Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Oliko se kaljamaha ukko tämän näköinen? On useasti yllätetty tiirailemasta nuorempia kinkkuja :D

George Clooney 50 vuotta
200px-George_Clooney_66%C3%A8me_Festival_de_Venise_%28Mostra%29_3.jpg

Itseasiassa kävisi niin, että jos Clooney salilla olisi, niin tytöt menisi vuoronperään tekemänä SJMV:tä clooneyn treenipaikan viereen. ;)

Itseasiassa kävisi niin, että jos Clooney salilla olisi, niin tytöt menisi vuoronperään tekemänä SJMV:tä clooneyn treenipaikan viereen. ;)

Pointtini olikin se että stalkkaamisesta ahdistumisen tasoon vaikuttaa suoraan se millainen stalkkeri on ulkoiselta ominaisuuksiltaan ahdistellun kohteen mielestä.
Harvaa miestä haittaa jos joku fitnesmalli vähän silmäilee, mutta jos tiukkiin trikoisiin pukeutunut hintti töllää reaktio on erilainen.
Samoin naisten kodalla joku Brad Pitt tai Johnny Depp kyylää hävyttömasti persettä niin vastauksena tulee vieno hymy, mutta haiseva vanha hampaaton huonosti pukeutunut ukkeli onkin friikki pervo joka saa levypainosta päähän :D

yhä edelleen potuttaa se että ihmiset eivät osaa laittaa tavaroitaan kaappiin. pukuhuoneessa ei ole yksinkertaisesti tilaa siihen että kaikkien kamat ovat naulakoissa ja penkeillä, siksi ne laitetaan kaappiin. perkele.

tuohon "naiset valittavat että joku tuijottaa"-asiaan täytyy todeta että kyse on usein jonkunlaisesta epäsuorasta itsensä kehumisesta, "vähäx ällöö hei ku kaikki tuijottaa", suomeksi "olen vetävän näköinen ja siksi miehet tuijottavat minua". sinänsä ikävää jos joku persettä vilkaissut naisen silmään epäesteettinen mies sitten joutuu jonkinlaisen sakinhivutuksen kohteeksi, mutta ei olisi ensimmäinen kerta kun akkojen valheiden takia saavat viattomat turpaansa :D

(ja kommentti ei ollut tarkoitettu tuijottamisesta valittaneelle naisihmiselle, varmasti oikeasti häiritsevää tuijotteluakin tapahtuu)

Oon vissii tänää ollu jotenki herkällä päällä. Mut voi vittu et alko pannu kiehuu ku kävin salilla. Ehkä 15 ukkelia perjantaina vääntämässä rautaa - kaikki teki joko rintaa tai käsiä. Sinänsähän asia ei miulle kuulu tai pitäs millään tavalla hetkauttaa, mut oikeesti... Oli jotenki dorka olo lähtee kyykkäämään, ilmeisestikki väärä päivä moiselle vemputukselle.

Oon vissii tänää ollu jotenki herkällä päällä. Mut voi vittu et alko pannu kiehuu ku kävin salilla. Ehkä 15 ukkelia perjantaina vääntämässä rautaa - kaikki teki joko rintaa tai käsiä. Sinänsähän asia ei miulle kuulu tai pitäs millään tavalla hetkauttaa, mut oikeesti... Oli jotenki dorka olo lähtee kyykkäämään, ilmeisestikki väärä päivä moiselle vemputukselle.

Siellä haettiin pumppia ennen baariin lähtöä.

Kylläpä on harmituksen aiheet porukalla, jos joillakin on rinta- tai käsitreenit samana päivänä, kun itellä kyykky.
Toisin päin ei varmaan mitään ongelmaa?

Nimeltä mainitsemattomalla itä-Helsinkiläisellä salilla (joka sijaitsee Myllypuron Arena Centerillä) käy kaksi parikymppistä sälliä joiden meuhkaaminen rasittaa.

Huutaminen suorituksen aikana, painojen tiputtelu ja kovaääninen vitun hokeminen aiheuttaa monessa muussakin salilla kävijässä lieviä myötähäpeän tunteita. Pariin otteeseen kuullut muiden salilla kävijöiden toteavan treenin olleen tässä kun parivaljakko saapuu pitämään showtaan.

Jos pojat tunnistatte itsenne, voin kertoa teille ettei treeninne ole ihan niin coolia kuin luulette.

Ja te muut apinat jotka ette osaa laittaa painoja takaisin paikoilleen, toivottavasti nukutte yönne huonosti.

Joillakin - kaikilla. Kävitkö eile tekee kädet ku kolahti?

Itse en kyykkää enää ollenkaan, en edestä, en takaa en mistään. Ihan kivaa näin kun pääsee kävelemäänkin normaalisti kun ei aina ole alaselkä tiltissä.

Joojoo, ehkä jollakin tekniikan hiomisilla ja kikkailuilla voisi tuonkin saada onnistumaan. Ei vaan ole kokeilemisen arvoista. Saa sitä treenattua koivet ilman kyykkyäkin. Varmaan sekin jotain vituttaa kun käyn joskus 5 kertaa viikossakin salilla, enkä koskaan kyykkää. :jahas:

Muutaman sivun kun selais taaksepäin, ni varmasti joku valittais et saatana kun kaikki teki tänään PENKKIÄ, kun mulla ois ollut kans PENKKIPÄIVÄ!!! :pano:

Muutaman sivun kun selais taaksepäin, ni varmasti joku valittais et saatana kun kaikki teki tänään PENKKIÄ, kun mulla ois ollut kans PENKKIPÄIVÄ!!! :pano:
Kannattaa muuten pitää "penkkipäivä" muulloin kuin maanantaina, sillon tuntuu oleva meinaan eniten tungosta penkissä.

Back
Ylös Bottom