Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla oli viimeks salilla semmonen paita, että meinas vähän tissit sieltä alta vilkkua. Hehe.

Mistä tää tissijuttu edes lähti? Ei pysty muistaa..

Kutsuit mua Daisukkeeksi ja Vee-ille sanoi, et sen kaverit kutsuu tissejä sillä nimellä tms.

Mää aattelin hankkia seuraavaksi jotku sopivat capritrikoot salihousuiksi... :rolleyes:
Mutta pitänee olla sellaiset, jotka ei kiristä liikaa, mutta puristaa läskejä kasaan sopivasti. :D

Joo sellaiset on sopivat. :D T-paitaa en laita toiste salille, ku se ottaa olkapäistä kii ikävästi. :jahas:

Onhan se nyt kumma jos ei tee raha onnelliseksi! Dvdplazan sivuilla tuli katseltua vinkkejä omaan "teatteriin", niin jää niin tekemättä.. Alla pari linkkiä jonkun massipäälikön teatterista :kuola:
Kuva1
Kuva2

Perkele sitä vaan harrastelisi kaikkea mukavaa päivät pitkät ja hakis uusia eksperimenttejä. Kaikki siisti maksaa maltaita, mutta se on tyydyttävä tähän ja nautittava mitä on..

Mulla oli viimeks salilla semmonen paita, että meinas vähän tissit sieltä alta vilkkua. Hehe.

Sellanen iso tank top on hyvä. Tulee oikee truu potari olo salilla. Ainoa haitta on joissain liikkeessä vilautella ne loputkin mitä sellanen nyt peittää. Tällänen:
bodybuilding-offseason.jpg

Sellanen iso tank top on hyvä. Tulee oikee truu potari olo salilla. Ainoa haitta on joissain liikkeessä vilautella ne loputkin mitä sellanen nyt peittää. Tällänen:

Joo tank-toppia on kyllä hauska pitää. Vaikka ehkä se voi näin hoikalla pojalla olla jonkun mielestä hieman huvittavanki näköstä, mutta ihan sama mulle :D

Joo tank-toppia on kyllä hauska pitää. Vaikka ehkä se voi näin hoikalla pojalla olla jonkun mielestä hieman huvittavanki näköstä, mutta ihan sama mulle :D

Joo kyl kai mäkin joutuisin tonne salikomediaan, jos pitäisin sellast jatkuvasti treeneis. Nykyään tulee pidettyy vaa sillon aika satunnaisesti ja yleensä sillon ku ei oo paljon kanssa treenaajia. On vaa sellanen fiilis, että tollasen tank topin pitämiseen pitäis olla tarpeeks lihaa, et se on hyväksyttävää. Mukava se on kyl, ku ei tuu nii kuuma, märkä ja ei purista :)

Miten sää aina näin myöhään lähet salille? Mää meen tähän aikaan korkeintaan nukkumaan :D

Emmää aina näin myöhään. Jos ei oo aamusin töitä nii käyn aamupäivästä. Nyt on ollu noita päiväduuneja nii käyn tällee myöhemmin. Ei oo ruuhkaa ja ku sali on klo 24 asti auki niin kiirekö täs :)

Ei teistä ikinä kukaa mihinkää lähe. Jos mä sanon et tuulkaa tänne ni kukaa ei tulis.

Mä lähtisin vaikka minne, mut muut on ihan muualla. :jahas:

Joo kyl kai mäkin joutuisin tonne salikomediaan, jos pitäisin sellast jatkuvasti treeneis. Nykyään tulee pidettyy vaa sillon aika satunnaisesti ja yleensä sillon ku ei oo paljon kanssa treenaajia. On vaa sellanen fiilis, että tollasen tank topin pitämiseen pitäis olla tarpeeks lihaa, et se on hyväksyttävää. Mukava se on kyl, ku ei tuu nii kuuma, märkä ja ei purista :)

Ei oo huvittavaa, jatkaakaa vaan samaan malliin.

Painijaselkätopit! :haart: En ikinä enää osta muunlaisia salitoppeja!

Mun treenivaatteet kaipais päivitystä, mutta asiansa ovat ajaneet tähän mennessä.

Hyvin ikävää olla hereilllä koska vatsa murisee. Syömäänkään ei viitsisi TAAS mennä. Aamupuuron odottelu puolen yön aikaan tuntuu kyllä hieman pöhkölle puuhalle. Kai se on suunnattava jääkaapille.

Back
Ylös Bottom