Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harvoin vituttaa mikään salilla sen suuremmin pieniä poikkeuksia lukuunottamatta, mutta tänään joku treenaaja raahasi lapsensa mukaan salille. Oisko ollut ikää 7 vuotta? Lapsi leikkii ja pomppii laitteissa ja välillä touhu näytti suhteellisen vaaralliselta kun kersa roikkui esimerkiksi ylätaljassa. Kenen vika jos jotain sattuu? Miksi niitä lapsia pitää raahata sinne salille, kun todennäköisesti ukon treeni meni myöskin ihan reisille kun lasta pitää katsoa siinä sivussa. Ei riitä minulla järki tähän touhuun.
Eniten mua ärsyttää sellaiset treenaajat, jotka varaa useita laitteita kerralla. Yritä siinä sitten itse treenata, kun useissa laitteissa on jonkun painot jo valmiina. Oma lukunsa on tietysti nämä, jotka jättävät tavarat paikoilleen eikä jaksa korjata niitä pois.
Vitun hiihtolomaviikko. Mun vakiaikaan eli kahden jälkeen salilla niin paljon porukkaa että päät kolisi yhteen. No eipä tuo käsitreenissä haitannut, mutta huomenna voi tulla pitkä selkätreeni... Ei jaksas millään herätä neljältä aamullakaan.

Kateellisten puhettahan tää on, kaverit vaan penkkaa enemmän.. vittu.
Siinä ja hänen varmistajallaan (joka on tuttuni) oli kunnon meno päällä. Respectit heille!