totta on se ihme?Joillekin ihmisille mikään ei riitä.Mä oon sanaton.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
totta on se ihme?Joillekin ihmisille mikään ei riitä.Mä oon sanaton.
Se, että ainoa paikka missä pystyy kunnolla tekemään suorin jaloin maastavetoa, on persus kohti koko muuta salia.. ja ylläripylläri ylimääräiset katseet/tuijotukset siitä johtuen.. prkl.. Vois edes tuijottaa niin, ettei muut huomaa, mutta tartteeko sitä suu auki katsoa toisen perää, ettei jää epäilystäkään...
totta on se ihme?
että mikään ei riitäMikä?

että mikään ei riitä![]()
okeiÄlä angstaa mulle.Mä en tykkää siitä. :face:

Jonka jälkeen mun persettä tuijotetaan sen peilin kautta :DUnohda peili, käänny toisinpäin ja tuijota takaisin?
Hihhei, nyt nämä "uudenvuodenlupaukset" ilmestyvät salille. mukavaa...
Täytyy yrittää kestää, vaikka vituttaa.
Täällähän on tasokasta "huulenheittoa"..Eiköhän nämäkin vitsit ole jo kuultu ;) Aina on penkit sun muut hrp härpäkkeet varattuna ja ite ei koskaan reenata ei sitten missään nimessä muutakun kyykkyä ja mavea, kovalla ämmällä ja isolla koolla, huoh..Te kaikki jotka jaksatte näitä viljellä päivästä toiseen olette varmasti katkeroituneita crossfittaajia :face:
Täällähän on tasokasta "huulenheittoa"..Eiköhän nämäkin vitsit ole jo kuultu ;) Aina on penkit sun muut hrp härpäkkeet varattuna ja ite ei koskaan reenata ei sitten missään nimessä muutakun kyykkyä ja mavea, kovalla ämmällä ja isolla koolla, huoh..Te kaikki jotka jaksatte näitä viljellä päivästä toiseen olette varmasti katkeroituneita crossfittaajia :face:
E: Ei tosiaan pahalla. Olis vaan mukava edes yhtä sivua lukea ilman, että siellä ollaan tukka pystyssä leuka menosuunnassa jauhamassa iänikuisia typeriä juttuja, maailmassa riittää aiheita ja mä uskon että me pystytään parempaakin..
Mua ottaa aivoon salilla kaikki jotka vaa kyykkää ja mavettaa ja on olevinaan, se on mun mielipide, jatkoja sinulle Cross Without Fit ;)Mitäs helvetin väliä sillä on, montako viestiä tänne kirjoittanut?? Ei mulla muuta. Mua ei vituta salilla käynnissä mikään.