Moottoripyörä?

Jännästi makukin muuttuu moottoripyörien suhteen. Teini-ikäisenä kyykyt olivat ainoa oikea vaihtoehto. 18-22v pidin fightereita kaikista hienoimpina vehkeinä ja nykyään harrikat sekä chopperit kiinnostavat eniten. :D Saa nähä mikä on 5 vuoden päästä pop.

Itselläni on vähän sama homma, että mieli/maku muuttuu. Itselläni on maku mennyt tällä kaavalla, Custom->kyykky->fighter-> ja nyt jälleen kiinnostavat customit/cruiserit.

Kävin tuossa tänään vähän pyörimässä mp-liikkeissä ja hondan fury yllätti livenä positiivisesti. Eihän tuo kuvissakaan pahan näköinen ole, mutta livenä kyllä sarjatuotanto customiksi todella hieno. Harmi vaan että tehoa on vaan 57hv, mullahan oli jo mopossakin tuon verran tehoa :D
Jos siinä olisi vakiona 50hv enemmän, niin ostaisin samantien.

vt1300cx-10-blue-4-12_reference.jpg

Mä en kyllä kans ymmärrä noita customeita miks niissä on suurimmassa osassa niin laittoman vähän tehoja. Kyllä nyt 100hv pitäis olla aika minimi ton painosille vehkeille vaikka kuinka tykkäis vaan kruisailla.

Mä en kyllä kans ymmärrä noita customeita miks niissä on suurimmassa osassa niin laittoman vähän tehoja. Kyllä nyt 100hv pitäis olla aika minimi ton painosille vehkeille vaikka kuinka tykkäis vaan kruisailla.

en mäkään, ennenkuin M1800 tuli ajoon...

Kerran juttelin huoltsikan pihassa yhen M1800 omistajan kanssa. On se kyllä iso ja komea laite. Sanos vaan että jossain leirintäalueella oli meinannu olla vähän vaikeuksissa kun oli vähän pehmeetä nurtsia ollu :D Sellanen sen customin täytyy olla :rock:

Hämmentävän pitkään selvinnyt, ettei ole isompia polttoja ollut. Nyt tuli katseltua kesän mopoilufotoja, alko vähän rannetta pakottaa.

Mulla polttoja on hillinnyt krooninen köyhyys. Mut jos tästä nyt työmaata ilmaantuu niin eiköhän ne poltot tule sieltä korkojen kanssa kun ei tarvi enää arpoa onko sitä varaa pörräillä vai ei.

tulipa ostettua eka mopo. Honda CBF 600. 2006. kai toi ihan kelpo mopo ekaksi on.

Kyllähän tuolla hetken pärjää ainakin. Olispa itelläkin rahaa ostaa uus pyörä. 954 rr Firebladea oon nyt fiilistelly, jos samassa merkissä pysyis. Pitäisköhän myydä osakkeet pois ja sijoittaa itteensä vaihteeksi :D

Höpö höpö. Kaikki pyörät keulii, kaikki kuskit ei. Kyllähän tuo näyttää ihan normikokoiselta nakulta, joka keulii kun vain käskee.

No kyllä se hanskassa on nimenomaan. En sitten muista paikoista tiedä.

Kyllä se mopolla keuliminen jää kun ekan kerran vedät lipat. Se kun ei ole aina taidosta kiinni.

Omasta päästähän se suurimmaksi osaksi on kiinni, pitää osata katsoa oikea paikka ja aika. Ei sillä, että itse osaisi, mutta vielä pysynyt pystyssä. Tosin ei ole pyörääkään enää.

Hämmentävän pitkään selvinnyt, ettei ole isompia polttoja ollut. Nyt tuli katseltua kesän mopoilufotoja, alko vähän rannetta pakottaa.
Mulla alko viimeistään nyt viikonloppuna, kun kävin veivaamassa orkkisputken irti ja vaihdoin uuden tilalle. Viime yönä näin jopa unta siitä, että kävin vaihtamassa mopoon öljyt ja käyttämässä sen lämpimäksi (joka on kyllä suunnitelmissa muutaman viikon sisään). :D

Eilen kaveri kanssa höpöteltiin viimekesän mopoilumuistosta. Voi helvetti mikä polte tuli päästä ulvottaa sitä konetta sinne 10 000rpm.

Höpö höpö. Kaikki pyörät keulii, kaikki kuskit ei. Kyllähän tuo näyttää ihan normikokoiselta nakulta, joka keulii kun vain käskee.

No keulii keulii, mutta kyllä sen nyt pitää lähteä kaasusta keulimaan ettei tarvi kytkimellä ampua :)

Back
Ylös Bottom