Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällähän ny liikunnallisia mimmejä on.. pitäis kait itsekin ottaa jotain aerobista lajia jumppailun seuraksi, viimeiset kolme vuotta kun on menneet ensin selkä paskana sairaslomalla ja sen jälkeen salilla sitä kuntouttaessa. Aerobista kuntoa mulla tuskin on jäljellä paljoakaan kun käytännössä kaikki liikunta kävelylenkkejä lukuun ottamatta on jäänyt tuohon neitijumppailuun Fressillä - Futiksen peluuta en tosin harkitsisi ennen 30kg:n painonpudotusta.. polvet ei tykkää.

Mie voin tulla potkiin tohon lepuskin urheilupuistoon sun kanssa palloa jos ei tarvii juosta! :D

Sit vaan tarvittas pallopoika joka noutaa pallot kun ei syöttö toiselle onnistukkaan...

Täällähän ny liikunnallisia mimmejä on.. pitäis kait itsekin ottaa jotain aerobista lajia jumppailun seuraksi, viimeiset kolme vuotta kun on menneet ensin selkä paskana sairaslomalla ja sen jälkeen salilla sitä kuntouttaessa. Aerobista kuntoa mulla tuskin on jäljellä paljoakaan kun käytännössä kaikki liikunta kävelylenkkejä lukuun ottamatta on jäänyt tuohon neitijumppailuun Fressillä - Futiksen peluuta en tosin harkitsisi ennen 30kg:n painonpudotusta.. polvet ei tykkää.

HEI SÄÄ FIKSU IHIMINEN! Saanko häiritä?
Mitä pitää tehä, jos lihakset on kipiänä. Siis ei jumisa tai tukosa, vaan ihan hellänä ja kosketusarkana?

Joo osaan vaan kuvitella, jalakapallon säärisuojat on jo ihan tarpeeksi hiostavat. Sääret kiiltää hiestä, kun kiskot ne pois koivista.
ps. Mua kyllä kiehtoo kamppailulajit tosi paljon. Haluaisin oppia kamppailemaan. Ehkä sitten joskus kun mulla on aikaa (=eläkkeellä).

Jooh, futista joskus pelanneena niitä ei voi kyllä mitenkään verrata :D Tatamilla tullut hikoiltua enemmän kuin jefussa, futiksessa tai lätkässä koskaan. Noi nahkaset suojukset on vaan niin pirun kuumat :D

Tähän väliin vähän musaakkia, Eibille kiitos linkistä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^ On ollut puhetta(puheeksi se on tietty jäänyt katabolian pelossa) eqqun kans et käytäis heittelemässä korista joskus. Mihinkään jenkkifutikseen en alkaiskaan sen kokoisen kaverin kanssa, mut tuo vois olla sopivan leppoisaa touhua - Nykäisehän muuten joskus hihasta kun salilla näet, mulla kun ei oo mitn tietoa kuka oot.. :)

Toista se on meillä, pitää vaatteilla erottaa lesbopalloilijat miesten joukkueista! :D

No meillon kaikki akat melekee lepakkoja ni se on sitte sillä selevä :D Kokkeilin aikannaa potkunyrkkeilyä, se päätty sitte arvauskeskuksen röntgeniin se harrastus kun ei äiti ennää päästäny :D

Pandakarhulla on selvästi vielä innostusvaihe menossa kamppailulajien suhteen (en tosin tiedä kauan olet harrastanut). Kyllä se siitä, sillä kohta huomaat niiden lajien paskamaisuuden.

No meillon kaikki akat melekee lepakkoja ni se on sitte sillä selevä :D Kokkeilin aikannaa potkunyrkkeilyä, se päätty sitte arvauskeskuksen röntgeniin se harrastus kun ei äiti ennää päästäny :D

Mää pelasin kerran lukion liikuntatunnilla jenkkifutista. Taklasin yhtä miespuolista henkilöä ja mursin oman jalkani. Näin se hoituu! :D
Onhan sisko-kullalla vakuutukset kunnossa?

