Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nooh... Entäs jos vedän syklin alussa vajaat maxit ja kasvatan syklin puoliväliin mennessä maxiin ja sit loppupäässä vedän maxien jälkeen viel negatiivisia?? ;)
Näillä naruilla ku on turha kuvitella vetävänsä painojen kanssa...
Kai tähän voi kommentoida...
Hmm... mielestäni mulla ei oo kyllä mikään muuttunu kyykkyasennossa. No täytyy perehtyä enemmän asiaan. Tietty noi painot on lisääntyneet, että voisin kokeilla jotain lämmittimiä tms. polviin. Sit toi yks lonkan venytysliike on sellanen missä ollaan toinen polvi maassa, niin sekin voi tehä. Täytyy laittaa joku pehmuste.No ei siinä oikeen ole kuin kaksi vaihtoehtoa:1 Tekniikka pielessä. 2 Polvessa jotain häikkää esim. slatteri itselle aiheutti kyykätessä kipua.
Hmm... mielestäni mulla ei oo kyllä mikään muuttunu kyykkyasennossa. No täytyy perehtyä enemmän asiaan. Tietty noi painot on lisääntyneet, että voisin kokeilla jotain lämmittimiä tms. polviin. Sit toi yks lonkan venytysliike on sellanen missä ollaan toinen polvi maassa, niin sekin voi tehä. Täytyy laittaa joku pehmuste.
Niin piti sanoa vielä että se polte ei tule heti kyykkysarjojen jälkeen, vaan yleensä jonkun aikaa treenin jälkeen.
Hyviä pointteja. Oon kyllä yrittäny syödä rasvaa riittävästi. Nestettä menee yli tarpeiden. Suolaa vois kokeilla syödä enemmän. Niin noi polvet kyllä naksuu lämppäsarjoissa, muttei enää työsarjoissa. Rasvat otan rypsäristä, kananmunista, pähkinöistä, tonnarit öljyssä ja voilla paistan munakkaat. Sen lisäksi mitä nyt tulee maidosta, rahkasta ja lihasta. Lisäksi pari kalaöljypilleriä päivittäin.Oiskohan nivelet turhan kuivat? tai sitten olet muuttannut tekniikkaa esim tekemällä leveämmällä ja jalkapohjat silti samassa asennossa??