Moottoripyörä?

Ite ostin alkukesästä itelleni Ktm supermoton ja voin sanoo että ei kaduta yhtään vaikka sakkoja ja sanomista on tullukkin :D niin hauskaa sillä on ajaa että huhhuh :P

http://www.facebook.com/#!/WeWantOuluZone

http://www.ouluzone.fi/index.html

Ouluun pitäisi saada uusi moottoriurheilun, urheiluammunnan ja harrasteilmailun keskus! Sieltä viedään viimeisetkin harrastamis mahdollisuut pois kuluttajalta v. 2012 Iinatin poistuttua jonkun puuhamaan tieltä..

facebook-like-buton-300x191.png

Oma topic? Keskustelua muutenkin moottoriurheilusta ja sen harrastamis mahdollisuuksista saman aiheen alle?

alkaako pikkuhiljaa porukkaa polttelee, itellä ainakin vitunmoinen polte jo nyt päällä... pitääs lähtiä joku päivä tuonne mphotelliin kattelee omaa kultaa <3 , katteista puuttuu parit mutterit niin heittää ne samalla kiinni, ettei turhaa tuu matkattua :)

Kyllä se vaan on taas hienoin asia pitkään aikaan kun ekan kerran keväällä lyö Hondan tulille ja lähtee kruisailemaan arkea karkuun..

Tulipas bongattua paikallisilla koeajopäivillä mainion näköinen hieman laiteltu Ducati Sport 1000, pari fotoa otin muistoksi. Putkistokin oli jotain muuta kuin tässä merkissä aina nähtyä Termignonia, hyvältä näytti ja hyvin pörisi kun lähti pihalta. Tykkään! :hyvä:

_small.jpg

_small.jpg

Lainaanpa tätä kesäistä omaa postiani todetakseni että vastaavanlainen laite tuli sitten itsellekin hankittua loppukesästä. Kyseessä siis nollaseiskamallinen Ducati Sport 1000 monoposto:

_small.jpg

_small.jpg

_small.jpg

_small.jpg

_small.jpg

Pieniä fiksejä vähän sinne tänne on tuohon omaankin tässä piakkoin tulossa mutta periaatteessa tuolla lookilla mennään.. mitäs sitä enempää muuttamaan kun toimii itselle hyvin. :)

- H

Hah! Milwaukeen itäpuolella ei ole koskaan Moottoripyöriä tehtykään... ;) No joo, ei aloiteta tätä ikuista väittelyä, pakko oli kuitenkin kuitata kun niin tuossa taannoin hehkutit japsimopoja.
Eiks Japani ole tosta katsoen aika paljon lähempänä länttä, kuin itää? :D Puhuit ittes pussiin.

Hehee aikamoista customia

tuning_bike.jpg

Tai voi sen näinkin tehdä

wooden_moped.jpg

Eiks Japani ole tosta katsoen aika paljon lähempänä länttä, kuin itää? :D Puhuit ittes pussiin.

No voih, kylläpä mua nyt kismittää. Arvasin että tuohonkin joku tarttuu :D Mutta esim. Indiania yms. vanhoja jenkkimerkkejä voidaan jo pitää moottoripyörinä, ja niitä on tehty Milwaukeen länsipuolellakin... No sanotaan nyt sitten niin että itse en perusta japanilaisista tupperwaremopoista.

Keräis kyllä varmasti ihmettelijöitä kun tommosella kaupungilla kruisailee, ei kuitenkaan ihan joka päivä näy :D

Ähh.. Miks pitää olla aina niin kaksjakosta porukkaa.. Itelle maistuu monenlainen pyörä. Vaikka onhan se niinkin että kun ehtoo koittaa niin Hondamies lähtee ajelulle kun muut rupeavat vasta kaivamaan työkaluja ;)

Ähh.. Miks pitää olla aina niin kaksjakosta porukkaa.. Itelle maistuu monenlainen pyörä. Vaikka onhan se niinkin että kun ehtoo koittaa niin Hondamies lähtee ajelulle kun muut rupeavat vasta kaivamaan työkaluja ;)

No itehän sä sen aloitit, "onhan Japani edelleen ainoa maa mistä ostamisen arvoiset pyörät tulee". Mulle se on ihan yks lysti kuka milläkin ajaa. Ja oli mulla itelläkin Husqvarnan supermoto täs vielä pari vuotta sitten. Tää Softaili on nyt ollu pian 4v, ja sinä aikana on palanu 2 vilkun poltinta, siinä kaikki viat. Ja ajettu on, lumisateesta 35 asteen helteeseen. Vähän närästää aina kun Harrikoista vittuillaan (yleensä niiden toimesta joilla on tosi paljon kokemusta H-D:sta) ettei ne kestä mitään. Paljonkos teiden päällä näkyy 1930-1970 lukujen japsivehkeitä? Ei ne oo näitä uudempia, sanotaan nyt vaikka alle 20v vanhoja Harrikoita jotka sen useimmin välille jättää ku muutkaan mopot. Mutta niin, se tästä väittelystä mun osalta, kaikki kakspyöräiset on hienoja laitteita, ite vaan en välitä noista "muoviluodeista" jne. :piis:

Höpöhöpö, älkää nyt aikuiset ihmiset kinastelko! Antaa mopopoikien taistella siitä onko Manki parempi vaiko PV.

Kaikki me olemme samaa kaartia, moottoripyöräilystä nauttivia ikuisia lapsia. Ja kaikki on perskeleen kovia pelejä, niin harrikat kuin haijjapusat. Ja turhaa hömpötystä nyt ruveta vertailemaan onko japanilainen parempi kuin amerikkalainen, kaikissa on maanantaimalleja. On niin hyviä harrikoita tai yamahaa kuin on myös paskojakin yksilöitä! Mutta pääasia, että mukavaa piisaa.

Ja ettei ihan harpattaisi ohi aiheen, ensi kevään tavoitteeksi olisi päästä 300km/h:n kerhoon. Tallissa kilon Zeta, tähän mennessä on kaikki perus hömppä virit saatu kiinni, kommanderi ja putket. Viime kesänä 282km/h mittariin, mitä lie oikeata nopeutta. Ilokaasuja olen ajatellut seuraavaksi investoinniksi, jolla voisi saada paljon hauskaa ihnimilliseen hintaan. :-)

Ja ettei ihan harpattaisi ohi aiheen, ensi kevään tavoitteeksi olisi päästä 300km/h:n kerhoon. Tallissa kilon Zeta, tähän mennessä on kaikki perus hömppä virit saatu kiinni, kommanderi ja putket. Viime kesänä 282km/h mittariin, mitä lie oikeata nopeutta. Ilokaasuja olen ajatellut seuraavaksi investoinniksi, jolla voisi saada paljon hauskaa ihnimilliseen hintaan. :-)

Jos nakupyörällä yrität 300 kerhoon todellista nopeutta, niin aika reippaasti saa tehoa lisätä. Tuollainen nopeus vaatii takarenkaalta jotain 250hp ylöspäin :)

joo ei jatketa tätä itä-länsi ottelua kun se ei koskaan johda mihinkään...

Back
Ylös Bottom