Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Se, että ainoa paikka missä pystyy kunnolla tekemään suorin jaloin maastavetoa, on persus kohti koko muuta salia.. ja ylläripylläri ylimääräiset katseet/tuijotukset siitä johtuen.. prkl.. Vois edes tuijottaa niin, ettei muut huomaa, mutta tartteeko sitä suu auki katsoa toisen perää, ettei jää epäilystäkään...

Unohda peili, käänny toisinpäin ja tuijota takaisin?

Aivan. Se tekee elämästä vaikeaa. Mutta sitten saakin vain parasta. Kamalaa.

Uuden elämän© aloittajat täyttää kaikki salin 5000 crosstraineria. Kai se on pakko sitten mennä tyhjälle vapaiden painojen puolelle. Just kun olis ollu crossreinerpäivä :david:

Kyllähän ne on noi ns "kiertotreeniä" tekevät, eli häärätään monessa laitteessa yhtaikaa, varataan pyyhe yhteen laitteeseen käytetään toista ja kolmannessa ja neljännessä on painot...Itse joskus meen tuimailmeisenä väliin tekemään omaa treeniäni kun ei jaksa dusareita oottaa :)

Täällähän on tasokasta "huulenheittoa"..Eiköhän nämäkin vitsit ole jo kuultu ;) Aina on penkit sun muut hrp härpäkkeet varattuna ja ite ei koskaan reenata ei sitten missään nimessä muutakun kyykkyä ja mavea, kovalla ämmällä ja isolla koolla, huoh..Te kaikki jotka jaksatte näitä viljellä päivästä toiseen olette varmasti katkeroituneita crossfittaajia :face:

E: Ei tosiaan pahalla. Olis vaan mukava edes yhtä sivua lukea ilman, että siellä ollaan tukka pystyssä leuka menosuunnassa jauhamassa iänikuisia typeriä juttuja, maailmassa riittää aiheita ja mä uskon että me pystytään parempaakin..

Täällähän on tasokasta "huulenheittoa"..Eiköhän nämäkin vitsit ole jo kuultu ;) Aina on penkit sun muut hrp härpäkkeet varattuna ja ite ei koskaan reenata ei sitten missään nimessä muutakun kyykkyä ja mavea, kovalla ämmällä ja isolla koolla, huoh..Te kaikki jotka jaksatte näitä viljellä päivästä toiseen olette varmasti katkeroituneita crossfittaajia :face:

btw: jos mun postiin viittaat niin käsitit väärin, hymiöstä "(: " huolimatta se ei ollut vitsi. Jospa 24. postin mies menisi katkeroituneena nillittämään muualle ja anna meidän esittää täällä mielipiteet mitkä omasta mielestämme ottavat salilla aivoon!

E: Ei tosiaan pahalla. Olis vaan mukava edes yhtä sivua lukea ilman, että siellä ollaan tukka pystyssä leuka menosuunnassa jauhamassa iänikuisia typeriä juttuja, maailmassa riittää aiheita ja mä uskon että me pystytään parempaakin..

Tiedätkö, ihmisillä, jotka harrastavat samanlaista urheilua, voi olla samoja vitutuksen aiheita.

Tää ketju ois korkeintaan kolmesivunen jos tässä ois tyyli sellainen, että jokaisen pitää keksiä oma vitutuksen aihe.

..Ja tämä.."24 postin mies" huoh..:( Anteeksi, että en ole tuhlannut koko ikääni täällä vaan rakentamassa kehoani siksi ei posteja ole kertynyt yhtä paljon kun miehelle nimeltä "lihaton 2,191 postia" elä unoha posti määrien keräys hetkeksi ja käväse salilla kahtelemassa millasta se on se todellinen elämä, ei net life :) Mua ottaa aivoon salilla kaikki jotka vaa kyykkää ja mavettaa ja on olevinaan, se on mun mielipide, jatkoja sinulle Cross Without Fit ;)

Japetius, tiedän ja tottakai on ja kuuluukin olla. Ei se ihme ole, mutta se että siitä jauhetaan lähes joka ketjussa ja tehdään niin iso numero, niin siinä kohti on vika muuallakun vitutuksessa. Olen puhunut, reeniä-->

Mitäs helvetin väliä sillä on, montako viestiä tänne kirjoittanut?? Ei mulla muuta. Mua ei vituta salilla käynnissä mikään.

Mitäs helvetin väliä sillä on, montako viestiä tänne kirjoittanut?? Ei mulla muuta. Mua ei vituta salilla käynnissä mikään.

Ei niin mitään. Meikäläisenkään viestimäärä ei keroo muusta, kuin että on vähän elämä ollut vähissä välillä. ;) No ei vaan. Itse tykkään kirjoittaa ja tämä foorumi on siihen vaan tuntunut aina oikeimmalta paikalta.

Eipä minua oikeasti kiinnosta kuka kyykkää tai on kyykkäämättä. Ihmetytti vaan tosissaan jos jotakuta oikeasti voi vituttaa se että joku ei kyykkää. Sen tietty ymmärtää jos aina on ne mestat varattu mihin itse meinasi mennä. Maanantai klo 16.00 --> on se paskin aika penkata. Itsekin kun treenaan nelijakoisella, niin jotenkin sitä on lukkiutunut siihen että maanantai on penkkipäivä kun järjestys on rinta, hauis - jalat- olat, ojentajat - selkä. Ihan yhtä hyvä ois aloittaa ihan mistä muusta tahansa.

Mutta mun puolesta olkoot tässä. En pidä itseäni muita huonompana reenaajana, vaikka onkin hyvä tekosyy olla tekemättä sitä The Jalkakyykkyä. Ja se varmaan vituttaa joitakin, että omat koivet kasvaa ihan riittävän hyvin ilman sitäkin. En voimanostoa harrasta, joten tuloksilla ei paskan vertaa väliä.

Back
Ylös Bottom