Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonko yleensä painaa scotti tanko? tietää kirjotella vähä tuota reenipvkirjaa ku sais tietoja![]()
Morjesta!
Päätin vihdoinkin rekisteröityä tänne foorumeille ja olisi nyt vähän kysyttävää liittyen treeniohjelmaani. Teen tällä hetkellä siis 3-jakoista ohjelmaa -> 1. Rinta/hauis, 2. Selkä/Ojentajat, 3. Olkapää/jalat. Mahdolliset treenipäivät ovat ma-pe ja olenkin miettinyt että onko 5pv viikossa yhtäjaksoisesti liikaa vai pitäisikö vähentää neljään eli mahd. ma+ti ja to+pe? Treenausta takana vasta 3viikkoa, mutta paino noussut jo muutaman kilon. Neuvoja kaivataan/uutta treeniohjelmaa saa ehdottaa!
Kiitos.
Jako on kyllä ihan vituillaan. Esim. selkäpäivä hauispäivän jälkeen ei ole järkevää ja olkapäät ei tuossa reenissä juuri saa aikaa levätä. Kerta olet aloittelija melkein suosittelisin jotain 1-jakoista ohjelmaa kuten Starting Strenght. Ohjelmia on koko foorumi pullollaan kun vain jaksaa etsiä.
Näyttäisi ihan kelpo ohjelmalta, mutta toisen päivän treeni ei ole täysin toteutettavissa, kuntosalin välineiden puutteen takia. Alataljaa ei löydy ja leuanveto tankoakaan ei kyseisellä salilla ole. Joten löytyisikö näille jotain korvaavia liikkeitä. SJMV:nkin voisi korvata jollain kun tekniikka tuntuisi näin alkuun vähän hankalalta. Ja mitä mieltä olet(te) esim penkkipunnerruksen suorittamista smithissä?
Näyttäisi ihan kelpo ohjelmalta, mutta toisen päivän treeni ei ole täysin toteutettavissa, kuntosalin välineiden puutteen takia. Alataljaa ei löydy ja leuanveto tankoakaan ei kyseisellä salilla ole. Joten löytyisikö näille jotain korvaavia liikkeitä. SJMV:nkin voisi korvata jollain kun tekniikka tuntuisi näin alkuun vähän hankalalta. Ja mitä mieltä olet(te) esim penkkipunnerruksen suorittamista smithissä?
mites tota kun oon tehny nyt 4kk arnold g6 ja hyvin on tullu tuloksia, kuinka kauan ois hyvä vielä jatkaa samaan malliin että millon kannattais miettiä uutta ohjelmaa? kiitos![]()
Pitäisikö mun ostaa jotain proteiinijuomaa tms?Sitten kun kehitys loppuu.
Olen 18-vuotias tyttö, ja harrastanut liikuntaa säännöllisesti ainakin sen 2 vuotta. Lähinnä lenkkeilyä, eli ihan hyvä perus kunto.
Nyt on salikortti hommattu, ja kaipaisin siis ohjeita / jonkun näköstä treeniohjelmaa. Tavoitteena olis ens kesänä olla vähän timmimmässä kunnossa. Suurin ongelma on vatsan alue. Jalat ihan ok kunnossa, mutta peppu kaipais kyllä jotain treeniä.
Ruoka esimerkkejä vois myös kertoa.Pitäisikö mun ostaa jotain proteiinijuomaa tms?
Ajattelin, että voisin lukea jonkun bodailuun liittyvän kirjan. Suosituksia?![]()