Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

Osaako joku fiksumpi kertoa "vanheneeko" nuo proteiinijauheet miten ? Kaapin perukoilta löytys näköjään tuollanen vähän syöty säkki jossa päiväys 7.12.2011, viittiiköhän tuota enää vedellä turpaan ?

Jos ollut avattuna tähän päivään saakka,niin sitten varmaan heittäisin itse pois.. Vaikkakin tuskimpa miksikään on mennyt, jos on koko ajan ollut kuivassa tilassa.
Vuoden vanhasta en osaa sanoa, mutta itselläni löytyy 3kk vanha säkki, joka on vasta puolillallaan, enkä ole mitään ongelmia havainnuit. Hyvin( = normaalisti) sekoittuu veteen ja maitoon ja maku on minusta sama kuin 3kk sitten.

Osaako joku fiksumpi kertoa "vanheneeko" nuo proteiinijauheet miten ? Kaapin perukoilta löytys näköjään tuollanen vähän syöty säkki jossa päiväys 7.12.2011, viittiiköhän tuota enää vedellä turpaan ?
Olin ostanut jauheen -50% hinnalla (oli menossa umpeen parin viikon päästä) ja sitten kun oli mennyt parisen viikkoa vanhenemisesta, niin heti tuli todella huono olo siitä ja heitin veks.Oli tosiaan avattuna :D

Minkä verran tyydyttynyttä rasvaa päivässä on järkevä määrä? Jostain olen kuullut, että n. 25g. Mulla tulee päivässä juotua litra täysmaitoa ja siitä tulee jo tuo 22g, eli ton mukaan melkein kaikki. Vai meneekö se niin, että tyydyttyneen ja tyydyttymättömän rasvan suhde pitää olla joku sopiva?

Harvemmin noi menee huonoksi. Tärkeintä on, että on tosiaan säilytetty kuivassa.
Nimim. Juuri vetelin 2v. sitten parasta ennen pvm.n heraa naamariin ja hyvää oli...

Kuivatuotteet ei vanhene "ikinä". Jos ne sitoo itseensä liikaa kosteutta niin sitten niihin tulee hometta, mutta sen huomaa helposti jo pinnalta.

Fitnesstukku näyttää myyvän 86% heraa 152e / 8kg.

http://www.***************/5/fi/artiklar/whey-100-saastopakkaus-8-kg

Löytyykö mistään vielä halvemmalla? :O

Mikä on halvin heraproteiinituote, jossa on proteiinia vähintään 80%? Pakkauksen koko mieluummin alle 10kg.

Selfin hera monessa paikassa 60e/4kg. Maustetuissa protskua 84g/100g ja maustamattomassa 87g/100g. Vaikka kilohinta on 'vain' 15e, tulee nuo halpisherat silti halvemmaksi.

Ööh.. voisitko kertoa tarkemmin että mistä tuotteesta on kyse, ja mistä sen voi tilata halvimmin?

Googlailemalla löytää, hakusanaksi Self Micro Whey Active. 60e/4kg siis halvimmillaan, tietty postit päälle jos ei mene tilaushinta yli sen että ilmaiseksi toimituksen saisi.

Back
Ylös Bottom