Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jätin pyykit yöksi narulle ja eikös aamulla herätyksen aikaan sada vettä... Eiku uuden pyykkivuoron varaukseen. prkl.

Äh, ei tää selkä nyt anna armoa. Vituttaa nää hermosäryt. Olen kyllä tottunut jatkuvaan särkyyn, mutta tällainen pitempään kestävä kovempi pistää vitutuksen nousemaan uusiin sfääreihin. Nooh, ei muuta kuin lisää paskaa housuun.

Jätin pyykit yöksi narulle ja eikös aamulla herätyksen aikaan sada vettä... Eiku uuden pyykkivuoron varaukseen. prkl.

Tuli kyllä aika puskista yösade *hali*, tuli kastuttua kunnolla kun aamulla vaan heräs kiireellä ja juoksi junaan t-paita päällä :D

Vituttaa kun väsyttää ja duunissa, eikä pääse eteenpäin, ja esimiehet kaikki lomalla. Jos olis opettaja, olis ollu jo 6-7 viikkoa lomalla ja loma senku jatkuis.

Vittu kun musta on tullut vanhemmiten enemmän ja enemmän pessimistinen. Kuvitelkaa, mulla alkaa tänään kesäloma ja se vituttaa mua. Jaa miksi? No siksi, kun kohta se loma taas loppuu ja vituttaa palata tähän samaan paskaan. Ei pysty nauttiin lomasta, kun pelkään koko ajan sitä hetkeä, kun joudun takaisin töihin.

Vittu kun musta on tullut vanhemmiten enemmän ja enemmän pessimistinen. Kuvitelkaa, mulla alkaa tänään kesäloma ja se vituttaa mua. Jaa miksi? No siksi, kun kohta se loma taas loppuu ja vituttaa palata tähän samaan paskaan. Ei pysty nauttiin lomasta, kun pelkään koko ajan sitä hetkeä, kun joudun takaisin töihin.

Ei se susta tee pessimistä, että sulla on (mielestäsi) paska työpaikka. Time for a change, mate?

kun kohta se loma taas loppuu ja vituttaa palata tähän samaan paskaan.

Kannattaa olla vaan ihan onnellinen siitä, että ylipäätään on töitä. Minuakin alkoi tosin vähän hiertämään edellinen työpaikka, mutta kun ajattelee vaihtoehtoa eli työttömyyttä niin olisin mieluummin edelleen siellä töissä.

Pääsin todistamaan kun kaksi arviolta 16v "vapaaottelijaa" (~2 viikkoa peruskurssia takana takki auki -yleisolemuksesta päätellen) oli meidän salilla treenaamassa.
Kuten arvata saattaa koostui ohjelma pelkistä hauisliikkeistä; pääpaino hauiskäännöllä mutkatangolla. Suoritustekniikka muistutti kuitenkin lähinnä rinnallevetoa vastaotteella. Meinasin antaa pojille vinkin, että rive on parempi tehdä myötäotteella ja suoralla tangolla, katsoin kuitenkin parhaaksi pitää tiedon itselläni etten olisi saanut turpaan.

Eivät tainneet olla puntilla valmentajan lähetteestä, olisi varmaan treenit rakentunu vähän eri liikkeiden ympärille :rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Jo toinen kaveri jolle todettiin 1-tyypin diabetes tässä puolen vuoden sisään... VMP!

Akillesjänne paskaks ja huomenna töitä ja punttista. Ei huvittais kummastakaa ottaa lomaa, koska töitä enää vajaa viikko jälellä ja punttiksesta ihan tarpeeks jo laistettu. Any tips for vitun nopea parantuminen?

Ette usko mikä Pöksyä taas vituttaa. No naapurit vituttaa, mutta sitä ette ikinä usko miksi. No sen takia, kun asun rivarissa ja naapurin pariskunta on jatkuvasti vuorotellen tossa omalla etuovellaan körssillä. Lähdet kauppaan, tulet kaupasta, lähdet lenkille, niin aina joudut katselemaan jomman kumman naamaa ja sitä vitun röökin imemistä.

