Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Vituttaa kun joku on jättänyt 240kg kyykkytankoon. Jos ne on sinne pystynyt laittaa niin kyllä ne pitäisi pystyä ottaa poiskin. -.-

Tollasilla painoilla kyse on varmasti vaan egoilusta tyylin "jätänpä nyt kaikkien nähtäväksi että tässä on kyykännyt harvinaisen kova kaveri!" Oon myös huomannu että monet poistuessaan jostain laitteesta laittavat painopakkaan isommat painot millä tekivät niin että seuraava väkisin huomaa että olipas toi edellinen vahva. :rolleyes:

Tällä hetkellä potuttaa kuitenkin eniten ne, jotka tulee polkemaan kuntopyörää ja haluaa samalla katsoa telsusta UUTISIA.
Minun mielestä television paikka KUULUISI olla jossain muualla kun kuntosalilla.

Pyydän anteeksi, ettei minulla taaskaan ollut sanottavaa, mutta oli kerrassaan pakko tarttua tuohon.

Minun mielestä television paikka KUULUISI olla jossain muualla kun kuntosalilla.

Pyydän anteeksi, ettei minulla taaskaan ollut sanottavaa, mutta oli kerrassaan pakko tarttua tuohon.

Kyllä se on vaan mukavaa katsoa sitä tv:tä kun tekee aerobista. Ääniä en kyllä koskaan laita kun on napit korvissa.

Nyt on todellakin salit taas pullollaan kaikenmaailman hiihtäjää, maltilla jaksanut kysellä aina että teetkö tässä ja meneekö kauan, mutta viimeviikolla ollut junnu sai päreet palamaan, smith tankoon hirveet määrät 25 kilon limppuja ja nytkyttelemään tanko niskassa pohkeita, siinä aikansa väännettyä kaveri jätti tangon lastattuna aika korkealle yläasentoon josta ei kovin mukava painoja ole lastata pois, pokkana käppäili pukkariin ja menin vähän ajan päästä perässä kysymään että ajattelitko tulla vielä tekemään sarjaa vai jääkö painot tankoon odottelemaan seuraavaa salireissuasi, katseli vaan suu auki pöljänä kuin olisin joku seinähullu jolla suu vaahdossa, mutta hyvin asiallisesti tossakin vaiheessa asiasta kuittasin, jatkoin siitä takas salille eikä kaveria näkynyt pistämään painoja pois, nappailin sit itse ne pois ja jatkoin jumppaa, ei siinä muuta mutta luulisi perusasiat treenatessa tajuavan ja että ne painot voisi purkaa pois jos homma ohi, ei mulla muuta.

Lähinnä nyt se, kun ennen kesää salille saapuu nopean rantakunnon tavoittelijoita joiden jäljiltä en taas meinannut löytää lukkoja mistään ja levyt oli levällään kuin humalaisen paska ympäri salia. Pikkujuttuja mutta joskus häiritsee silti.

Lähinnä nyt se, kun ennen kesää salille saapuu nopean rantakunnon tavoittelijoita joiden jäljiltä en taas meinannut löytää lukkoja mistään ja levyt oli levällään kuin humalaisen paska ympäri salia. Pikkujuttuja mutta joskus häiritsee silti.

Juu näitä on tullu pari kans, vedetään käsipainoilla habaa ja penkkiä 5 minuuttia ja vartti katellaan peilistä että ihan ku arnoldi, sitte kotio

Tollasilla painoilla kyse on varmasti vaan egoilusta tyylin "jätänpä nyt kaikkien nähtäväksi että tässä on kyykännyt harvinaisen kova kaveri!" Oon myös huomannu että monet poistuessaan jostain laitteesta laittavat painopakkaan isommat painot millä tekivät niin että seuraava väkisin huomaa että olipas toi edellinen vahva. :rolleyes:

itse laitan aina tapin johonki 15kg kohtaan pois lähties, saa siinä sitte muut ihmetellä että miten voi 3x8 toistoa olla noin raskasta :D

itse laitan aina tapin johonki 15kg kohtaan pois lähties, saa siinä sitte muut ihmetellä että miten voi 3x8 toistoa olla noin raskasta :D

Mäkin siirrän tapin yleensä pienehköihin painoihin sarjojen jälkeen. En oikeestaan tiedä miksi, mutta jotenkin tollanen tapa on vaan jääny.

