Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No miks et ala vetään viinaa, huumeita tai vaikka imppaan?vituttaa olla selvinpäin :D
Olen tätä ennenkin ihmetellyt. Miten voi olla mahdollista että.... (jatkuu)
"Ei oo mun vika, olin jurrissa!"
Hienoa, että sillon tällöin löytyy edes yks ihminen joka ajattelee samanlailla kuin itse.
Paljonko sillä motilla oli ajettu? Vai oliko tuo ihan uus vehje?

Vituttaa naiset! Jumalauta, kun jatkuva napina siitä jos juo muutaman kaljan. "Taas sä juot!" kuuluu heti, kun avaa tölkin.
EI perkele 60 tuntia töitä viikon aikana. Perjantaina 20.00 aikaan avaan yhden oluen ja tuollainen kommentti. V..ttu, että panee vituttaa. Tänään oli tarkoitus lähteä viihteelle eukon kanssa mutta maku mennyt, joten sai mennä kavereineen. Tuntuu aina siltä, että tarvitsee varoa jos juo. Menee ilo ja rentoutus jota muutamasta oluesta hakee täysin, kun odottaa sitä kommenttia. Vitun vittu!

Lääkäriin ;S?Menin pienelle iltakävelylle. Eksyin. Kävelin 2 h 15 min. KAKSI VITUN TUNTIA VIISITOISTA MINUUTTIA! Huono alusta ja huonot kengät, aiemmin vammautunut jalkapöytä tuusan nuuskana ja polvi tohjona. Nilkutin pari viimeistä kilometriä itku kurkussa, ja kotiin päästyäni lysähdin itkien polvilleni lattialle.
Lääkäriin ;S?
Hyi. Pitää toivoo, ettei oo rasittunu nii pahasti, et murtumia ois tullu :( Mut paranemiset ja myötätunnot sinne, tiiän tunteen jalkapallovammoista, vähä liikaakiHuomenna pitää ehkä yrittää saada ortopedi kiinni. Tuo jalkapöytä täsä huolestuttaa, kun se on vuosi sitten murtunut ja kuukausi sitten saannut vielä jalkapallovamman, ja nyt ei kärsi laittaa yhtään painoa, kun tuo kävely ärsytti sitä niin.

Hyi. Pitää toivoo, ettei oo rasittunu nii pahasti, et murtumia ois tullu :( Mut paranemiset ja myötätunnot sinne, tiiän tunteen jalkapallovammoista, vähä liikaaki![]()
Osaat sitten varmaan kuvitella, miltä tuntuu kun ennestään jo murtunut jalkapöytä on tukijalkana silloin kun toinen tulee ja polkaisee kantapäällä siihen päälle. Nappulat upposi aika kivasti sinne. 
Mainiot 4 tunnin yöunet taas takana... :(
Sain sit eilen vähän tyrmäystippoja tms. Ihan vitun pelottava tunne kun tietää olleensa aivan täysin sekaisin, mutta ei ole mitään muistikuvia siitä mitä on tapahtunut...