Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Just meinasin sanoa samaa, kumimattoa tai tms sellaista alle. Itselläni on vanha Hiacen takaboksin lattiamatto ollut käytössä useamman vuoden ja se on ajanut asiansa oikein hyvin.

Painonnostovideot ketjuun ei näillä rautamäärillä kehtaa laittaa... Tämä ehkä oikeampi ketju? :) Tosiaan tossa olis omaa reenailua videolla. Päälaji on painonnosto, mutta kävin kokeilemassa Voimanoston RAW SM-kisoissa. Penkkiä olen tehny noin 2 kuukautta (1-2krt viikkoon), maastaveto tulos on tullut tempaus- ja työntövetoja tehden. :)

http://www.youtube.com/watch?v=Pthn...DvjVQa1PpcFM0CUDaYF55_vh6KGSxUHXskMv665bWMwo=

No mitäs vittua :D. TOTA TEKNIIKAN MÄÄRÄÄ! Nyt on kerranki kunnon tekemistä! Keep on keeping on!

Datanomi: Mitä etuja voisit sanoa alasti nostamisella olevan verrattuna vaatenostoihin?

Mave 5x135kg
Tommosta kyykkyjen perään. Vähän turhan pitkään joutu ehkä keräilemään itteään ainaki viimestä toistoa ennen.
[video=youtube_share;J2SxF42DoD0]http://youtu.be/J2SxF42DoD0[/video]

Kyykky 5x80kg
5x5:n viimenen sarja. Takakyykkytreeniä kuukausi takana kun sain vasta sillon hankittua ton rackin.
[video=youtube_share;Mr2Wd_8hIOs]http://youtu.be/Mr2Wd_8hIOs[/video]

Vaikka mistään en mitään tiedäkkään, niin vedossa perse enemmän vaateriin jos taipuu?

Ja kyykyssä oot liian etukenossa. pitäs pystymässä tulla ylös nostat selällä nyt ;p

Kyykky enkkaan 15kg lisää sitten helmikuun, vaikka koko maaliskuu meni 3x8-12 meiningillä :) 2 raskasta kyykkyä viikkoon tuntuu toimivan :)

Hyvän näköisiä kyykkyjä, mutta tangon unrackaaminen kiinnitti huomioni. Rupesin tarkemmin katsomaan, niin meneekö tuossa power rackissa oikeasti joku helvetin poikkipuola maan tasolla tukirakenteena suoraan tangon alla? Voi tuottaa aikamoisia hankaluuksia, kun raudat tosta vielä hiukan kasvaa.

Mitä vikaa tuossa oli? Ja nuo turvaraudathan on hyvät.

No mitäs vittua :D. TOTA TEKNIIKAN MÄÄRÄÄ! Nyt on kerranki kunnon tekemistä! Keep on keeping on!

Thänks! Tekniikka/taito-taso on kylläkin mun heikoin osa alue nostamisessa :D täytyy lisäillä tonne youtube kanavalle reeni-videoita sitten kun tulee jotain sen arvosia tuloksia... :)

Hyvän näköisiä kyykkyjä, mutta tangon unrackaaminen kiinnitti huomioni. Rupesin tarkemmin katsomaan, niin meneekö tuossa power rackissa oikeasti joku helvetin poikkipuola maan tasolla tukirakenteena suoraan tangon alla? Voi tuottaa aikamoisia hankaluuksia, kun raudat tosta vielä hiukan kasvaa.

Joo näit ihan oikein. Mahdollista olis ottaa tanko niinkin että pitäis kävellä eteenpäin kyykkäämään, samaan tapaan ku tuossa taakse.. Jotenkin oudoksun vaan sitä eteenpäin kävelyä, ei ole näin pienillä painoilla vielä haitannut tuo poikkipuu muutenkaan :) Jos heittää noi pinnat toiselle puolelle niin saa kyykätä ilman peiliä ja se ei ole itselle mieleen, eikä tuosta peilistä haittaakaan treeneissä ole kun en kisamielessä treenaile.. :)

Onhan sielä peili nykyään toisellakin puolella.:) Itse teen nykyään oikeastaan aina just toisin päin kuin sinä juurikin tuon palkin takia, vaikka eipä se nyt pahasti tiellä kuitenkaan ole.

laita jotai pehmustetta lattialle niin ei tarttee ihan noin varovaisesti laskee mavessa maahan.
Emäntä on luultavasti uusimassa autonsa mattoja, joten siitä sitten vien varmaankin vanhat nostoalustaksi. Ehkä joskus tulevaisuudessa sitten jotain kunnollisempaa nostolavaa tms.

