Yhteisreenit kiinnostas, mutta aikasintaan ens viikolla, nyt on flunssaa niin ei viitti pahemmin rehkiä. Milloin olisi hyvä? Mulle kävis näillänäkymin ma, ke, pe, la ja su ilta. Kävin katsastamassa tuon paikan ja vaikuttas hyvältä jos se on se leikkikenttä joka on koiran ulkoiluttamisalueen vieressä.
Juurikin se. Itelläki poskiontelobiootit päällä nyt joten jää varmaan kauheimmat rehkimiset pois. Ensviikko oon ehkä Lapissa ni pitää kattoa.
Jasir: GTGllä voi tosiaan tehdä noin, ite ainaki tein sitä... MUTTA kannattaa pitää sen liikkeen vaativuustaso aika alhaisena. Eli yhdenkädenleuka = ei hyvä.
Itellä GTGllä tein tämmöstä:
- FL-variaatio 80% maksimipidosta (variaatio jota jaksaa noin 20s on ihan jees)
- PL-variaatio 80% maksimista
- Palomiehenpunnerruksia puolet tai 40% maksimista.
- pistooliykkösiä hitaasti ja hallitusti.
Pitkin päivää tuli tehtyä useampi rundi tuota, vähintään 40min väliä per rundi. Voin sanoa että tuo on yks parhaista tavoista kehittyä, mutta volyymi pitää pitää aisoissa.
Sit vielä: Treenin yhteydessä sitten hommat IHAN erikseen. Treeneissä ei pidä tehä leukoja jos GTGttää jotain muppeja, leverit voi jättää pois, leverivedotkin ehkä jättäisin. Eli sanoisin näin: GTGllä yläkropan hommat, treenit erikseen alakropalle ja saatanallisen lujaa, esim kaks kertaa viikossa, toinen etuketju, toinen takaketju + alaselkä, esim
T1
- Etu/Takakyykky
- L-sit 80% maksimista + Etureisiojennus
- Pohkeet seisaaltaan
T2
- Maastaveto/Yhdenjalan mave smithissä
- Reisikoukistus
- Pohkeet istualtaan
+ GTG:llä joko noi ym. liikkeet, tai sitten ite suosittelisin ring strengthiä jota voi vaihella joka päivä (mutta ei kesken päivän).
GTG on siitä kiva että se antaa anteeksi höntsäilyt puistossa tms, ei tarvi niin tosissaan ottaa treenejä.
EDIT: Vieläpä se, että toi golffari mulla kehitty hypertonuksesta. Eli fleksorit kyynärvarressa vaan jännitti liikaa kokoajan. Johtui todnäk juuri näistä GTG-sessioista koska ammuin ihan vitun yli , mutta edelleen: Kun volyymi on maltillista niin ongelmilta välttyy. Kun alkaa jotain paikkaa jomottaa niin reagoi siihen _nopeasti_.