Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eini, oot miäs! Minähä en miesetn tähären ajele. Säinin kans olisin voinu lähteekkö jos en olisi vielä miestä väkevämmän vaikutuksen alaisena huomenna puoliltapäivin.

Nicki ehdotus: D Ja nimenomaan iso se D kirjain:) Vähä niinku Danny :D

Olisihan se kiva vaikka joku vosu tulis edes 600km päästä minun kanssani rakastelemaan noinkin vakavalla mielellä että minun takiani matkustaa sen matkan, mutta se nyt on turha haave se.. Vois laittaa taas biisin "Haaveet kaatuu" soimaan..

No mää oon miettinyt vaihtoehtoja. Vois olla Dee, tai Dani. Molemmat kuulostais vähän Dannyltä, mut oisinko mää silti se pikku-D :D

Ois pitänyt pyytää sitä junaipanaa vetämään haaveet kaatuu. Ois tullu tunteella.

Lähetäänpä sitten kahtommaan onko salille eksyny paljonkin rinta-hauistreenareita näin perjantain kunniaksi. Vai onko siellä es kettään.

Onko täällä jotain osiota, jossa voi keskutella elekrtoniikasta? Oon ostamassa telkkaria ja kotiteatteria, mutta mistään ei löydy sellasta osiota...???

Onko täällä jotain osiota, jossa voi keskutella elekrtoniikasta? Oon ostamassa telkkaria ja kotiteatteria, mutta mistään ei löydy sellasta osiota...???

Nimimerkki Daiina osaa varmasti neuvoa, sillä on kämppä täynnä kaikkee HiFiä.

Nimimerkki Daiina osaa varmasti neuvoa, sillä on kämppä täynnä kaikkee HiFiä.

Hetkonen! Suoraa vittuilua. :evil:

Tulipa treenailtua perjantai-illan kunniaksi ja kastuin täysin kävellessä kotimatkan. Olin sekä viisas että laiska kun menin menomatkan salille bussilla. :lol2:

Daiinan kotiteatteri on vailla vertaansa.

Et oo vielä nähny mun uusinta kullanmurua. :haart: ;) Kyllä tietokone voittaa telkkarit mennen tullen!

Semmoset pussimaiset kollarit joista lahe kiristyy alhaalta. Tosi ärsyttävää vetää semmosilla.

Ylipäätänsä löysät housut on huonot kun vedetään säärtä pitkin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyl mä oon onnistunu kaikki vetoni tekemään sellaisilla nilkasta tiukoilla kollareilla, mutta ehkä sen takia mulla onkin niin vähän rautaa siinä(kin) liikkeessä.

Back
Ylös Bottom