Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei sopiiks toi Syntha-6 ihan suoraks palkkariksi. Ei jaksa enää sekotella!?
Kumpi liikkeistä olisi järkevämpi tehdä ensin?
Kyykky vai Mave/SJMV
Kyykky ennen SJMVtä, mutta jos on kyykky+mave tehtävä saman treenin aikana niin järjestystä (ja sarjapainojen nostoa) voisi vuorotella.
^Mulla ainakin sellanen käsitys myös, että rectus abdominis supistuu vatsalihasliikkeissä kokonaan vaikka polte tuntuisikin vain joissain tietyssä kohdassa.
Itse treenaan vatsoja lisäpainoilla (vatsat taljassa, rutistukset yms.) sekä kehonpainolla (dragonflag, toes to bar...) ja uskon, että tätä rectusta kannattaakin treenata tiettyyn pisteeseen lisäpainoilla, koska näin saa ns. köysimäisen ja paksun six-packin eikä sellaista Tyler Durden sixaria. Ja toi obliques -juttukin taitaa olla ihan totta, sillä totta kai lihas kasvaa, jos sitä rasitetaan tietyllä tavalla. No jos treenaan noita obleja pari kevyttä sarjaa viikkoon niin ei pitäisi ihmeitä tapahtua ja vatsoja jatkan samalla tavalla vaikka tuo "karu totuus" selvisikin :D
Toivottavasti vatsalihakseni nyt sitten kasvaa tai ei kasva hyvänlaisiksi, kun teen yleensä voimapyörää ja jalannostoja, joista tuun alas dragon flagin negatiivisena. Rutistuksia teen myös suht usein. Joskus harvemmin tulee tehtyä tangolla russian twistiä, mutta ilmeisesti kyljet aktivoituu aika hyvin jo noissa ihan perus rectus abdominis -liikkeissäkin.
Kumpi liikkeistä olisi järkevämpi tehdä ensin?
Kyykky vai Mave/SJMV
Oon tehny pari viikkoa tota starting strength ohjelmaa. Kannattasko nyt jo vähän lisätä liikkeitä, kun tuntuu, että virtaa olis ehkä tehä enemmänkin?