Sama asia, "raakana" vaan parempaa IMO :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin ja sekin tietysti on sun puolella et miehillä nyt tuntuu jotenkin kummasti tuo paino tippuvan nopeempaa kuin meillä naisilla...tai ainakaan mulla ;) Kerroimpahan nyt vaan oman menetelmän millä tiputtelen näitä kiloja.Kysymys Tikalle: Mikä tekee haaraketjuisista aminohapoista (valmisteet/jauheet jne.) ylivertaisia tavalliseen heraan/isolaattiin verrattuna, jos ne sijoitetaan treenin ympärille ennen/aikana/jälkeen? Vai tekeekö mikään? Miten niistä saadaan paras hyöty? Entä onko haaraketjuisilla aminohapoilla merkitystä jos vuorokaudessa kuitenkin tulee reilusti laadukkaita proteiininlähteitä nautittua pitkin päivää?

Mitä jauhetta suosittelette lihaskasvuun. Salilla tulee pari kertaa viikossa käytyä sekä sitten on 2 x 1,5h Hjj harkat.
Mitä jauhetta suosittelette lihaskasvuun. Salilla tulee pari kertaa viikossa käytyä sekä sitten on 2 x 1,5h Hjj harkat.
Olen kyllä lukenut jo täältä foorumilta paljon. On mass2, gainer pro, muscle+ ym. Ei varmaan merkittävää eroa noilla. Muuten söisin mutta kun ei aina paljoa jaksa syödä... Auttaisikohan saamaan kalorit "plussalle" jos ostais jonkun isomman purkin ja vetäis kaksi kertaa päivässä yhen annoksen ääntä kohti?
Ja KYLLÄ, olen aloittelija :dance: