg sarjassa ja vertaa noihin vastiksen tuloksiin...
muistaakseni sanonut kyykkäävänsä 3x200kg, löytyy video jossa tekee kapeaa penkkiä 4x140kg ja nyt mave 280kg. kyllä vetää sanattomaksi

http://www.suomenvoimanostoliitto.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=195

edit: eli nuo suomen ennätykset siis

kyykky 235kg

penkki 170kg

mave 277.5kg

Kannattaisi melkein Vastizzen alkaa voimailijaksi noilla tuloksilla/kehityksellä jos mies kerta vain bodihommia harrastaa ja voimaa on kokoon nähden hirmusesti :) Toki taitaa noita lyhyitä sarjoja myös viljellä treeneissään jo nyt, eli hyvin hermotettua lihaa noi nykyisetkin.

Kannattaisi melkein Vastizzen alkaa voimailijaksi noilla tuloksilla/kehityksellä jos mies kerta vain bodihommia harrastaa ja voimaa on kokoon nähden hirmusesti :) Toki taitaa noita lyhyitä sarjoja myös viljellä treeneissään jo nyt, eli hyvin hermotettua lihaa noi nykyisetkin.

Mut pitää muistaa että ukollakin painoa 100kg, siis kohtuu rasvoilla, eli lihasmassaa täytyy olla vaikka se hukkuu tuollaiseen varteen. Itse nostan hattua kun kaveri bodailee noilla mittasuhteilla, perkeleesti joutus lihasmassaa saamaan että alkas näyttää paksulta. Kyllähän hulkkikin laihalta pojalta lyhyisiin cbb-miehiin nähden näyttää, vaikka vienyt natubodauksen tietotaidollaan äärimmilleen. Toki voimaa on siltikin perkeleesti suhteessa, mutta sama lihasmassa 15cm lyhyemmässä varressa näyttäisi täysin erilaiselta.

btw. Tuosta Mielikäisen rakenteesta vielä. Minun silmään näyttäisi, että ukolla on pitkät raajat suhteessa pituuteenkin(apinaindeksiä), joka ei bodailun kannalta ole kovin hyvä juttu. Samoin luuston rakenne näyttäisi aika kapealta. Vaikeaa tulee olemaan ainakin cbb-painorajoissa rakentaa näyttävä kilpailukykyinen fysiikka, kyllähän kaverilla varmasti lahjoja ja kykyä on takoa vieläkin lisää lihaa kroppaansa. Tämä minun mielipide, mutta kait herra itse tietää parhaiten lajivalintansa taustat. Tiedän pari yli 195cm tyyppiä, joilla vielä suhteessa pitkät raajat. Roippeilla hankitullakaan lihasmassalla(130-140kg kohtuu rasvoilla) niiden +50cm kädet eivät ole näyttäneet vielä miltään tykeiltä. Toki Vastizz ei niin pitkä ole, mutta vähän osviittaa miten paksuus hukkuu pitkiin raajoihin.

E: Eipä nuo kädet sittenkään loppupeleissä ole mitkään apinakädet, kun katsoo ton vetovideon. Ihan normit suhteessa miehen pituuteen.

Minä tunnen erittäin hyvin tuon 20 vuotiaiden 105 kiloisten kyykyn, vedon ja yhteistuloksen SE:n haltijan. Helvetin kova jätkä on kyseessä. Kehitystä tulee niin perkuleesti koko ajan eikä loppua näy. Toki Vastizz voi yrittää mutta vaikeaa tulee olemaan.

;)

Komiaa vetelyä Vastikselta. Minkäslaisella ohjelmalla tuon 50 kiloa paransit?

Ihan uskomaton veto vastikselta, ja vielä kapeelta? Taidan ruveta ite virkkaamaan, sopinee mulle paremmin. No ei, kyllä tuommonen antaa perkele motivaatiota että joskus sitä vielä itelläkin!

Laitetaas tänne vielä viimenen vetotreeni ennen kisoja, vaikka heikkoa räpiköintiähän tämä on näiden voimakkaiden äijien videoiden seassa. Sarja alle 83 ja ikä 20. Alle 23 vuotiaissa kisaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Laitetaas tänne vielä viimenen vetotreeni ennen kisoja, vaikka heikkoa räpiköintiähän tämä on näiden voimakkaiden äijien videoiden seassa. Sarja alle 83 ja ikä 20. Alle 23 vuotiaissa kisaan.

Nätti tekniikka. Sormilukolla?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom