Ei tota massaa kuitenkaan niin paljon oo että kehtais pelkissä poksereissa mennä:DKai kuitenkin menit ilman?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tota massaa kuitenkaan niin paljon oo että kehtais pelkissä poksereissa mennä:DKai kuitenkin menit ilman?
Ei jeesus, kun ärsyttää ne istuskelijat!!
Käyn semmoisella ihan tavallisella, ei millään äijäkuntosalilla. Siellä on crosstrainerit, hydrauliset voimakoneet, pari levytankohässäkkää ja säkki. Semmonen siis, missä käy kaikenikästä ja -kokosta porukkaa.
Noh, jostain syystä sinne aina välillä lappaa semmosia narukeppipoikia (itse olen 26 vuotias nainen ja melko lihaksikas, joten vähä varaa sanoa :D) Ne poitsut (ja joskus miehet) tulee saliin, ei tee minkäännäköstä lämppää ja alkaa kolistelemaan niitä säälittäviä painojaan tyyliin: Kaks hauiskääntöä kymmenen kilon painoilla. Sitten ne istuu sen sievän peppunsa siihen penkkiin ja istuu paikoillaan 20 minuuttia, jolloin minä en voi käyttää penkkiä. Lisäksi ne samalla tuijottaa. Seuraavaksi sellainen poju siirtyy reisilihasvaakaprässiin. Hilaa 50 kiloa ylös max. 3 kertaa ja ISTUU 15 minuuttia huokailemassa siinä ainoassa prässissä. Sitten se poju menee ristitaljalle peilailemaan käsivarsiaan kymmeneksi minuutiksi, eikä tee yhtään mitään - siis kerrassaan ei mitään. Ja juuri kun keksin, että no, ei mun varmaan tarvikkaan tehä sitä taljaa just nyt, voin mennä viimeinkin vääntämään reisiä - se tuhannen poika juokseen mun nenän edestä siihen prässiin ja istuu juomassa urheilujuomaa ja huokailemassa. Sitten se menee pois ja kehuskelee kavereilleen käyneensä salilla.
Juuri kun luulen pääseväni treenaamaan, salille tulee mamu-poikien ryhmä, joka istuu vierekkäisiin laitteisiin juttelemaan ja soittamaan kännykästä jotain helkutin Rihannaa. Osa niistä on onneksi tuttuja kavereitani, joten kehtaa sanoa, että anteeks, mitä helvettiä te teette :D (Tämä ei siis ollut mamu-vastainen kommentti, sanottakoon nyt selkeydeksi. Tällä kuntosalilla vaan käy paljon ulkkariporukkaa ja niiden käsitys kuntosalista on jotenkin .. sosiaalisempi, kuin itsellä)
Mutta yleensä jää silti hyvä mieli.
ottanu 205 kilolla ykkösen. ilman remmejä. eilen, 130 putos kädestä ja 160kg nousi just ja just, sekin tyylillä perse kattoon ja selällä ylös.
sekä lähes täydellinen treeni innon loppuminen. hirveen taistelun takana lähteminen kun väsyttää, eikä jaksa, ja on nälkä jne.
Joo pitääkin selailla. Onkohan Tampereella joku paikka missä löytyisi ihan hyllystä niin voisi ihmetellä.Miten ois Gazoz? Heillä on paljon kivoja farkkumalleja, jotka ovat aika tilavanmallisia.
Kiitti, mutta olen kans 180cm ja ei viitis rullailla lahkeita.Multa löytyis Gazozin farkut kuule nyt halavalla, 40". Käys vilaseen Osto/Myynti-osasto.

Ehkä reisitaskut sitten?jos ei GASP tai GaZOZ nappaa niin son collegehousut...
Nuorten naisten vähäinen määrä kuntosalilla.
Joo muaki vituttaa eniten salil käymises se ku en nosta 300kg penkistä.Se kun penkki ei noussu niinku piti -.-
Sama, tänään menin salille vaikka hieman päivällä tuntui kipeeltä. Ensimmäinen kova sarja ja sen jälkeen aivan saatanan hengästynyt ja voimaton olo, no ei muuta kun kotiin takaisin lepäämään...Se, kun jää podailut väliin flunssan takia
Varmaan huono trolli.Ei kyllä liity salilla käymiseen, mutta eniten vit*t**, kun ei tiedä onko pappa71 trolli vai ihan vitun kova tyyppi.
Ja minua vituttaa sinun kaltaiset ylimieliset typerät mulkoilijat. JOS HALUAT TEHDÄ VÄLISSÄ MENE KYSYMÄÄN JA AVAA SE SIEVÄ SUUSI vittu saatana. Mitä väliä sillä on että olet nainen? Onko tämä taas jotain internetin "neiti hädässä tukekaa minua"? Suoraan sanottuna vituttaa sinun kaltaiset ylimieliset ihmiset, jos sinulla on noin kauan aikaa seurata muiden treenausta ET VARMASTI KESKITY OMAAN TREENIISI KOVIN HÄÄPPÖISESTI! Mitä väliä sillä on millaisilla painoilla muut treenaavat? Onko se sinulta pois, jos jonkun mielestä egon treenaus on tärkeämpää kuin kropan? Kaikenlisäksi kun menee sanomaan sinunkaltaiselle kyylääjälle että mitäs mulkoilet, niin sitten olen niin saattanan ilkeä ja epäkohtelias... Mitä väliä sillä on ovatko he "mamu-poikia" ihan samalla tavalla "suomalaiset" soittavat omia musiikkejaan...