Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sillä lailla. Oon järjestämässä polttareita ensi lauantaiksi. Olin "varannut" sedälleni kuuluvan mökin kyseiselle päivälle ja sovittiin sedän kanssa, ettei hän ole sielä silloin. Soitin myös eräälle toiselle, joka sielä usein käy, että kyseinen päivä on nyt varattu, etteivät tule silloin sitten.

No sain tänään sitten puhelun sedältäni, joka sanoi, että on hakemassa avovaimoaan nyt sinne mökille, että he ovat kuitenkin nyt sitten sielä. Ja lisäksi tämä sama henkilö, jolle olin soittanut aikaisemmin oli sanonut, että hänen perhettään olisi myös tulossa sinne mökille. Asia on nyt kuulemma loppuun päätetty. Voi vitun vitun vittu, kolme päivää aikaa keksiä varasuunnitelma. Ihan mahtavaa. En ihan heti ole menossa tekemään ainuttakaan talkootyötä sinne mökille.

Oman salitreenin lopuksi palauttelin toisella salipuolella cross trainerin muodossa. Paikalle ilmestyi 2 n. 20 vuotiasta nuorta naista. Kummallakin ylipainoa arviolta 30 kg (ainakin). Toinen oli pukeutunut paljon puhuttuihin ja kuuluisiin legginsseihin, jotka olivat toki hyvin kisakireät että läpinäkyvät. Samaisella neitokaisella oli myös paksut tekoripset, jotka pystyin havaitsemaan toiselta puolen huonetta. Nämä harjakset olivat vielä kaiken lisäksi ihan miten sattuu laitettu kiinni. Meikkivoidettakin löytyi ihan liikaa jopa iltamenoihin, saatikka salille... No, kukin tyylillään. Sitten yllämainittu nainen totesi kaverilleen, että eiköhän aloiteta. Kaveri alkoi polkemaan kuntopyörää samalla lehteä lukien, kun tekoripsinen alkoi tutkailla salin peilistä kroppaansa joka eri kulmasta ja tekemään poseerauksia. :dance2: Näin kului ehkä 5 min, sitten naiset poistuivat. Kumpikaan ei ollut yhtään hikinen, ja juuri oltuani salin toisella, sillä raudankolistelupuolella, oletin että naisten salilla käynti tosiaan rajoittui yllämainittuun poikkeamiseen. Voi tyttöparat jos vielä maksoivat moisesta 'treenistä'. :david: Mutta yritys hyvä kymmenen!

Tässä eräs kerta puntilla ollessani todistin melko koomista tilannetta. Keski-ikäinen rouva teki pec deckiä tiuhalla tahdilla valehtelematta 5min putkeen ja sen jälkeen JUOKSI vaa'alle jossa pudisteli vähän aikaa päätään ja juoksi takaisin pec deckille ja alkoi pumppaamaan entistä kovemmalla tahdilla samat reilu 5min ja juoksi jälleen vaa'alle jonka jälkeen vaihto liikettä. eihä siinä

Kuitenki joku esim Kamppailulajin harrastaja jonka sarjapunnitus hetken kuluttua,ja painoa omaan sarjaan vielä hivenen liikaa :hyper: . Epäilen kyllä vahvasti :)

Mä oon pitkään naureskellut tolle "takaolat" videon nimelle, sen nimi vois olla mielummin "koko vartalo", hitto se ottaa askeleenkin siinä ohimennen :D Ei siinä etteikö ihan kova suoritus silti..

Miksikä kutsutaan mustalaista, joka on töissä punttisalilla?
...........................................................
Personal Raineriksi.
(ei ole tarkoitus loukata ketään ( ja tiedän, ei ne käy töissä)).

Meinasin lähteä aamukalaan. Eväät mukana, aikaisin aamulla ylös, täysin tyynijärvi ja veneestä joku olu pölliny pohjatulpan! En sitten lähteny. Noh, saipahan juoda aamukahvit järven rannalla.

Alkaa vituttamaan tää ainainen valitus kuumasta ja kylmästä.

Autistina olen huomannut, että on aika hankala tehdä päätöksiä hardwaren suhteen. Siis esim. nyt kun yritän päättää minkä syntikan/keyboardin ostaisin. Homma menee siihen, että vertailen ominaisuuksia, mutta siinä ei ole oikein mitään järkeä. Miten painottaa ominaisuudet? Hintakin aiheuttaa vähän päänvaivaa, koska haluaisi samalla sekä säästää että valita vähän paremman kerralla. Varmaan pakko tehdä niin, että kasata lista muutamasta vaihtoehdoista ja valita sitten vaikka nopalla.

Back
Ylös Bottom