Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tämä tapahtuma on jälkeenpäin naurattanut, en tiedä onko tämä nyt sitten kunnollista salikomediaa.. no enivei, päätelkää ite.

Alkuun hieman taustoja, treenaan pienellä firman salilla, ja suurin osa työntekijöistä sonnustatuu pukuun työajallaan (millä ehkä on vaikutusta kyseiseen keskusteluun joka tullaan käymään).

Olin treenaillut aamulla lähemmäs tunnin yksikseni ja treenit alkoivat olla lopussa. Vielä viimeistä sarjaa pystypunnerrusta väänsin, kun salille astelee ihan ok tikissä oleva
noin +45.v kaveri, muuten ihan normi treeni vaatteet mutta paljain jaloin, kattelee vähän aikaa mun treeniä/lattiaa ja sanoo jotain mitä en kuule
(kun kuuntelen musiikkia korvanapeilla) otan napit pois ja seuraava keskustelu käydään ;

Minä :-mitä?
paljasjalka:-voisit vähän pyyhkiä lattiaa
M-täh?
P-täällä on hikeä
M-ööh, tämä on punttisali?
P- niin mutta voisit siivota välillä
M-siis mopata sarjojen välillä?
P -vaikka
M-mitäs jos hankkisit kengät?
P-ei se ole mikään ratkaisu
M-ööh..
laiton korvanapit takaisin ja jatkoin treenit loppuun.

Hivenen hämmentynyt olo jäi kun lähdin, en oikeen vieläkään tiedä että miten minun pitäisi jatkossa treenata, niin että saan jotain tuloksia, mutten hikoile.Kuitenkin siis käytän pyyhettä aina esim. penkissä pään alusena, joten itse laitteet olivat kyllä ainakin minun jäljiltäni puhtaat.

aloitat perinteisen pissaliisa-treenaamisen; lähdet salilta pois ennen kuin hiki ennättää tulla.

Tänään kyllä nähtiin sellaista komiikkaa meikäläisen muuten niin "tylsällä" salilla jossa kaikki osaa treenata asianmukaisesti ilman että vahingossakaan päädyttäisiin tähän threadiin :rolleyes: Eräs nuorehko, entuudestaan tuntematon, joko elämänsä ensimmäistä tai toista (ilmeisesti ensimmäistä) kertaa salille eksynyt kaveri kierteli paikkoja ympärilleen katsellen. Kokemattomuudessa ei vielä ole mitään aihetta nauruun, mutta totaaliseen hajoamiseen johtanut tapahtumaketju sai alkunsa, kun kaveri poimi käteensä kyykkytangon pehmusteen.

Kaveri laittaa pehmusteen ihan oikein tankoon, mutta kyykkäämisen sijasta alkaakin pystypunnerrus. Tankoa ei lasketa niskan taakse eikä rinnalle, vaan päälakeen. :hyper: Parilla viimeisellä toistolla vielä aika kovasta vauhdista. Ihan looginen idea varmasti jos tuollaiselle entuudestaan oudolle pehmusteelle pitäisi jokin käyttötarkoitus löytää!

"aloitat perinteisen pissaliisa-treenaamisen; lähdet salilta pois ennen kuin hiki ennättää tulla. "

Itellä ei tule millään hiki, ei sitten saatana koskaan.

Kaveri laittaa pehmusteen ihan oikein tankoon, mutta kyykkäämisen sijasta alkaakin pystypunnerrus. Tankoa ei lasketa niskan taakse eikä rinnalle, vaan päälakeen. :hyper: Parilla viimeisellä toistolla vielä aika kovasta vauhdista. Ihan looginen idea varmasti jos tuollaiselle entuudestaan oudolle pehmusteelle pitäisi jokin käyttötarkoitus löytää!

:hyvä: Seuraavan kerran lupaat mennä väliin??!! Kaverihan tekee itelleen pian vammoja... Päähän.. :D

Tilasin viikko takaperin uuden verokortin, jota tarvitsen palkanmaksua varten. Edellinen verokortti on vanhassa duunissa edelleen ja 2. päivä tätä kuuta pitäisi tuo keikkaduunin tuntilista kilometrikorvauksineen kiikuttaa tilitoimistoon. Puhelimessa sanoin, että toimittakaa osoitteeseen nönnönnöö, en tarvitse sitä nyt osoitteessa, jossa olen kirjoilla. Vieläkään ei ole uutta verokorttia kuulunut, vaikka keskiviikoksi viimeistään luvattiin. Huomenna lähden nesteytysralliin viikonlopuksi, eikä siellä näitä asioita luonnollisesti kykene hoitamaan. Perkele, jos verokortti ei tule huomenna ja sen takia palkasta pidätetään 60%. Ei ole kyse kuin reilusta parista huntista, mutta sillekin rahalle näin kesälomailevana opiskelijana olisi käyttöä.

Vittu että vituttaa. nih!
Sain viimein töitä ja pamahdin samointein flunssaan.. koska ei kehtaa saikkua edes harkita, niin tehny tän viikon sit flunssas ja pienes kohonnees lämmös töitä tua suatanan heltees.. saatanan perseen helvetti nih!

Salilla ei ollut ilmastointia ja oli kuuma + kova jalkatreeni. Yhtään kuivaa kohtaa ei ollut t-paidassa treenin jälkeen. Noh siitä saunaan ja suihkuun. Suihkun jälkeen dödöt kainaloon ja alan etsimään puhdasta t-paitaa kassista. Se jäi tietysti himaan.

Ei ole hetkeen vituttanut yhtä paljoa. Suihkun jälkeen aivan läpimärkä ammoniakilta haiseva reenipaita päälle. Kiroilin koko matkan kotiin. Kävin ennen saliakin suihkussa. Lopputuloksena 1,5h sisällä kaksi kertaa suihkussa ja hiki haisee edelleen.

Tilasin viikko takaperin uuden verokortin, jota tarvitsen palkanmaksua varten. Edellinen verokortti on vanhassa duunissa edelleen ja 2. päivä tätä kuuta pitäisi tuo keikkaduunin tuntilista kilometrikorvauksineen kiikuttaa tilitoimistoon. Puhelimessa sanoin, että toimittakaa osoitteeseen nönnönnöö, en tarvitse sitä nyt osoitteessa, jossa olen kirjoilla. Vieläkään ei ole uutta verokorttia kuulunut, vaikka keskiviikoksi viimeistään luvattiin. Huomenna lähden nesteytysralliin viikonlopuksi, eikä siellä näitä asioita luonnollisesti kykene hoitamaan. Perkele, jos verokortti ei tule huomenna ja sen takia palkasta pidätetään 60%. Ei ole kyse kuin reilusta parista huntista, mutta sillekin rahalle näin kesälomailevana opiskelijana olisi käyttöä.

Siis mitä ihmettä, mikset vaan käynyt hakemassa sivutulokorttia verotoimistosta? Aikaa menee jonosta riippuen n.15min ja kortin saa heti käteen. Veroprosentin voi myös itse päättää. Korttia voi sit kopioida eri työpaikkoihin eikä tarvitse erikseen aina hakea uutta.

T. Ally, joka on saanut palkkaa ja jolla on ollut verokortti parhaimmillaan viidessä eri työpaikassa samaan aikaan.

- Jatkuva vittumainen hikoileminen.
- Hiustenleikkuukone meni paskaks, kuten pari näyttöäkin jo mennyt, eli siis nyky elektroniikka ja sen jatkuva hajoilu.
- Suomen asiat ja politiikka.

Siis mitä ihmettä, mikset vaan käynyt hakemassa sivutulokorttia verotoimistosta? Aikaa menee jonosta riippuen n.15min ja kortin saa heti käteen. Veroprosentin voi myös itse päättää. Korttia voi sit kopioida eri työpaikkoihin eikä tarvitse erikseen aina hakea uutta.

T. Ally, joka on saanut palkkaa ja jolla on ollut verokortti parhaimmillaan viidessä eri työpaikassa samaan aikaan.

Ajan"puute" ja laiskuus, mennyt päivät menopeliä remontoidessa. Ajattelin että asia hoituisi kätevästi myös puhelimella, muttei näin ilmeisesti ole. FFU

toiset peruu sovittuja juttuja kertomatta siitä yhtään mitään... täälä sitä valmistellaan ja sitte sanotaan viime tingassa ettei juttu tapahdukkaa voi vittu ku kiva stana

toiset peruu sovittuja juttuja kertomatta siitä yhtään mitään... täälä sitä valmistellaan ja sitte sanotaan viime tingassa ettei juttu tapahdukkaa voi vittu ku kiva stana

Toi on niin tuttua, esimerkki (ei oo tapahtunu kyllä näin..):

kello 15.00 soitan kaverille et tuukko käymään meillä tunnin päästä, sen pitäis antaa mulle pari dvd:tä ku tilaus tuli sille, se sanoo ok, tuun sitte siihen

soitan sille 16.15 et mis meet, siltä on meille 10 min pyörämatka, se vaan sanoo et en ny pääse ja lyö luurin korvaan

ja sitte ne elokuvat saa sieltä joskus viikonpäästä...

Myin auton sukulaisille, että maksaa erissä. 1 erä puolet auton arvosta ja loput sovittuina osina. nyt näyttäisi, että saan sen 1. erän, mutta loput jää saamatta..

Miten laitan perintään ne?

Edittiä.. kyseessä ei ole Rom...t, vaan suomalainen mutsin miesystävä.

Myin auton sukulaisille, että maksaa erissä. 1 erä puolet auton arvosta ja loput sovittuina osina. nyt näyttäisi, että saan sen 1. erän, mutta loput jää saamatta..

Pesäpallomailalla. Kai sulla on jonkinlainen tosite tuosta velasta?

Täytyy vaan sanoa, että vittu mitä sukulaisia :D

hengaillut viimeisen kuukauden erään mimmin kanssa ja on ollut paljon molemminpuolista flirttiä. ihastuinkin melko palavasti, josta jokin aika sitten hänelle kerroin. no tyrmäyshän sieltä tuli, "erosta liian vähän aikaa, en ole valmis uuteen suhteeseen vielä." ja äsken luin facebookista että hän on nyt parisuhteessa erään tuttuni kanssa.
kyllä mä pakit perkele kestän mutta miks vitussa ei voi kertoa suoraan miksei kelpaa? vituttaa tuollainen saatanan kaksinaamaisuus.

Kaverit, jotka eivät kerro uusista suunnitelmia, vaikka aiemmin on jo sovittu toisin.

Tarkotus oli lähteä eräille Oulussa vietettäville festareille nyt kuluvana viikonloppuna, lauantaina. Yhden kaverin kanssa sovittu, että meen niiden kyyillä juna-asemalle lauantaiaamuna(matkaa kymppikilsa, en jaksa aamusta lähtä polkemaan), mutta onneksi kysyin, että monenaikaan tulevat hakemaan. Vastaus = eivät he tule hakemaan, he lähtevät jo nyt perjantaina... No, taksillahan pääsee...

Back
Ylös Bottom