Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Onko kellään muulla tullut välillä semmoista tunnetta, kun pitäisi lähteä treenamaan niin ei vaan jaksa yksinkertaisesti ?

Jättää sitten kylmänrauhallisesti sen päivän treenin välistä ja menee vaikka seuraavana päivänä salille.
Joskus aikoinaan, ja sitten huomasikin että ei kehity. Nyt mennään jos kierto niin sanoo, huvitti tai ei.

Oikeasti sen vähintään 3x viikossa kunnon treeni onkin se asia jolla kehittyy, kun on tietenkin kaikki ohjelmat, ruoka, ja lepo kunnossa. Pitkään, tosissaan, salin harrastaminen on mun mielestä se vaikein asia, ja kun se onnistuu niin kehitystä tulee varmasti. Kyllähän monikin kaveri saattaa käydä tasaseen 2-3 kertaa viikkoon, mutta on siinä reenissä ja muussakin oheistoiminnassa niin paljon heittoa että ei välttämättä kaverista edes uskoisi ellei tietäisi.

EDIT: Okei, eihän kaikilla ole tarkoituksenakaan hankkia massaa tai kunnolla voimaa, vaan jotkut vain pitävät perus lihaskunnon kondiksessa.

Viimeaikoina on alkanut vituttamaan se, kun salilla joidenkin ihmisten on aivan pakko katsoa uutiset joka helvetin kerta ja joka ikiseltä kanavalta mistä ne vaan tulee. Mikä ihme siinä on, että tietyn ihmisryhmän (vanhemmat ihmiset) on pakko kattoa ne uutiset 20 kertaa päivässä, vaikka siellä pyörii aina ne samat jutut? Jos on sopivaan aikaan salilla ja vetää pidemmän treenin, niin uutisia tulee klo 18:45, klo 19:00 ja klo 20:00 eri kanavilta. Ja kaikki pakko tietysti kattoa, ihan kun siinä vartissa tapahtuis jotain uskomattoman mullistavaa. Luonnollisesti myös volyymi täytyy vääntää aivan tappiin "kun nyt tulee ne Uutimet, hehheh" ja itse yrittää siinä sitten keskittyä treeniin. Ihan viimeistään abouttia kolmannen paskan loppukevennyksen kohdalla alkaa vitutus olemaan sitä tasoa, että siinä on aivoinfarkti lähellä.

Tällä hetkellä ottaa eniten kuuppaan se, että vammoja, jumeja ja loukkaantumisia on jatkuvasti. Paras on kyllä tämänpäiväinen rintalihaksen venähdys. Ei vittu sentään...

Tällä hetkellä ottaa eniten kuuppaan se, että vammoja, jumeja ja loukkaantumisia on jatkuvasti. Paras on kyllä tämänpäiväinen rintalihaksen venähdys. Ei vittu sentään...

Samalla linjalla, selkä ja olkapäät helevetin jumissa, pitäisi mennä hierojalle ja kylkeen sopivasti joku revähdys samalla..

Salilla on 2 eri kategoriaa asioita jotka voi häiritä. Toinen kategoria kuuluu elämään ja siksi se pitää hyväksyä. Esim jos ei painot kulje hyvin tai on vähän kipeä eikä jaksa, jos on jonoa painoille, jos tippuu paino joskus kengille, jos on laite rikki tms, noi pitää hyväksyä. Noiden lisäksi on asioita joita ei pitäisi joutua sietämään, mutta koska niitäkin tapahtuu, niin ne kuuluu kategoriaan "potuttaa salilla".

Noihin kuuluu:
-Henkilöt jotka varastaa painoja toisilta tarkotuksella ja sitten pakenee paikalta koska ne on niin vi*un pelkureita.
-Kännykän pummaajat joilla selvästi on oma kännykkä mutta yrittävät jotain rikollista/häiritsevää toimintaa tehdä. Etenkin jos ne on jotain isoja tyyppejä ja yrittävät sillä pelotella pienempiä antamaan kännykän vedoten että "painan 120kg sinä et". Saatat painaakkin 120 kg, se tarkottaa sitä että kaadut aika kovaa.
-Tyypit jotka alottaa tuijotuskilpailuja kesken treenien siitä kuka on "kova jätkä". Sitten kun samat tyypit tuleekin kadulla vastaan ei ne uskalla edes katsoa ja sen jälkeen ne hiipii aina salilla karkuun hiljaa jos tulee vastaan.
-Jupit jotka tuijottele kun ei ole kalliita kiinassa tehtyjä ylihintasia nike/reebok/adidas/mitä lie vaatteita jotka hajoaa 4 kuukaudessa.
-Henkilöt jotka haluaa tehdä oman treenin välissä ja vaihtaa omat painot kun ite tekee esim 60s-120s palautiksilla, ei siinä ajassa ehdi vaihtaa painoja ja tehdä välissä, eli he pilaa treenin jos antaa niiden tulla lähelle. Heille pitää sanoa "nyt ei oikeen sovi....ei mee kauaa mulla".
-Kaljupäiset goatee partaset wannabe gangsterit jotka luulee olevansa kovia jätkiä (kohta kakkonen) mutta kadulla tai ratikassa ne ei sitten uhoa mitään kun ne huomaa että elämässä ei aina voita sillä, että on salilla pullistellut isoilla lihaksilla toiselle, joka ei paisutellut takasin.
-piilopedofiilit/homoseksuaalit jotka tuijottelee pukukopissa leveä hymy päällä sen jälkeen kun on vaihtanut paitaa ja ne luulee olevansa kovia jätkiä siksi koska en ala tuijottaa takasin. Jossain vankilassa tommoseen vastataan niin että ei vastata mitenkään tai sitten isketään tiilellä päähän ja koska salilla ei voi tehdä edellämainittua tiilen kanssa, pitää olla välittämättä. Toi sitten yllyttää tommosta piilopedofiilia tms tuijottamaan lisää. Yleensä kun kattoo takasin 2 sekuntia että "haluatko tietää mitä sunlaisille tehdään kun ei ole muita paikalla" ilmeellä ne lopettaa.
-Ihmiset jotka puuttuu toisten treeniin muilla tavoilla kuin: "anteeksi, menen ohi, kiitos" (jos esim käytävällä tungosta), "anteeksi, oletko tässä vai tässä laitteessa," tai jos joku on jäänyt painojen alle ja huutaa niin siihen pitää mennä avuksi.

