Siis ei vittu oikeasti, millasia piipertäjiä oikein ootte kun tänne tulette vinkumaan tollasista kun ette uskalla sitä suuta avata ja kysyä?:wtf:

Ite kysyn aina jos joku tekee jossain laitteessa / siinä paikalla johonka itekki pitäs päästä, että teetkö vielä tai voinko tehä välissä... Että osaa ottaa kupoliin kaikki noi valittajat jotka eivät salilla saa suutaan auki ja tulevat tänne vinkumaan hohhoijaa :hyvä:
Ja sitten asiaan: tällä hetkellä vituttaa loukkaantumiset, rintalihas revähti hieman jokunen aika sitten penkissä ja nyt sitten jää rintatreeni vähäksi aikaa sivuun. Sitten se wanha tarina, eli ne jotka jättää painot levälleen / tankoihin ja joutuu ite sitten purkamaan niitä jos sattuu niitä kyseisiä painoja sinä päivänä tarviimaan.
Vanhemmat jotka tuovat esikouluikäisiä pentujaan salille leikkimään, siellä juoksentelevat ympäriinsä jaloissa ja roikkuvat millon missäkin laitteessa, ja ylipäätään pennut, kerran menin salille ja kolme pientä tyttöö leikkivät hippasta iloisesti. Heitin pukkarissa salikamat päälle ja menin tytöille sanomaan kohteliaasti joskin hieman vittuuntuneena: "ettikäähän nyt hemmetti joku toinen leikkipaikka kun punttisali".
Sitten ne jotka menevät säätelemään musiikkia oman mielensä mukaan kysymättä keneltäkään mitään, pari kertaa yks likka mennyt laittaman jonkun vitun novan soimaan jos olen itse tai kaverieni kanssa ollut salilla ensimmäisenä ja olemme musiikin laittaneet, silloin olen sanonut ja tulen aina sanomaan: mitäs sä nyt oikein menet sitä vaihteleen, kun täällä enemmistö kuuntelee sitä rammsteinia. Asia on tietenkin eri, jos sattuisi kysymään muilta salilla olijoilta sopiiko vaihtaa musaa, kuten itse teen.
Sitten ne sankarit, jotka tulevat salille istuskelemaan laitteisiin ja pitämään juorukerhoa, paska lentää ja kuuluu räkätys eikä reenaamisesta tietookaan. Ei sillä, että mua kiinnostaisi muitten "reeni" paskanvertaa, vaan se, että salilla pitäisi olla aina tekemisen meininki eikä sinne tultaisi turhaan spedeilemään. Ja omalla kohdallani tämä koskee teinityttöjä, poikia jotka samaa harrastaisivat ei onneksi ole täälläpäin juuri lainkaan. Tottakai sekin olisi mukavaa, jos saisi salille lisää true punttimimmejäkin ;)
Ja tietenkin se jos rauta painaa vitusti edelliskertaan verrattuna.
Tulihan noita muutama kiitos kuulemiin.