Datanomi: Mitä etuja voisit sanoa alasti nostamisella olevan verrattuna vaatenostoihin?
No löytyyhän näitä.
1. Kyykkyjen syvyys on helppo mitata; riittää kun lerssin pää osuu maahan.
2. Ainaki mun shortsit hiertää mavessa forkkuihin ikävät jäljet. Alasti nostaessa ei tätä ongelmaa ole.
3. Ei tartte pestä treenivaatteita.
jne. Jos et vielä vakuuttunu, niin luetellaan lisää. :)

Vaikka mistään en mitään tiedäkkään, niin vedossa perse enemmän vaateriin jos taipuu?

Ja kyykyssä oot liian etukenossa. pitäs pystymässä tulla ylös nostat selällä nyt ;p

Molemmissa tota tekniikkaa varmaanki ohjaa vahva selkä ja heikot jalat. Ehkäpä vois tosiaan ainakin kyykyissä ottaa vähän rautaa pois ja nostaa pystymmässä, jollon rasitus menis enemmän jaloille. Mutta onko toi nyt kummassakaan sinänsä väärin jos alaselkä kuitenki pysyy suorana? Mavessa ainaki on toi asento aina tuntunu luontevammalta ku perse alhaalla. Kyykyssäkin mulla on toi tanko melko alhaalla selässä, joten eikös sillon pidäkin asento olla melko etukeno? Kaatuuko mun kyykkäys kuitenki liikaa eteen?

Mun kyykyt jää kyllä mittasyvyydestä jos lerssin päästä mitataan... hekoheko.

Molemmissa tota tekniikkaa varmaanki ohjaa vahva selkä ja heikot jalat. Ehkäpä vois tosiaan ainakin kyykyissä ottaa vähän rautaa pois ja nostaa pystymmässä, jollon rasitus menis enemmän jaloille. Mutta onko toi nyt kummassakaan sinänsä väärin jos alaselkä kuitenki pysyy suorana? Mavessa ainaki on toi asento aina tuntunu luontevammalta ku perse alhaalla. Kyykyssäkin mulla on toi tanko melko alhaalla selässä, joten eikös sillon pidäkin asento olla melko etukeno? Kaatuuko mun kyykkäys kuitenki liikaa eteen?

Joo, hyvältähän noi näyttää kaikin puolin ;P kyykyssä varmaan vika sarja rikkoo tekniikkaa vähäsen. Ja oon kanssa sitä mieltä, että mikä tuntuu omasta mielestä luontevimmalta, nii sillä vedetään :D

Ite kopioin veto tekniikan tältä kaverilta

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aika helkatin alhaalla lantio tossa videossa. Mutta helppohan se on näytellä tekniikkaa ku päissä on 20 kilon levyt.

Ite kopioin veto tekniikan tältä kaverilta

Ei näin. Tämä on sitä maven tekemistä kyykkäämällä, ja tankokaan ei kulje ylös suoraa linjaa. Polvien ei pitäisi tulla eteen noin pahasti, jonkun verran pitkäsäärisellä voi tulla, varsinkin alaspäin mennessä jos ei pudota.

Aika helkatin alhaalla lantio tossa videossa. Mutta helppohan se on näytellä tekniikkaa ku päissä on 20 kilon levyt.

Jep. Kun tosissaan vedetään, olkanivel on pystylinjassa tangon etupuolella. Videossa taas olkanivel on selvästi tangon takapuolella ja vähän seuraamalla voi nähdä kaverin pyrkivänkin siihen

Back
Ylös Bottom