Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon kyllä miettinyt, että olis kiva vaihtaa nickiä tai lyhentää tuota nykyistä vähäsen. En vaan tiedä vielä, että miten.

- - - Updated - - -

Kyllä sullekin joku hunajainen vosu vielä löytyy. Toivottavasti sinä löydät sen kuitenkin vähän lähempää kuin 600 km päästä. Vaikka en mää valita.

Nicki ehdotus: D Ja nimenomaan iso se D kirjain:) Vähä niinku Danny :D

Olisihan se kiva vaikka joku vosu tulis edes 600km päästä minun kanssani rakastelemaan noinkin vakavalla mielellä että minun takiani matkustaa sen matkan, mutta se nyt on turha haave se.. Vois laittaa taas biisin "Haaveet kaatuu" soimaan..

- - - Updated - - -

Missäs laitetaan tänään pää sekasin??

Kelpais kyllä.. Miten voi joku pikkuinen asia vituttaa näin paljon?

Ameriikan sääprofeetat lupaa kolmen viikon päähän ekat lumisateet, helppoa laatia noita pitkän aikavälin ennusteita kun sinne voi laittaa mitä vaan:lol2:

Viikonloppua. Tai muuten vaan loppua jos ajattelitte päättää päivänne.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiitos samoin. Alla yksi kelpo esimerkki viimeiseksi biisiksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nonni, tänään tiedossa voimatreenit! Toivottavasti mavepaikka on vapaana tai tungen sinne väkisin. :evil:

Nonni, tänään tiedossa voimatreenit! Toivottavasti mavepaikka on vapaana tai tungen sinne väkisin. :evil:

Jos ei oo vapaa, ota vaatteet pois. Kyllä muut ymmärtää siinä vaihees poistua.

Jos ei oo vapaa, ota vaatteet pois. Kyllä muut ymmärtää siinä vaihees poistua.

Kauhusta kankeana? :jahas: Aattelin ensin jopa hakea vähän enemmän vaatetta kotoa, ku eilinen treenivaatetus ei sovi mavetukseen. :D

On se naisilla vaikeeta! Miehillä onnistuu liike ku liike reikääsis verkkareis ja teepairas.

No ei mulla oikeesti oo reikiä verkkareis, mutta silti vedän sitte leukoja tai rinnalle niin varustus on satarosenttisen sama. Ja säyni vois lähtee tänään korjaamolle. Vielä kerkeet hyvin!

No ei mulla oikeesti oo reikiä verkkareis, mutta silti vedän sitte leukoja tai rinnalle niin varustus on satarosenttisen sama. Ja säyni vois lähtee tänään korjaamolle. Vielä kerkeet hyvin!
Ei pysty ajaan, ku vedän tota olutta. Tuu nää huomenna Ouluun kattoon nyrkkeilymonologia mun kaa.

Mitä? Google ei kertonu, ainakaa mun hakusanoilla.

Ahaa.

Pääseekö sun kyytis loppumatkan?
Saako juoda olutta?
Majoitatko?

:D

Ahaa.

Pääseekö sun kyytis loppumatkan?
Saako juoda olutta?
Majoitatko?

:D
Joo.
Ei, ku en määkään saa.
Ei mulla oo vieraspaikkaa.

Meinasin pistää kokoontumisajoihin ilmoituksen, mutta parempi mennä yksin nii saa rauhassa kattoa. Sää nyt et kuitenkaan hölöttäs kesken esityksen... tai muutenkaan. :D

No en varmasti hölötä!
Emmä sitte tuu, ku tuli liikaa ei vastauksia. Enkä mä oikeesti oo huomenna vielä siihen aikaan ajokunnos ku pitäis lähtee ajelemaan.

Back
Ylös Bottom