Pandakarhulla on selvästi vielä innostusvaihe menossa kamppailulajien suhteen (en tosin tiedä kauan olet harrastanut). Kyllä se siitä, sillä kohta huomaat niiden lajien paskamaisuuden.

Awww, söpöä :) Mitähän paskamaista multa on jäänyt huomaamatta?

Mää pelasin kerran lukion liikuntatunnilla jenkkifutista. Taklasin yhtä miespuolista henkilöä ja mursin oman jalkani. Näin se hoituu! :D

Tota, miten sä onnistuit tossa? :eek:

^ On ollut puhetta(puheeksi se on tietty jäänyt katabolian pelossa) eqqun kans et käytäis heittelemässä korista joskus. Mihinkään jenkkifutikseen en alkaiskaan sen kokoisen kaverin kanssa, mut tuo vois olla sopivan leppoisaa touhua - Nykäisehän muuten joskus hihasta kun salilla näet, mulla kun ei oo mitn tietoa kuka oot.. :)

Oon semmonen laihaläski persjalkanen jätkä jolla on yleensä semmonen puhkipalaneen näkönen maastokuvioitu armylippis päässä. Ehkä mun pitää uskaltautua nykiin hihasta seuraavan kerran kun salille satutaan samaan aikaan. Muutenhan tää alkaa vaikuttaan jo siltä et stalkkaan sua :D

Itse 10 vuotiaasta erinäisiä kamppailu ja taistelulajeja harrastaneena en edelleenkään löydä niistä mitään paskamaista. Esim. jääkiekko oli mielestäni paljon paskamaisempi harrastus, mut se kai johtu vaan siitä et olin niin huono jäkis...

Onhan sisko-kullalla vakuutukset kunnossa?

On mulla jotain tapaturmavakuutusta, mut pitäis vissii kysästä kattaako rugbyvammat... ja jos ei ni sit kaikki mun onnettomuudet tapahtui vaikkapa "lentopallossa".. :D

Tota, miten sä onnistuit tossa? :eek:

Nyt vähän huijasin. Ei se ees ollu ihan oikeeta jenkkifutista, vaan sellasta helpotettujen sääntöjen variaatiota. Otin sellasen pikajuoksijaspurtin kentän toiseen päähän, ja sitte kun otin iskua siihen mieshenkilöön, niin mun nilkka nyrjähti ulkosyrjälle (pelattiin tekonurmella, jolla oli varmaankin osuutta asiaan), jonka jälkeen se poika astui sen taipuneen jalan päälle vahingossa. Kuului kruts ja jalkapöydän ulkoreunasta oli palanen irti.

HEI SÄÄ FIKSU IHIMINEN! Saanko häiritä?
Mitä pitää tehä, jos lihakset on kipiänä. Siis ei jumisa tai tukosa, vaan ihan hellänä ja kosketusarkana?

Häiritä saa kaikin mokomin - Ööh, oiskohan lepo mitään? :) Mulla on esim. aina lepo-/lihashuoltopäivä raskaan jalka- tai selkätreenin jälkeen ja koetan muutenkin pitää harjoittelun, ravintopuolen ja levon suhteen sellaisena ettei rasitus pääsisi liiaksi kasaantumaan... Kyl mäkin nuorempana saatoin pelata kiekkoa, futista tai korista vaikka seitsemänä päivänä viikossa mut kun ikää alkoi olla parikymmentä ja elopainoa about 95kg, niin vauhdikkaammissa lajeissa alkoi tulla loukkaantumisia ja oli pakko höllätä hiukan. Samoin lepäsin liian vähän ja söin juuri ja juuri välttävästi - Nykyään omat rajansa tiedostaa paremmin eikä todellakaan oo mitn halua rasittaa kroppaansa samanaikaisesti usealla fyysisesti kuormittavalla harrastuksella..

Viimeksi muokattu:
Tapaturmavakuutukset vaatii vähän vakuutusyhtiöstä riippuen urheilulaajennuksia tai ihan oman vakuutuksen ns. vaarallisille lajeille. Rugby on aika varmasti samassa listassa jenkkifutiksen ja kamppailulajien kanssa. Tosin monessa lajissa liiton lisenssissä on mukana sitten vakuutus, joka kattaa harjoittelut ja ottelut.