Jos sen sijaan v*ttuillaan seuraavalla tavalla niin se on huonoa käytöstä:

Esim kerran olin jalanojennuksessa ja vieressä oli samanlainen laite. Itseasiassa oli 2 jalanojennuslaitetta vapaana vieressä. Joku wannabekovis tuli sanomaan voiko tehdä tässä mun laitteessa, sanoin tää on varattu mikset tee tossa, se sano että se on olevinaan rikki. Tein sitten parisarjaa ja annoin sen tehdä yhden. Se käyttäyty niin että "kuinka joku kehtaa sanoa minulle noin!". Ite en ikinä pyydä että saako tehdä välissä koska en ole niin narsisti. Seison vaikka 15min jossain nurkassa sen sijaan että meen häiritsemään. Sitten kun menin lopulta pukukoppiin niin sama tyyppi oli siellä ja se astu niin että sen kengät osu mun kenkiin, eli se oli olevinaan joku kovaki kovis joka yrittää toisten varpaille astua. En viittinyt sitä jatkaa siitä koska viisaat ihmiset jättää tommoset sikseen koska on isompiakin asioita elämässä kuin alkaa kasvattaa tuntemattomien miesten huonokäytöksisiä kersoja joiden isä varmaan maksaa niiden salikortin eikä ne oo omalla rahalla joutunu tienata salikorttia ni ne ei osaa siks kunnioittaa muita salilla tms jne.

Tällä hetkellä eniten potuttaa luonnollisesti tuo hajonnut rintalihas. Vaan tästä huolimatta keskiviikkona takaisin salitreenin pariin turhan pitkän tauon jälkeen.

Haha, oho, nyt on varmaan trol, mut vastaan silti.

Kyllä, minä olen avannut suuni toisinaan, jos joku on loputtomiin istuskellut. Se on vaan aikamoinen kynnys mennä pyytämään, kun pitäisi olla ihan normi käytäntö, ettei siellä laitteissa istuskella tsillailemassa ihan turhanpäiten. Varsinkaan jos on ruuhkaa. Ja joo, kerroin mamupojista, koska ne siellä nyt on istuskellut soittelemassa musiikkia. Ei se ollut mikään keksitty esimerkki. Ja joo, suurin osa niistä onneksi on tuttuja, joten kynnys pyytää päästä laitteisiin on vähän pienempi.

Ja vielä sen verran haluan vastata (vaikka varmaan trollasitkin), että en kyllä todellakaan oo mikään heiveröinen pikkuneiti, joka tarvis kenenkään apua yhtään mihinkään, että se siitä teoriasta.

Mut joo. Rauhaa ja rakkautta. Täällä minä vastailen kilaritrolleille..

:D

Ei minua kiinnosta vaikka oletkin trolli. Millä tavalla ulkonäkösi ja sukupuolesi liittyvät tähän? Onko sillä mitään väliä että olet ylipainoinen löllykkä, etkä heiveröinen pikkuneiti? Se on ihan normaali käytäntö, että pyytää jos haluaa tehdä. Toiset tekevät pidempiä ja enemmän sarjoja kuin toiset...

Ei minua kiinnosta vaikka oletkin trolli. Millä tavalla ulkonäkösi ja sukupuolesi liittyvät tähän? Onko sillä mitään väliä että olet ylipainoinen löllykkä, etkä heiveröinen pikkuneiti? Se on ihan normaali käytäntö, että pyytää jos haluaa tehdä. Toiset tekevät pidempiä ja enemmän sarjoja kuin toiset...