Jotenkin niin turha asia vitutuksen aiheeksi, enkä edes tiedä mistä se on tullut. Ei mulla ole mitään tupakoijia vastaankaan. Kai se on vaan, kun se sama kuvio toistuu liian monta kertaa, niin alkaa vituttaan. Ja vaikka mulla ei ole mitään tupakoijia vastaan, niin olen sitä mieltä, että se on ihan järjetöntä ja vitun tyhmää touhua. Vaikka tulee itsekin joskus sauhuteltua. Ei tosin vakituisesti.

Nyt vituttaa kaikki. Siis ihan kaikki. Yks huonoimpia päiviä mitä ollu. Kaikki kusee, väsyttää ja etenkin vituttaa. Kunpa tää päivä jo loppuis.

Vittu kun on emännällä jatkuvaa stressiä milloin mistäkin! Ei voi käsittää että miten voi joka pikkuasiasta jaksaa keksiä jotain maailman suurimpia ongelmia. On sitten kaupassa käynti parin muksun kanssa jotka on siinä iässä että välillä pääsee vesinauru yms - no tosi paha! Tai sitten kakun teon kanssa ongelmia eikä voi tietää että onko se ok vai ei - mitä sitten? Tehdään uusi jos siltä näyttää tms. Nyt sitten stressaa vielä oikein kunnolla sitä kun hänen on tarkoitus mennä alkuvuodesta vanhempainvapaalta töihin, eikä uskalla vieläkään ajaa 30 minuutin työmatkaa, koska toi on liian pitkä matka (!) jne. Auto vaihdettiin työmatkaakin silmällä pitäen ja sillä onneksi uskaltaa muuten ajella, mutta on kyllä luonne niin saamarin tuuliviiri, että on vaikea pysytellä perässä. Täytyy varmaan pistää rivari myyntiin kun ei todellakaan oma nuppi jaksa kuunnella noita valituksia aina kun tulee töistä kotiin. On kummaksi mennyt kun pitää asua duunipaikan vieressä, jotta pääsee töihin. :D

Viime viikolla vitutti niin paljon että melkein halkesin vitutukseen, loppuviikosta vähän vähemmän. Nyt taas vituttaa niin paljon, että jos harrastaisin pillittämistä, niin nyt olisi hyvä paikka. Harmi että ei irtoa.

Voisinpa ajaa rotkoon, jos olisi sellainen riittävän hieno tässä hollilla. Laittaisin musat yhtä kovalle kuin teineillä ja kiihdyttäisin kuin thelma & louise, paitsi vaan kovempaa. Kaupan parkkipaikalla äsken seisoin auton vieressä ja lokki läsäytti saatanalliset ripulit konepellille. Katsoin vaan, että joopa joo, paskaa sataa niskaan.

Voisin vetää ranteet auki juustohöylällä. Tai jospa tekisin itsemurhan nuppineuloilla tai lyömällä vasaralla itseäni päähän. Ensin harjoittelisin polviin. Kops vaan ja räks ja poks. Tai kaivaisin lusikalla sydämen irti, mahalaukun ja suoliston jälkeen. Sirkkelille keksisin kovasti käyttöä: raaja kerrallaan viipaloisin pätkiä ja lopuksi nojaisin kaulan sahaan.

Voisin toisaalta mennä tuonne johonkin pusikoihin houkuttelemaan raiskaajia tai ryöstäjiä. Pääsisin toteuttamaan hätävarjelun liioittelua. Tappaisin paljain käsin vaikka 120-kiloisen ammattitappajan. Vaikka vasemmalla kädellä. Ehkä vain katsomalla pahasti, pelkän ajatuksen voimalla.

Ehkäpä vain otan rautalapion ja kaivan kolme metriä syvän kuopan ja menen sinne makaamaan ja odottamaan, että lumi sataa päälle.

:)

Back
Ylös Bottom