Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai oikeastaan optimaalisin olisi ruveta vetämään sitä palkkaria jo treenin loppupuolella.
Tai sitten syöt ennen treeniä, vedät koko treenin palkkaria naamaan, vedät treenin jälkeenkin palkkaria naamaan ja vielä slisäksi syöt treenin jälkeen. Siinä olis vielä optimaalisempaa.:D
Eiköhän ne makrojakaumien ja ultrasuodatettujen mikrofraktioden miettimiset kumoudu kun vaan vetää sitä ruokaa nassukkaan pitkin päivää.:D
Tai sitten syöt ennen treeniä, vedät koko treenin palkkaria naamaan, vedät treenin jälkeenkin palkkaria naamaan ja vielä slisäksi syöt treenin jälkeen. Siinä olis vielä optimaalisempaa.:D
No itseasiassa kyllä. Vai voiko joku väittää ettei ole paskaakaan väliä lataako palkkaria naamariin 30min. ennen vai jälkeen treenin. Ei välttämättä äärimmäisen ratkaisevia asioita kehityksen suhteen, mutta on siinä pienoinen ero kuitenkin.
No itseasiassa kyllä. Vai voiko joku väittää ettei ole paskaakaan väliä lataako palkkaria naamariin 30min. ennen vai jälkeen treenin. Ei välttämättä äärimmäisen ratkaisevia asioita kehityksen suhteen, mutta on siinä pienoinen ero kuitenkin.
Jos haluat että jännitys pysyy lihaksessa kannattaa jättää hieman vajaaksi. Liikkeiden lukitseminen ei muutenkaan ole hyvä juttu nivelien kannalta.Ihan perus kysymyksenä, että kannattaako monissa liikeissä (prässi, penkki, pystyp.) ojentaa kädet/jalat ihan suoriksi? Pystärissä mulla on helpompi niin, että vetää melko alas ja ylempää jättää vajaaksi.
Milloin olet viimeksi levännyt vähän pidemmän aikaa?Tuntuu, että mulla on olkapäät jäljessä/tulokset junnaa. Etureisistä voimat lähteneet sen takia, koska olen tehnyt nyt vähän pitempää sarjaa, mutta olkapäissä olen tehnyt ihan lyhyempääkin, koittanut monta kertaa saada 14kg:lla sitä 10 toistoa (8 paras), mutta aina se vain tyssää siihen 4-6 toistoon
En tiedä kuinka kauan oot putkeen tätä tehnyt, mutta välillä tämäkin on ihan paikallaan. Pääseepähän keho ja hermosto palautumaan kunnolla.e2. en tiedä, kannattaisko pitää ihan totaali lepoviikko?
Jos haluat että jännitys pysyy lihaksessa kannattaa jättää hieman vajaaksi. Liikkeiden lukitseminen ei muutenkaan ole hyvä juttu nivelien kannalta.
Milloin olet viimeksi levännyt vähän pidemmän aikaa?
Pystärissä ottaisin sinuna aina silloin tällöin isommat painot rohkeasti käyttöön, vaikka niillä tulisi sitten vain muutama toisto. Ei siinäkään järkeä ole että samoilla painoilla junnaat joka päivä.
Vipareissa sama juttu. Kokeile ihmeessä niillä suuremmilla painoilla miltä tuntuu, vaikka se tekniikka nyt vähän kärsiskin. Ei sen liikkeen suoritustavan tarvitse aina olla oppikirjamaisesti suoritettu. Pieni huijaus silloin tällöin on paikallaan.
En tiedä kuinka kauan oot putkeen tätä tehnyt, mutta välillä tämäkin on ihan paikallaan. Pääseepähän keho ja hermosto palautumaan kunnolla.
Tänää tuli ekan kerra vedettyä sjmv ja kunnon lämmittelyide jälkee oli rautaa kertyny sen 110kg. Onko toi ihan normaali määrä kun alottelee kyseistä liikettä vai onko mun tekniikka ihan vituillaa? En nim. haluu särkee selkääni
Tähän asti olen käyttänyt starting strenghtiä ja 3kertaa/viikko, eikä hirveästi tunnu missään.?
Toinen kysymys olisi, että mikä on vikana kun penkkiä tehtäessä pelkällä tangolla (20kg?) liike tuntuu todella haperalta, siksakilta, eikä sellaisesti varmalta/suoralinjaiselta. Tanko siis menee ylhäältä alas melko heiluen, onko vain liian vähän voimaa vielä, että liikkeen saisi menemään tukevan oloisesti, vai onko joku tekniikkavirhe?