Joo, juuri tämähän tässä oli pointti. Olet oikein hienosti ymmärtänyt ja olen kiitollinen, että näin oikaisit minua. :D

Mutta itse topikkiin:
Tällä hetkellä ärsyttää salilla se, ettei millään vammat parane. Menen sinne takasin aina liian aikaisin ja sitten taas parannutaan viikko. :(

Kondition nakkas kyllä aika tiukkaa paskaa! Varsinki toi, että menee pyytään saako tehdä välissä. Narsismia :D

On-topic; itteä potutti eilen veijari, joka alko neuvoon joka helvetin asiassa.

Eilis aamuna menin salille ja koko paikka oli ihan pyörremyrskyn jäljiltä. Prässissä, scottin mutkatangossa, smithissä, pohkeissa ja kyykyssä oli raudat jätetty tankoihin. Käsipainot ja kahvakuulat oli viskelty pitkin salia. Eipä siinä muukaan sit auttanu ku ruveta siivoomaan ensi alkuun ja vasta sitten alottaa reeni. :jahas:

On-topic; itteä potutti eilen veijari, joka alko neuvoon joka helvetin asiassa.

Ee vittu, muutamia kertoja vuosien varrella käyny neuvojat ärsyttämään.

Esimerkiksi penkissä vanhempi siima tuli neuvomaan että "ei kannata tehdä ikinä tätä leveämmällä otteella" (=ote n. 50cm) koska menee olkapäät paskaks.
Sitten kun alan tekemään omaa sarjaani, niin mies tulee katsomaan viereen, että teenkö juuri tällä tekniikalla.
No en tehny kun ei ollut kapeaa penaa ohjelmassa, lol.
Tämä tapahtui viisi vuotta sitten ja eipä ole mies sittemmin sanonut enää mulle sanaakaan.
Kirjaimellisesti, ei sanakaan.
Ihan hyvä muuten, mutta mielestäni aika epäkohteliasta kun ei voida vastata edes kysymyksiin "teetkö vielä tässä", "voinko tehdä välissä". "Moikka", "iltaa", "näkemiin" –ei mitään vastausta, pelkkä tuijotus.

Ja on noita muitakin esimerkkejä.

Mutta seuraavan kerran kun tulet mua neuvomaan:
Ei minua haittaa jos neuvot minua salilla, ei todellakaan, se on vaan kiva.
Mutta ei mun ole niitä neuvoja pakko noudattaa. Äläkä sinäkään luule olevasi kaikkitietävä.
Oppia ikä kaikki.

Salilla treenaa tyyppi joka ilmiselvästi hymyilee omalle erinomaisuudelleen. Suureksi harmikseni sattui taas samaan aikaan salille.Tänäänkin peilaili itseään ja käveli sen jälkeen ympäri salia ja virnuili vuoroin vähän jokaisen treeniä, ilmeisesti kaikkien toisten painot tai tekniikka on niin surkeaa että pitää sille typerän näköisenä naureksia. Touhu on vielä ärsyttävämpää kun tällä on mukana läski treenikaverinsa jonka kanssa sitten tehdään penkkiä maksimiraudoilla ja siinä sivussa matkitaan "puolisalaa" toisten tekemisiä, tai muka havaittuja virheitä. On kyllä niin ärsyttävä tyyppi kuin vaan voi olla.

Kysymys kuuluu: Onko asia sulle OK, vai aijotko tehdä jotakin asialle ? :jahas:

Todenäköisesti jossain vaiheessa kehotan keskittymään omiin treeneihinsä ja vetämään sen typerän hymyn perseeseen, tai sitten tungen 25 kilon kiekon sen virnuilevaan kitaan ja kehotan keskittymään omiin treenehinsä :D Kaverilla ei ehkä ole kaikki kotona, mutta ei se estä sitä vitutusta kun näkee sen kyylävän kaikkitietävän näköisenä.

Se kun jalkareenipäivinä lämmittelee kuntopyörällä, mutta rupeaa vituttamaan jo 30sek jälkeen...

Myös futari, joka käryää niin pahalle, että silmiä vetistää, ottaa aivoon aika rajusti!

Todenäköisesti jossain vaiheessa kehotan keskittymään omiin treeneihinsä ja vetämään sen typerän hymyn perseeseen, tai sitten tungen 25 kilon kiekon sen virnuilevaan kitaan ja kehotan keskittymään omiin treenehinsä :D Kaverilla ei ehkä ole kaikki kotona, mutta ei se estä sitä vitutusta kun näkee sen kyylävän kaikkitietävän näköisenä.

Pöh. Hymyile sille lämpimästi takaisin ja kysy haluaisiko se pestä sun selkäs suihkussa treenien jälkeen kun on selkeästi yrittänyt keimailullaan sua iskeä. Kerro vielä, että et normaalisti lämpeä miesten lähentelystä, mutta hänen kohdallaan teet poikkeuksen kun poju on niin sinnikkäästi yrittänyt selkeästi. ;)

Back
Ylös Bottom