Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siis muutenhan mun elämä on oikein ihanaista, mutta tänään oli kyllä niin rankka työpäivä että morjes. Ei oo kiva tämä kaupanala tällee juhannuksen alla...

Eli hyvin menee rakkausrintamalla? Ihana kuulla siskoseni! Ei takuulla ole heleppoa, onhan sulla nyt pitkä vapaa?

Eli hyvin menee rakkausrintamalla? Ihana kuulla siskoseni! Ei takuulla ole heleppoa, onhan sulla nyt pitkä vapaa?

Rakkausrintamalla menee oikein mukavasti :) Huomenna herätys klo.4.45 ja sitä myöten sitte aamuvuoroon vielä. Sit on vkoloppu vapaata, maanantaina takas sorvin ääreen... :jahas:

Mitäs sisko-kullalle kuuluu? Ootko ollu väsyny jotenki nyt?

Ei oo kiva tämä kaupanala tällee juhannuksen alla...

Voin vaan kuvitella kuinka paskaa se on siellä tiskin toisella puolen. Sellanen härdelli ja häröpallojen sekamelska oli kaupassa päivällä, että itteäkin ahisti. Onneks kaupatkin joutuu olemaan edes hetken kiinni :)

Voin vaan kuvitella kuinka paskaa se on siellä tiskin toisella puolen. Sellanen härdelli ja häröpallojen sekamelska oli kaupassa päivällä, että itteäkin ahisti. Onneks kaupatkin joutuu olemaan edes hetken kiinni :)

Joo, voi terve että oli taas oikeen Älli ja Tälli liikenteessä... huhhuh. Yllättävän moni oli toki oikein kivoissa fiiliksissä ja juttu luisti, mutta voi jesus niiden naputtajien kanssa kun ei perkele MIKÄÄN kelpaa mutta pakko on silti jotain ostaa :D

Tossa meiän S-marketissa näytti olevan kaikki ensimmäistä kertaa elämässä itse kaupassa käyvät liikenteessä. Siellä pari pukumiestä säntäili handsfree korvilla hyllyjen välejä ja tilittää koko kaupalle kuuluvalla bassolla miten "en mä tästä hedelmäosastolta löydä mitään tomaatteja, etkö sä vois tulla niitä ostamaan?" ja sitten tukitaan kassalinja kun ei osata sitä korttia pistää lukijaan :rolleyes:

Mitäs sisko-kullalle kuuluu? Ootko ollu väsyny jotenki nyt?

Maanantai: Herätys 05:00, kotona kello 21:00. Tiistai: Herätys 05:30, kotona 21:00, Keskiviikko: Herätys 05:30, kotona 21:00. Unta viimeisenä neljänä yönä keskimäärin 4-5 tuntia. Tuossa välissä olen vain käynyt vaihtamassa vaatteet ja syömässä lennosta välipalaa tilanteen mukaan. Viime yönä nukuin vähän enemmän, mutta kyllä nyt alakaa painahan vähän ikävästi. Ja lihaksia särkee tolokuttomasti. Ne ei ole jumissa, vaan sillee ihan hellänä. Silityskin sattuu. Ehkä palautuminen ollu vähän heikkoa tällä viikolla.

Ihanaa kuulla, että sulla ja kärlekenillä menee hyvin! :) Huomenna sun pitäisi vielä jaksaa paniikkiostoksia tekeviä ihmisiä. :s

Oikein odotan huomista, kun kauppa menee klo.12 kiinni. Siinä vaiheessa kun tulee se kuulutus, että "hyvät asiakkaat, olemme sulkeneet tältä päivältä", tiedän että siellä on kuitenkin about 20 ihmistä, jotka vaan tsöörailee lunkisti hyllyjen välissä. Tällaiset ihmiset saa mut ihan silmittömän raivon partaalle. PAINUKAA VITTUUN!

elly, kui sää ny noi mahottomasti oot jolokottanu?! :wtf:

Poltin suuni just ikäänku stereona... Tein munakkaan ja paistoin voissa lisäkkeeks papuja. Humpsahti ihan semisti liikaa tuota chiliä tuohon munakkaaseen + vedin sit noita tulikuumia papuja vielä siihen perään suuhun. :jahas:

elly, kui sää ny noi mahottomasti oot jolokottanu?! :wtf:

Oon menny seittemän jäläkhen töihin, jotta saan tehtyä tunteja sisälle pakollisten poissaolojen korvaukseksi. Töistä äkkiä kämpälle ottamaan välipalaa, sitten trafikskola, sitten treenit ja hiphei, kello onkin yhdeksän. Sitte aina jossain välissä muistat, että niin joo, piti käydä hakemassa ne uudet jalkapallosukat ja juokset jossain välissä käymään urheiluliikkeessäkin, ettet vahingossakaan ehdi istua varttia pidempää aikaa missään välissä.

