Oranki
The Pink Chocobo
Nyt tartteis kipeästi apua maastavetoon, sillä painot ovat jumittaneet noin vuoden ajan johtuen ongelmastani. Koitan selittää mahdollisimman hyvin...
Eli siis. Ensimmäiseksi asetan jalat tangon alle ja sitten otan tangosta kiinni. Kaikki on tähän asti hyvin, mutta kun rupean laskemaan persettä alas, niin jossain vaiheessa nivusten seudun lihakset rupeavat kinnaamaan vastaan. En ole aivan varma, että mitkä lihakset ne siellä ottavat vastaan, mutta tuossa aivan yläreiden ja nivusten lähettyvillä. Kyseinen ongelma siis vaikeuttaa pääsemistäni tarpeeksi alas ja samalla myös alaselän suorassa pitäminen vaikeutuu huomattavasti.
Olen viime aikoina koittanut ahkerasti venytellä lonkankoukistajia, mutta ei tunnu auttavan. En millään keksi, että mitä muuta tässä pitäisi venytellä... Apu on enemmän kuin tervetullutta!
Googletapas sellainen kuin mobility wod. Ihan paras saitti kaikkeen liikkuvuustreeniin.
. Itsellä on kesästä asti vaivanneet lonkankoukistajat niin ettei välillä voinut lämppäripainoilla mennä alas ja sitä myötä kyykyn tekniikka, joka ennen tuota oli hyvä, alkoi rapistumaan. Nyt olen kovana kyykkypäivänä tehnyt vaan boksia(tietty myös helvetisti liikkuvuustreeniä) ja mulla se kyllä korjas tilanteen hyvin. Myös sumovetoon mielestäni mahtava apuliike.