Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et sä vielä niin vanha oo, että pitäis sattua joka paikkaan. Ootsä riehunu ihan hirveesti vai?Jotain 10-11 tunnin väliin.Ja joo sattuu aivan ihimeellisesti. En meinannu päästä kävelehän, kun särkee joka paikkaa niin paljon. :s
Mitä minun Elulle kuuluu?![]()
Et sä vielä niin vanha oo, että pitäis sattua joka paikkaan. Ootsä riehunu ihan hirveesti vai?
Mulle kuuluu hyvää. Olis niin paljon kaikkee kivaa tekemistä etten tiiä mitä tekisin.

DOMSithan iskee pahimmin about 2pv. treenin jälkeen.Keskiviikkona oli jalakapalloreenit, mutta eilen pidin lepopäivän. En tiiä miten on tullut tällanen lihakset kosketusarkoina -tunne.
En kerroMitäs meinaat tänään?![]()

Edes terassibisseja en jaa kaipaamaan, silla meilla on oma terassi. Ihanaa!^ Mulla nyt muutaman päivän tauko kun takana on 9 vkoa vähän reippaampaa treeniä.. kroppa alkoi jo ilmoitella levon tarpeesta kun oli esim. keskiviikkona tiistain kovan jalkatreenin jälkeen sellaista yleensä kuumeen tms. yhteydessä ilmenevää särkyä ja tosi väsynyt olo kaikin puolin - Pitikin sit vetää vain kevyt pumppijumppa käsille ja suuntailla himaan syömään ja unille. Tuosta on nyt sen pari pvää ja edelleen vaan nukuttais eikä jaksa tehdä oikein mitään.. katotaan maanantaina taas.

Jos vaikka tankkailis hiilaria huolella täs päivän mittaan, levyttäis olkkarin lattialla ja ehkä jossain vaiheessa piipahtaisi Särkillä ihmettelemässä meininkiä ja toteamassa et kyllä ryyppääminen on homojen hommaa..Ei jumalauta! Nyt on pakko kertoo. Työkaveri on ilmeisesti semisti ihastunut muhun. Tuli viesti, jolle repesin ihan täysin. "Nainen joka on muuten kaunis ja ihana mutta siitä kumpuaa pohjalainen vittumaisuus." :D
VHH jatkukoon...
Propsit Kairalla ja ellylle pallon perässä juoksemisesta. Nimim. Puulaakien Ronaldo..