Poltin suuni just ikäänku stereona... Tein munakkaan ja paistoin voissa lisäkkeeks papuja. Humpsahti ihan semisti liikaa tuota chiliä tuohon munakkaaseen + vedin sit noita tulikuumia papuja vielä siihen perään suuhun. :jahas:

Rahka auttaa :D Se on kyllä kummaa tököttiä kun auttaa vatsavaivoihin, chilinpolttamiin ja vielä kasvattaa habaakin!

Oon menny seittemän jäläkhen töihin, jotta saan tehtyä tunteja sisälle pakollisten poissaolojen korvaukseksi. Töistä äkkiä kämpälle ottamaan välipalaa, sitten trafikskola, sitten treenit ja hiphei, kello onkin yhdeksän. Sitte aina jossain välissä muistat, että niin joo, piti käydä hakemassa ne uudet jalkapallosukat ja juokset jossain välissä käymään urheiluliikkeessäkin, ettet vahingossakaan ehdi istua varttia pidempää aikaa missään välissä.

Hyvä syrra, hyvin sää vejät! :D Mää käpäsin hakkee uuvet jalakapallosukat tuossa pari viikkua sitte. En minä kyllä pellaa ku soikiopallua.

Rahka auttaa :D Se on kyllä kummaa tököttiä kun auttaa vatsavaivoihin, chilinpolttamiin ja vielä kasvattaa habaakin!

Avokki unohti ostaa rahkan kun kaupassa kävi :itku:

Tuntuu ku osa minusta ois kuollu... Normaalisti ku menee about 400 grammaa tota rahkaa päivässä.

Hyvä syrra, hyvin sää vejät! :D Mää käpäsin hakkee uuvet jalakapallosukat tuossa pari viikkua sitte. En minä kyllä pellaa ku soikiopallua.

Mää potkin sitä pyöriää pallua! Minkä värisiä sukkia sun joukkue käyttää? (Tärkeä tieto! :D) Tänään just heittelin sukat likuahan, koska ne haisi kyllä niin syövälle treenien jäläkhen.

Mää potkin sitä pyöriää pallua! Minkä värisiä sukkia sun joukkue käyttää? (Tärkeä tieto! :D) Tänään just heittelin sukat likuahan, koska ne haisi kyllä niin syövälle treenien jäläkhen.

Meillä on vissii aika vappaa meininki nuijen sukkien kaas. Mullon valakiat vaan on siellä monella vihireitä ja punasia, mustiaki. Yks käyttää silläviisii että on toisessa jalassa vihiree ja toisessa punane :D

Uuh Inari... I might hate you. :D

Ephe: Mitä lemmikin huh? :wtf:

Meillä on vissii aika vappaa meininki nuijen sukkien kaas. Mullon valakiat vaan on siellä monella vihireitä ja punasia, mustiaki. Yks käyttää silläviisii että on toisessa jalassa vihiree ja toisessa punane :D

No eihän se oo niin nökönuukaa! :D Meillä on kaikilla mustat, täälläpäin on tapana tehä heti seleväks reeneissäki, misä joukkueesa kukin pelaa!

Täällähän ny liikunnallisia mimmejä on.. pitäis kait itsekin ottaa jotain aerobista lajia jumppailun seuraksi, viimeiset kolme vuotta kun on menneet ensin selkä paskana sairaslomalla ja sen jälkeen salilla sitä kuntouttaessa. Aerobista kuntoa mulla tuskin on jäljellä paljoakaan kun käytännössä kaikki liikunta kävelylenkkejä lukuun ottamatta on jäänyt tuohon neitijumppailuun Fressillä - Futiksen peluuta en tosin harkitsisi ennen 30kg:n painonpudotusta.. polvet ei tykkää.

No eihän se oo niin nökönuukaa! :D Meillä on kaikilla mustat, täälläpäin on tapana tehä heti seleväks reeneissäki, misä joukkueesa kukin pelaa!

No kon täällä on vaa yks akkain joukkue ja yks ukkojen. Ni jos ei ny mahottomasti parta kasva ni tiijämmä kyllä kenen leirissä ollaa :D

LL Cool J, mun aerobinen kunto on ihan paska! Sillä mää ihan vasta alotinki tuon rugbyn pelluun jos vaikka sillä sais pikkasen juostua itellensä vähäse paremppaa kuntua.

Älä koskaan siirry kamppailulajeihin :D Noi suojukset ja se tatami... Sukat ei oo siinä mittelössä kyllä mitään ;)

Joo osaan vaan kuvitella, jalakapallon säärisuojat on jo ihan tarpeeksi hiostavat. Sääret kiiltää hiestä, kun kiskot ne pois koivista.
ps. Mua kyllä kiehtoo kamppailulajit tosi paljon. Haluaisin oppia kamppailemaan. Ehkä sitten joskus kun mulla on aikaa (=eläkkeellä).

Back
Ylös Bottom