Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei jumalauta! Nyt on pakko kertoo. Työkaveri on ilmeisesti semisti ihastunut muhun. Tuli viesti, jolle repesin ihan täysin. "Nainen joka on muuten kaunis ja ihana mutta siitä kumpuaa pohjalainen vittumaisuus." :D

Pandakarhulla on selvästi vielä innostusvaihe menossa kamppailulajien suhteen (en tosin tiedä kauan olet harrastanut). Kyllä se siitä, sillä kohta huomaat niiden lajien paskamaisuuden.
Älä unohda että panda ei harrasta judoa. Ei noihin missä saa lyödä ja potkia kyllästy niin nopeasti.

Gonatt kaikille, silimät ei pysy enää auki! See you tomorrow, meikälle tulee raitis juhannus, tulukaa joku dataahan mun kanssa sitten kun muut ryyppää! :D

Älä unohda että panda ei harrasta judoa. Ei noihin missä saa lyödä ja potkia kyllästy niin nopeasti.

Sehän voi olla niin. Ei minulla kuitenkaan esim. vapaaottelusta ole yhtään positiivisempaa kuvaa tuossa mielessä, sillä se vasta ikävä laji taitaakin olla. Thaikku ja potkunyrkkeily eivät taasen kiinnosta minua ollenkaan.

En löydä tubesta sitä ketosen ja myllyrinteen teatteri/näyttelijä sketsiä.

AUTTAKkaaaaa :D

EDIT: siis se missä kerrotaan näyttelijän elämästä

Ite istuskelen koko jussin täällä öissä töissä. Ei kuiteskaan sen paskempaa, tulleepahan enempi pätäkkää.

Hölvetti ku tuli kuuma. Saakelin kyykkäily ku tähän kuolee pelkkien pikkusten käsipainojenki kanssa.

Alakot ON auki huomenna! Minkäslaista viinaa se tuo absintti on? :wtf: :kippis1:

Back
Ylös Bottom