Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
- Leveä myötäoteNo miten niitä leukoja sitten pitäisi tehdä, jotta se ottaisi selkään? Leveä ote?
Voihan sen.Voiko niskan takaa punnerruksen korvata pystysoudulla?
Itse tekisin korkeintaan yhden liikkeen hauiksille.Onko tuo hauiskääntö käsipainoilla jo liikaa, koska tuossa on aika monta liikettä jotka ottavat jo hauiksiin?
Voihan sen.
Itse tekisin korkeintaan yhden liikkeen hauiksille.
entä onko tyhmää korvata prässi takakyykyllä, jos ei yksinkertaisesti kykene tekemään sitä takakyykkyä selän takia?

Pakko saivarrella: Miks helvetis korvaisit prässin takakyykyllä jos et kuitenkaa sitä kyykkyä voi tehä? :D
Nuo jalat on ensimmäisenä ihan syystä. Jaloissa on kropan isoimmat lihat joita rasittamalla elimistöön pääsee hyvät määrät hormoneita jotka auttaa sit muiden, pienempien lihojen kans. Eli tee vaan ne raskaimmat liikkeet eka ni saat sinne ne täydet tehot![]()
Olen niin huono leuanvedossa että luulen sen olevan raskain liike mulle..? Entä jos teen kyykyn sitten leuat, ja siitä sitten normaalisti?

Sama mulla kun vkl edessä, niin lepoa, mut tylsäähän täs nyt on:S Itsekin oon lisänny pohkeet tonne heti jalkojen jälkeen, niin tulee kokonaisvaltaisemmin, välil kyl vaihtelen että pohkeiden tilal on takareidetKyllä toi Arskan järjestys on hyvä, turha alkaa muuttelemaan. Ite oon lisännyt kyykyn jälkeen pohkeet 4x15 ja hauiskäännön jälkeet forkut. Muuten tuntuu että ko lihakset ei saa tarpeeksi treeniä. Viikko ohjelmaa takana ja tuntuu toimivalta. Nyt kaksi lepopäivää ja tympii ku ei pääse salille.

Näin on näppylät.Itse pidän selkää isompana lihasryhmänä kuin rintaa
Miksi tuota pitäsi muuttaa? Kokeileppa huvikseen kolmisen kuukautta ihan sellaisenaan. Itse olen vääntänyt tätä kuukauden verran ja hyvin menee, tulokset nousee kuten paino myös pikkuhiljaa.Olisikohan tälläiseksi muokattuna yhtään järkeä?i
Perusperiaate on se, että isot lihasryhmät tehtäisiin ensimmäisenä ja pienimmät viimeisenä. Juuri tästä syystä kyykky on G6:ssa ensimmäisenä ja hauiskääntö viimeisenä. Itse pidän selkää isompana lihasryhmänä kuin rintaa, joten G6:ssa voi imo vaihtaa penkin ja leuanvedon paikkaa. Koska kuitenkin suurin osa tuntee tärkeämmäksi panostaa penkkiin enemmän kuin leukoihin, voi sen penkin pitää hyvillä mielin ennen leukoja.