Ca$h
Rimpula
Tämä tapahtuma on jälkeenpäin naurattanut, en tiedä onko tämä nyt sitten kunnollista salikomediaa.. no enivei, päätelkää ite.
Alkuun hieman taustoja, treenaan pienellä firman salilla, ja suurin osa työntekijöistä sonnustatuu pukuun työajallaan (millä ehkä on vaikutusta kyseiseen keskusteluun joka tullaan käymään).
Olin treenaillut aamulla lähemmäs tunnin yksikseni ja treenit alkoivat olla lopussa. Vielä viimeistä sarjaa pystypunnerrusta väänsin, kun salille astelee ihan ok tikissä oleva
noin +45.v kaveri, muuten ihan normi treeni vaatteet mutta paljain jaloin, kattelee vähän aikaa mun treeniä/lattiaa ja sanoo jotain mitä en kuule
(kun kuuntelen musiikkia korvanapeilla) otan napit pois ja seuraava keskustelu käydään ;
Minä :-mitä?
paljasjalka:-voisit vähän pyyhkiä lattiaa
M-täh?
P-täällä on hikeä
M-ööh, tämä on punttisali?
P- niin mutta voisit siivota välillä
M-siis mopata sarjojen välillä?
P -vaikka
M-mitäs jos hankkisit kengät?
P-ei se ole mikään ratkaisu
M-ööh..
laiton korvanapit takaisin ja jatkoin treenit loppuun.
Hivenen hämmentynyt olo jäi kun lähdin, en oikeen vieläkään tiedä että miten minun pitäisi jatkossa treenata, niin että saan jotain tuloksia, mutten hikoile.Kuitenkin siis käytän pyyhettä aina esim. penkissä pään alusena, joten itse laitteet olivat kyllä ainakin minun jäljiltäni puhtaat.
aloitat perinteisen pissaliisa-treenaamisen; lähdet salilta pois ennen kuin hiki ennättää tulla.
Eräs nuorehko, entuudestaan tuntematon, joko elämänsä ensimmäistä tai toista (ilmeisesti ensimmäistä) kertaa salille eksynyt kaveri kierteli paikkoja ympärilleen katsellen. Kokemattomuudessa ei vielä ole mitään aihetta nauruun, mutta totaaliseen hajoamiseen johtanut tapahtumaketju sai alkunsa, kun kaveri poimi käteensä kyykkytangon pehmusteen.
Parilla viimeisellä toistolla vielä aika kovasta vauhdista. Ihan looginen idea varmasti jos tuollaiselle entuudestaan oudolle pehmusteelle pitäisi jokin käyttötarkoitus löytää!