Moottoripyörä?

No jos on varaa ostaa tollanen pyörä niin ihan sama vaikkei osais edes lukea kun rahaa riittää :lol2: Mut aijaijai ku on nätti pyörä kyseessä :kuola:

Piti sitten lukea tämäkin ketju. voi v*ttu. Muutenkin poltteli jo ihan tarpeeksi. voi v*ttu. Neljäs kausi lähtee ja koskaan ei ole näin pahasti vielä poltellu. VOI V*TTU! :curs:

Pitiki kysymäni tässä ennen ku saa mopedin pihalle tallista, että mistä nään soveltuuko toi e10 95 toho pyörään siinä missä vanhakin 95 löpö?

Pyöränä on 2002 Banditti.

Piti itekin tulla tätä treadia lukeen ja kauhee kuumotus alko :D loppupäivä meneekin sitten youtubessa videoita selaamassa. Ens kesäks oli itelläkin tarkoitus ostaa uudempaa pyörää, mutta ei taida olla rahaa :( tulis jo se kevät.

P5060175.jpg

Itellä kova kuume tälläiseen köyhänmiehen Ducatiin :D

Onkohan jonkun foorumilaisen prätkä?

Mun zetoriin ei sovi, joten tulossa on kalliimpia kilometrejä. Onneksi se ei tässä konkurssissa paljoa enää tunnu.

Kukaan menossa MP11 messuille? Vois saada vielä vähän rahaa tuhlattua.

Mun zetoriin ei sovi, joten tulossa on kalliimpia kilometrejä. Onneksi se ei tässä konkurssissa paljoa enää tunnu.

Kukaan menossa MP11 messuille? Vois saada vielä vähän rahaa tuhlattua.

Mä oon ajellu tähänkin mennessä pääasiassa 98:lla eli sinänsä ei muutu mikään, mutta eiköhän senkin hinta nouse kulutuksen kasvun myötä...

Messuille varmaan lähen kattelemaan huvin vuoksi. Sen kummempiin ostoksiin ei ole tarvetta.

E: Jaa katos onkin soveltuvuuslistaa päivitelty ja nyt saa Yamahaankin näköjään uutta laatua laittaa. Luultavasti pysyn silti edelleen 98:ssa ellei hinta ihan älyttömäksi mene...

Aukeaako muilla Nettimoto tai auto ihan normaalisti? Onkohan jotkut päivitykset menossa tms ku itellä aukeaa suunnilleen samanlailla ku jossain kännykässä =/

Pakkislaisia messuilla? =) Itse meen lauantaina (hyi, ruuhkapäivä).

Onkohan siellä messuilla niin paljon näkemistä, että jaksais sinne helvetilliseen väkimäärään huomenna änkeytyä :D

Meet pörrää sinne brandtin osastolle niin saattaa suhunkin jotain rotia tarttua vahingossa :kippis1:

Kyllähän sitä pitää tänään messuille lähteä ihmettelemään leluja, mimmejä ja mahdollisia heräteostoksia. Jospa näkisi ekaa kerta livenä pyörän minkä on jo hommannut. :D Tuota KTM SuperDuken 2011 mallia ei ole vielä moneen paikkaan päivitetty, edes kotarin omille sivuille vaikka presskitistä löytyy.

Heii nyt on kaikki uudet vermeet vaatehuoneessa odottamassa, pyörä vaan puuttuu =) Vaihtoehtoina on halvemmasta hintaluokasta Husqvarna SM610 ja KTM LC4, kalliimmasta toi husse ja KTM SMC690. Eli kokemuksia näistä kaipaisin, lähinna hussesta koska sen moottori on minulle arveluttava. Pyöränä se kiehtoo enemmän ehkä kun tuo vanhempi kotari

Back
Ylös Bottom