Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuttavalla naapurissa täysi sekopää. Huutelee tappouhkauksia (tappanut 2), ja tuli viimeyönäkin erään ihmisten ovesta läpi.
Poliisille jatkuvasti ilmoitusta kys. tyypistä ja heidän mielestään ainoa oikea ratkaisu tuohon ongelmaan on "älä ole kotona".

Autistina olen huomannut, että on aika hankala tehdä päätöksiä hardwaren suhteen. Siis esim. nyt kun yritän päättää minkä syntikan/keyboardin ostaisin. Homma menee siihen, että vertailen ominaisuuksia, mutta siinä ei ole oikein mitään järkeä. Miten painottaa ominaisuudet? Hintakin aiheuttaa vähän päänvaivaa, koska haluaisi samalla sekä säästää että valita vähän paremman kerralla. Varmaan pakko tehdä niin, että kasata lista muutamasta vaihtoehdoista ja valita sitten vaikka nopalla.

Ei kele, on näköjään muitakin olemassa kellä on samaa ongelmaa elektroniikan suhteen. Oon melkeen vuoden yrittäny hommata kameraa, mutta kun ei pysty tuon vertailun takia, MENEE HERMO! Pitäis jollekki lyödä raha kouraan, että osta tuolla summalla ja olla tyytyväinen siihen mitä tulee :jahas:

Tuttavalla naapurissa täysi sekopää. Huutelee tappouhkauksia (tappanut 2), ja tuli viimeyönäkin erään ihmisten ovesta läpi.
Poliisille jatkuvasti ilmoitusta kys. tyypistä ja heidän mielestään ainoa oikea ratkaisu tuohon ongelmaan on "älä ole kotona".

Jep. Välillä tosiaan tuntuu ettei poliiseja kiinnosta ihmisten SUOJELEMINEN pätkääkään. Todetaan tyyliin vaan ettei voida asialle mitään, tule sit arkipäivänä asemalle tekemään rikosilmoitus kun naapurin sekopää on puukottanut sua sillä morallaan pari kertaa.

Tämä tapahtuma on jälkeenpäin naurattanut, en tiedä onko tämä nyt sitten kunnollista salikomediaa.. no enivei, päätelkää ite.

Alkuun hieman taustoja, treenaan pienellä firman salilla, ja suurin osa työntekijöistä sonnustatuu pukuun työajallaan (millä ehkä on vaikutusta kyseiseen keskusteluun joka tullaan käymään).

Olin treenaillut aamulla lähemmäs tunnin yksikseni ja treenit alkoivat olla lopussa. Vielä viimeistä sarjaa pystypunnerrusta väänsin, kun salille astelee ihan ok tikissä oleva
noin +45.v kaveri, muuten ihan normi treeni vaatteet mutta paljain jaloin, kattelee vähän aikaa mun treeniä/lattiaa ja sanoo jotain mitä en kuule
(kun kuuntelen musiikkia korvanapeilla) otan napit pois ja seuraava keskustelu käydään ;

Minä :-mitä?
paljasjalka:-voisit vähän pyyhkiä lattiaa
M-täh?
P-täällä on hikeä
M-ööh, tämä on punttisali?
P- niin mutta voisit siivota välillä
M-siis mopata sarjojen välillä?
P -vaikka
M-mitäs jos hankkisit kengät?
P-ei se ole mikään ratkaisu
M-ööh..
laiton korvanapit takaisin ja jatkoin treenit loppuun.

Hivenen hämmentynyt olo jäi kun lähdin, en oikeen vieläkään tiedä että miten minun pitäisi jatkossa treenata, niin että saan jotain tuloksia, mutten hikoile.Kuitenkin siis käytän pyyhettä aina esim. penkissä pään alusena, joten itse laitteet olivat kyllä ainakin minun jäljiltäni puhtaat.

huoh. Pomo valittaa jatkuvasti kaikesta turhasta. Tuntuu, että pää räjähtää ihan kohta tai sekoan lopullisesti. Hommaan ei ole annettu oikeastaan mitään ohjeita ja kun kysyn ni vastaukseksi tulee "Etkö sä tiedä??" "pitäisi sun tietää!".
Henkilö, jolle työtä teen oli palaverissa ihan tyytyväinen näkemäänsä. Pomo vieressä lyttäs mua kokoajan. "miksi sä et tehny tätä näin?" miksi sä et miksi.
Projektityössä ja syksyllä opiskelemaan. Tekis mieli jättää työt vähä aikasemmin ku on sovittu.

"Asukasvalinta tehdään 2 viikon sisällä. Mikäli emme ota yhteyttä Teihin sinä aikana, on asunnon saanut joku muu hakija kuin Te." Kyseisen yhtiön tapa tiedottaa.

Vituttaa, että tein juuri hyvät lommot firman autoon ja vielä viimeinen päivä kesätöissä ennen lomaa... oottelen tässä milloin pomo tulee tauolta ja saa vähän selitellä.

Jep.. Noh, nyt on itsepuolustusvälineet hankittu. Joutuipa siitä nyt sitten kuseen tai ei, mutta ihmishenki on tärkeämpi.

Jos on mahdollista, että käyttää asetta puolustaessaan asuntoa/itseään, kannattaa liimata oveen tarra, jossa ilmoitetaan mahdollisesta ammutuksi tulemisesta. Näin saa pienemmän tuomion. Näin suomessa.

Todella omituista käytöstä rotta poliiseilta.

Flunssa, päättämättömyys parisuhteen jatkosta, rahaongelmat. Vittu.. Ihan kaikki vituttaa tänään. Saatana. Menisi nyt jokin asia edes hyvin. Mutta ei kaikki tuntuu menevän taas ihan metsään samaan aikaan.

huoh. Pomo valittaa jatkuvasti kaikesta turhasta. Tuntuu, että pää räjähtää ihan kohta tai sekoan lopullisesti. Hommaan ei ole annettu oikeastaan mitään ohjeita ja kun kysyn ni vastaukseksi tulee "Etkö sä tiedä??" "pitäisi sun tietää!".
Henkilö, jolle työtä teen oli palaverissa ihan tyytyväinen näkemäänsä. Pomo vieressä lyttäs mua kokoajan. "miksi sä et tehny tätä näin?" miksi sä et miksi.
Projektityössä ja syksyllä opiskelemaan. Tekis mieli jättää työt vähä aikasemmin ku on sovittu.

Kun on tehnyt töitä huonon pomon kanssa, osaa arvostaa hyvää pomoa. Harvinaisen veemäistä tuollainen, en tajua mitä tuollaiset tyypit luulevat sillä vittuilulla saavuttavansa. Kai se on jotain oman pahan olon purkamista.

Jos on mahdollista, että käyttää asetta puolustaessaan asuntoa/itseään, kannattaa liimata oveen tarra, jossa ilmoitetaan mahdollisesta ammutuksi tulemisesta. Näin saa pienemmän tuomion. Näin suomessa.
Ai se menee tolleen... Tän täytyy olla joku salainen lakimuutos?

..Näin kuulin, kun isot pojat puhuivat. Tyyppi oli saanut tuomion, kun ei ollut tarroja ikkunoissa. Nykyisin on :D .. Ei ole ketään tappanut.

Back
Ylös Bottom