Treenaaminen vaatii pirusti aikaa ja silti ei osaa mitään, jos onnistut tuurilla jossain niin heti seuraavaksi joku palauttaa maan pinnalle, pyykkiä tulee liikaa, paikat ovat jatkuvasti kipeinä...

Toihan kuulostaa ihan mun salitreenaamiselta :rolleyes:

Häiritä saa kaikin mokomin - Ööh, oiskohan lepo mitään? :) Mulla on esim. aina lepo-/lihashuoltopäivä raskaan jalka- tai selkätreenin jälkeen ja koetan muutenkin pitää harjoittelun, ravintopuolen ja levon suhteen sellaisena ettei rasitus pääsisi liiaksi kasaantumaan... Kyl mäkin nuorempana saatoin pelata kiekkoa, futista tai korista vaikka seitsemänä päivänä viikossa mut kun ikää alkoi olla parikymmentä ja elopainoa about 95kg, niin vauhdikkaammissa lajeissa alkoi tulla loukkaantumisia ja oli pakko höllätä hiukan. Samoin lepäsin liian vähän ja söin juuri ja juuri välttävästi - Nykyään omat rajansa tiedostaa paremmin eikä todellakaan oo mitn halua rasittaa kroppaansa samanaikaisesti usealla fyysisesti kuormittavalla harrastuksella..

Kiitos paljon! :) Oli ihan tyhymä kysymys, mutta oon ihan hukassa, kun tää on ihan erilaista kipua kuin yleensä. Oon kyllä jumittanut lihaksiani monesti, mutta nyt vain on kosketusarat. Istuminen sattuu pakaroihin, selkään ei kärsi koskia jne. Vielä tuntuu, että tällä viikolla on ollut reenaamisen osalta niin kevyt viikko! No, tämä päivä on mennyt lepäilyksi kyllä. :)

Nyt vähän huijasin. Ei se ees ollu ihan oikeeta jenkkifutista, vaan sellasta helpotettujen sääntöjen variaatiota. Otin sellasen pikajuoksijaspurtin kentän toiseen päähän, ja sitte kun otin iskua siihen mieshenkilöön, niin mun nilkka nyrjähti ulkosyrjälle (pelattiin tekonurmella, jolla oli varmaankin osuutta asiaan), jonka jälkeen se poika astui siihen päälle vahingossa. Kuului kruts ja jalkapöydän ulkoreunasta oli palanen irti.

Eli pelasitte lippupalloa varmaan? :D Jooh, sattuuhan noita. Mulla meni nilkka aikalailla samanlaisessa tilanteessa. Märkä, pehmeä nurmi ja mut taklannut seisoi jalkapöydän päällä niin nilkka meni suoraksi. Teki kivaa :D Toi oikea nilkka on käynyt aikalailla ääriasennoissa, mutta ei oo koskaan hajonnut!

Treenaaminen vaatii pirusti aikaa ja silti ei osaa mitään, jos onnistut tuurilla jossain niin heti seuraavaksi joku palauttaa maan pinnalle, pyykkiä tulee liikaa, paikat ovat jatkuvasti kipeinä...

Niin, mä oon toisaalta aina tiedostanut sen, että jossain on mua kovempi jätkä kuitenkin. Mulle riittää se, että voitan itseni. Jos sitä nyt sit samalla saa pari voittoa kehässä niin se on vaan plussaa. Itseni takia mä tätä teen. Voishan sitä aikaa kuluttaa vaikka tossa Hesarilla jossain räkälässä juopotellen päivästä toiseen. Sais varmaan enemmän pilluakin kun iskis sieltä niitä pubiruusuja. Vaikeita valintoja tälläset jutut. Paikat mulla on jatkuvasti muutenkin kipeenä niin aivan sama, siihen on tottunut. Eipä yks t-paita ja shortsit paljon tunnu tossa muun pyykin seassa ja ne voi vaan lyödä koneeseen aina treenien jälkeen, rullata pikaohjelman ja heittää taas narulle. Kovempi urakka tiskeissä on :rolleyes:

Back
Ylös Bottom