Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taas tyhmiä kysymyksiä vol 2489850. Yritin vähän googlailla ja etsiä täältä mutta en löytänt vastausta. Eli jos on sellaiset geenit että voima llisääntyy helposti niin kannattaako edes haaveilla kauniista lihaksista? Työn määrällä ei ole väliä mutta mulle juuri sanottiin että jos lihas on jotenkin voimaa keräävää (vääränsuuntaiset syyt tjsp) niin siitä ei saa kauniin näköistä. Joo matkaa on edessä ikuisuus mutta en halua haaveilla sellaisesta mikä ei välttämättä ole mahdollista. Enkä ainakaan pääse päämääriini jos epäilen niiden mahdollisuutta.
Kuka sanoi, millä perusteilla sanoi ja mihin pohjautuen sanoi?
yksi tuttu sanoi. Siihen pohjautuen että kellään "voimakkaalla" naisella ei ole kauniita lihaksia ja lihassyyt menee väärinpäin joten niistä ei voi saada kauniita. Ehkä pitäis itse opiskella asiaa enemmän mutta paha mieli tuli.
Jos penkkitulokseni on 80kg, millaisilla kässäreillä kannattaisi tehdä tasa/vinopenkkiä ja millaisia sarjoja?
Miten näiden kauniiden lihasten ja voimakkuuden suhde on määritelty? Mistä tämä tieto on revitty?
yksi tuttu sanoi. Siihen pohjautuen että kellään "voimakkaalla" naisella ei ole kauniita lihaksia ja lihassyyt menee väärinpäin joten niistä ei voi saada kauniita. Ehkä pitäis itse opiskella asiaa enemmän mutta paha mieli tuli.
Luultavasti omasta päästä ja jostain lehtiartikkelista tahi ohjelmasta jossa on käsitelty voimakkuutta (siis itse päätelty attä asia on näin). Jotain siihen liittyen että kauniisiin lihaksiin tarvitsisi olla kestävyysurheilihan geenit jne. Harmittaa kun oma tieto on vielä niin vähäistä ettei okein osaa sanoa mihinkään mitään.
3x8-12x20-25kg about.
mulle juuri sanottiin että jos lihas on jotenkin voimaa keräävää (vääränsuuntaiset syyt tjsp) niin siitä ei saa kauniin näköistä.
Onko olemassa tuolle penkkipunnerukselle näin alkuun mitään liikettä kaveriksi mikä toisi samoille lihaksille treeniä, ei saatana ku hävettää silmät päästä nostaa pikkupainoilla keppiä ja tärrää nii perhanasti, vai pittääkö se alkaa autotalliin ostaan penkki ja tanko. Kaikki muut toistot on alkanut tuntumaan jo hyvälle ja painojakin on näin alkuun saanut alkaa jo lisäilemään mutta tuo penkkipunnerrus tyssää mulla täysin.
Penkki ei nouse sitä välttelemällä vaan penkkaamalla. Vältä sitä, että minimaalisen vähän työsarjoja ja failureen. Sillä saan ainakin itse satavarmasti ojentajat tukkoon ja kehitys tyssää. Lisäilet niitä sarjoja ja toistoja niin, että aina jäis ainakin yks toisto varaa. Toi jto:n 3x4-->6x6 on mahtava juuri tuollaiseen treeniin.
Sarjoja ja toistoja on tehty, Mutta tekniikka kusee, Olen 3 kertaa elämäni aikana penkkipunnerrusta tehnyt, ja en ole kyllä painoja uskaltanut monen kilon edestä laittaa kun tuntuu että se tanko heiluu niin mahdottomasti, onko asiassa muuta ratkasua kun nostaa minimipainoilla niin kauan kunnes tanko nousee heilumatta ja sitten alkaa nostamaan painoja, voin myötää että rintalihakseni ovat heikot!

Sarjoja ja toistoja on tehty, Mutta tekniikka kusee, Olen 3 kertaa elämäni aikana penkkipunnerrusta tehnyt, ja en ole kyllä painoja uskaltanut monen kilon edestä laittaa kun tuntuu että se tanko heiluu niin mahdottomasti, onko asiassa muuta ratkasua kun nostaa minimipainoilla niin kauan kunnes tanko nousee heilumatta ja sitten alkaa nostamaan painoja, voin myötää että rintalihakseni ovat heikot!