Se kun unohtaa jotain tavaroitansa salille, ja sitten kun käy seuraavana päivänä etsimässä niin tottakai joku pienimunainen mulkku käynyt ottamassa itelleen...:curs: Pari kertaa on juomapullo (siis ihan kunnon gasp / met-rx, eikä mikään kierrätyspullo) unohtunut ja kun on heti aamulla salin auetessa käynyt katsomassa niin ei löydy, kerran jäi schiekin voimanostovyö lomalla ollessani vieraan paikkakunnan salille, ja parin viikon päästä kävin katsomassa niin oli tallella(tosin vyössä oli omistuskirjoitus niin liekkö vaikuttanut asiaan) :). Eilen illalla unohdin kiireessä voimapyöräni salille, aamulla kävin katsomassa niin kappas vaan joku napannut sen mukaansa. Onko jengi tosiaankin niin mulkkuja, että joka kerta kun tilaisuus tulee niin käytetään se hyväksi ja viedään toisille kuuluva? :jahas: Itellä on monet kerrat jos olen vaikka yksin ollut ja on nostovöitä, huppareita yms joiltakin unohtunut niin ei ole tullut mieleenkään niitä varastaa. Vittu jos jollakin nään oman voimapyörän niin näytän sille ilmasen helvetin. Vittu että vituttaa kaikki tommoset kusipäät :wall::curs:

Edit: ja tuohon televisio juttuun, kyllä itteeni naurattaa tommonen pelleily, salilla reenataan eikä tolloteta töllöä, tietty jos jollain hifistely/fitness fätness salilla käy niin tommosia voi ollakkin. Kunnon voimailu ja rautasali se olla pitää <3

Yliavuliaat random sankarit.
Olin tekemässä penkkiä viimesiä sarjoja, kun jossain vikan tiukan toiston paikkeilla vieressä seisonut kaveri aattelee varmaan että nosto on liian tiukka ja tarraa kiinni TOISESTA päästä tankoa ja alkaa nostamaan, kun ittellä tanko jo melkein telineissä asti. Noh kivasti keikkas tanko ja hieman kirpas olkapäässä. Sankari sitten asettelee sitä tangon toistapuolta telineeseen ja ite saa nostaa toista puolta kaksin käsin ja ihmetellä että mitä vittua tässä tapahtu.
Kaveri kuittaa vielä olipa tiukka vika nosto ja suksi vittuun.

thumbsUp.jpg

Toi tapin siirtely nyt on vähän kummallista, en mä jaksa ainakaan sarjan jälkeen erikseen siirtää sitä tappia sinne kevyeen päähän. Eri asia on kiekot sun muut, kun niitä on oikeasti vittumainen kanniskella. Se seuraava joutuu kuitenkin laittamaan sen pakan itselleen sopivaksi, joten samalla vaivalla se sen liikuttaa sieltä missä se mulla oli kuin nollista.

Itse vitutus tällä haavaa on aika yleinen, kun jää hyvä draivi päälle salilla käynnissä ja tuntuu että treeni kulkee vaikka ukko kiristyy, ja sitte tulee joku isompi juhla (vappu) jonka perään vielä sairastuu ja joutuu pitämään kahden viikon treenitauon. Tää olo on taas kun paineet häviää ja muutenkin "joutuu" syömään reiluilla plussilla jos haluaa jossain vaiheessa parantua luo sellaisen läskikasafiiliksen että ei ole minkäänlaista kuntoa enää. Eiköhän tää taas tästä ensviikolla ala elämä voittaa, syödään nyt viikonloppuna vielä herkkuja ja muuta hyvää. Vituttaa vaan kun dietin tavote on vähän niinkun hukattu nyt.

Olin tekemässä penkkiä viimesiä sarjoja, kun jossain vikan tiukan toiston paikkeilla vieressä seisonut kaveri aattelee varmaan että nosto on liian tiukka ja tarraa kiinni TOISESTA päästä tankoa ja alkaa nostamaan, kun ittellä tanko jo melkein telineissä asti. Noh kivasti keikkas tanko ja hieman kirpas olkapäässä. Sankari sitten asettelee sitä tangon toistapuolta telineeseen ja ite saa nostaa toista puolta kaksin käsin ja ihmetellä että mitä vittua tässä tapahtu.

thumbsUp.jpg

Tossa vaiheessa pitäs huutaa että ELÄ SAATANA KOSKE SIIHEN TANKOON ja sitten ripittää kaveria ihan kunnolla kun tanko on saatu telineeseen...

thumbsUp.jpg

Ei vittu mikä idiootti.:wtf: Toivottavasti tukehtuu puuhelmiinsä.

Ei saatana:wtf:. Tossa kulkis mullakin se raja, että kaveri ei suksis mihinkään ennen kuin se olisi kuullut mahdollisimman selkokielisen selityksen toimintansa järkevyydestä.

nooo se välillä vähän hatuttaa kun haluais jotain rivee tai vastaavaa lämmitellä niin eikä ku joku puuhelmiliimalettiRHP on ladannu penkkiinsä kaikki salin ison halkaisijan vitoset ja kympit että näyttäis paremmalta :david:

Hah, tosta tuli mieleen tapaus, kun kerran oltiin luokan kanssa salilla niin yks luokkakaveri latas maveen tangon täyteen vitosen kiekkoja ja sanoi että kuvatkaas pojat tämä veto .

Back
Ylös Bottom