Rectalpenenator
Banned
Käyttäkää vaan niitä vitun 10e piriverkkareita niin ei oo ongelmia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua alko kiinnostaa ne epäsopivat mave vaatteet... Mitkä vaatteet eivät sovi mavetteluun?
Daisuke ja Daisuken hifitissit. hehe..
Mää aattelin hankkia seuraavaksi jotku sopivat capritrikoot salihousuiksi...Sellaiset jotka kiristää liikaa perseestä tai tissit vilkkuu kumartuessa.

Mistä tää tissijuttu edes lähti? Ei pysty muistaa..
Mää aattelin hankkia seuraavaksi jotku sopivat capritrikoot salihousuiksi...
Mutta pitänee olla sellaiset, jotka ei kiristä liikaa, mutta puristaa läskejä kasaan sopivasti. :D

Painijaselkätopit! :haart: En ikinä enää osta muunlaisia salitoppeja!Joo sellaiset on sopivat. :D T-paitaa en laita toiste salille, ku se ottaa olkapäistä kii ikävästi. :jahas:
Mulla oli viimeks salilla semmonen paita, että meinas vähän tissit sieltä alta vilkkua. Hehe.
Sellanen iso tank top on hyvä. Tulee oikee truu potari olo salilla. Ainoa haitta on joissain liikkeessä vilautella ne loputkin mitä sellanen nyt peittää. Tällänen:
Joo tank-toppia on kyllä hauska pitää. Vaikka ehkä se voi näin hoikalla pojalla olla jonkun mielestä hieman huvittavanki näköstä, mutta ihan sama mulle :D

Miten sää aina näin myöhään lähet salille? Mää meen tähän aikaan korkeintaan nukkumaan :D

Ei teistä ikinä kukaa mihinkää lähe. Jos mä sanon et tuulkaa tänne ni kukaa ei tulis.
Joo tank-toppia on kyllä hauska pitää. Vaikka ehkä se voi näin hoikalla pojalla olla jonkun mielestä hieman huvittavanki näköstä, mutta ihan sama mulle :D
Joo kyl kai mäkin joutuisin tonne salikomediaan, jos pitäisin sellast jatkuvasti treeneis. Nykyään tulee pidettyy vaa sillon aika satunnaisesti ja yleensä sillon ku ei oo paljon kanssa treenaajia. On vaa sellanen fiilis, että tollasen tank topin pitämiseen pitäis olla tarpeeks lihaa, et se on hyväksyttävää. Mukava se on kyl, ku ei tuu nii kuuma, märkä ja ei purista![]()
Painijaselkätopit! :haart: En ikinä enää osta muunlaisia salitoppeja!