Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eläkää te pojat höpöttäkö! goblin1 on oikeassa. :) Eikö se ole huppu heilumaan huomenna, jätkät?

Vittuile vaikka tuosta mun avatarista. Anna tulla kaikki parhaimmatki jutut.

Vitun pöyhkeä jätkä ku väittää Avataria omakseen, vaikka kaikki tietää, että son James Kameronin leffa.

edit. On muuten komea poro sulla tuossa kuvassa.

En tiiä oliko tuo kovin hyvä, kun se ihan nauratti oikein. Fail?

Alakot ON auki huomenna! Minkäslaista viinaa se tuo absintti on? :wtf: :kippis1:

Alkossa myytävä ei ole sitä kunnon kamaa, mutta kyllä silläkin kännit vetää. Yrttiviinaa siis, aika tujua sellaista. Noissa ei vaan ole niitä vanhoja kunnon ainesosia, jotka sai pään todella sekaisin ;)

Alkossa myytävä ei ole sitä kunnon kamaa, mutta kyllä silläkin kännit vetää. Yrttiviinaa siis, aika tujua sellaista. Noissa ei vaan ole niitä vanhoja kunnon ainesosia, jotka sai pään todella sekaisin ;)

Olen kyllä kuullut, että vanhoissa on ollut oikeasti tujua. Oon vain kyllästyny viina+russian tai vichy komboon. Tosin se on ainoita mitkä menee alas. :D

Kait sitä jossainpäin maailmaa vieläkin myydään tuota aitua.

Tyhjänpäivästä mennä ostamaan paskanmakusta maustettua litkua, jolla ei ole mitään tekemistä oikean absintin kanssa. Osta pullo Ardbegia. Ole MIES!
Nyt nuuska huuleen, ku lakkas oksettamasta.

50253_8808033714_4081_n.jpg

Olen kyllä kuullut, että vanhoissa on ollut oikeasti tujua. Oon vain kyllästyny viina+russian tai vichy komboon. Tosin se on ainoita mitkä menee alas. :D

Kait sitä jossainpäin maailmaa vieläkin myydään tuota aitua.

No jos tolle linjalle lähetään niin osta iso pullo jägermeisteria tai sitten jotain hyvää viskiä :kuola:

Oisinkin mie niin "cool", että nuo viskit menis alas kakomatta. Noilta osin ja varmasti monelta muultakin olen melko anti-äijä. Mutta kokeilemallahan se seleviää! Ei passaa juurtua samoihin tapoihin. Onhan tuossa jo ehotuksia kerrakseen. :D
Katotaan tuleeko kipiä juhanus. :dance:

Hidas, jotkut meistä on ollu töissä jo monta tuntia.

Työt tehty, jos tuosta sais enemmän palkkaa samalla työn määrällä niin tekisin tota aina. Reaktiokykyäkin testattiin kun hiukan humalassa ollut neito ei osannut päättää kummalla puolen tietä kävelis.

Back
Ylös Bottom