Muistelin tässä ku jouduin joskus suljetulle osastolle 10 vuotiaana ja mun sellikaveri oli joku vammanen. Se oli vuoden vanhempi ja vähän isompi + melkein yhtä läski mitä mä.
Se rupes heti selittään jotain et lyö mua. Mä olin et mitä vittua, en lyö. Sit se rupes inttämään.. sanoin sille monta kertaa et lopeta, se vaan tarjos poskea ja selitti jotain et "tässä on lasten puoli". Mua rupes rassaamaan kun se looppas niinku joku vitun papukaija, latasin sitä turpaan ja se tipahti.
Se nousi kuitenkin aika äkkiä sieltä ihan vitun vihaisena ja rynnisti päälle, heitin sen niin et se lensi johonkin huonekalujen päälle vitullisella rytinällä ja ei mennyt kauankaan kun hoitajat tuli taltuttamaan sitä..
Niijoo, siellä oli jotain muitakin kusipäitä.. ne yritti joskus kahdestaan heittää mut jostain kahden metrin kielekkeeltä alas mut kuulin kun ne sanoi jotain et nyt. Potkasin heti toista niistä munille polvella niin et se tipahti ja heitin sen toisen alas niin et se loukkas jalkansa.
Niijoo, yks neljäs tyypi kans veti siellä mua turpaan kun auoin sille päätä.. sen jälkeen se juoksi heti pakoon paskat housussa johonkin hoitajien huoneeseen kun ajoin sitä takaa.