Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Missä työssä olet jos saan kysyä?
Siivooja. Siivoan kesän ajan kerrostaloaluetta jossa asuu suurin osa kaupungin kaupungin juopoista ja mamuista. Lisäksi pomo soitti justiinsa kivan 10 min haukkumapuhelun kun teen niin paskaa jälkeä hänen mielestään :) Ei enää ikinä siivoustyötä tämän kesän jälkeen, kiitos..

Vittu että on ollu paska päivä. Töissä meni päin helvettiä kaikki, mikä vaan oli mahollista mennä päin helvettiä. Ja kuumuuskin on vituttanut jo aamusta asti ku pientä oravaa.

Juuri näin! Kesällä raksalla on joko a: liian kuuma tai b: sataa vettä, eikä kummassakaan vaihtoehtoista ole mukava työskennellä. Rehellisiä jos ollaan niin semmonen -15 ja kunnon talvikamppeet niin pysyy mieli ja pää virkiänä.

+1

8 tuntia telineellä, tietenkin aurinko puolella jossa lämpötila +45, ei paljon naurata. Muuten helteessä ei mitään vikaa mut ulkohommat pitäis jumalauta kieltää näillä keleillä. Sit joku konttorirotta kehtaa valittaa vaikka istuu vaan perseellään koko päivän sisätiloissa jossa lämpötila harvemmin nousee yli 30. Tai tietenkin nousee, kun nämä idiootit eivät ymmärrä pitää ikkunoita kiinni, vaan "tuulettavat" kun ulkona on +33 astetta!

Mua ei oikeastaan vituta kuin yksi asia: sellaiset ihmiset jotka ovat jotain vitun perkeleen tekopyhiä jeesustelemaan näistä ilmoista. Aina vittu löytyy joku tekopyhä hehkuttamaan kuinka vitun ihanaa on joku -35 pakkanen tai kuinka vitun fantsun mukavaa on joku +35 vitun helle. Miksi vitussa ei vaan voi myöntää olevansa samaa mieltä kuin muutkin? Pitää vaan siellä hiki persiissä tai vittu jäässä olla periaatteesta erimieltä. Tai jos kuitenkin on ihan perkeleen tosi että nauttii noista ääri-ilmiöistä niin pitäköön vittu suunsa kiinni ja nauttikoon ihan siinä vitun yksinäisyyden hiljaisuudessa. Se on niin vitun helppoa sanoa villasukat jalassa ja sisällä lämpimässä että vitun mukavaa kun on pakkanen tai jossakin ilmastoidussa huoneessa kehua että kuinka mukavaa on vitun helle. Sitten kun ihan oikeasti joutuu noiden ilmojen kanssa elämään ja venymään muutenkin kuin mukavasti netin ääressä niin voi tuoda sen fantsun,mukavan,ihqun,kukkahattumaisen,purpuranpunaisen ihanuuden esiin.

No täältä löytyy yksi vitun tekopyhä jeesustelija, joka joutuu elämään näiden vitun ääri-ilmiöiden kanssa ja on ihan vakavasti sitä mieltä, että kova pakkanen voittaa aina nämä saatanan helteet. Nuo koiratkin säälittää tällä kelillä niin saatanasti, kun raukat jaksavat hädin tuskin maasta pystyyn kammeta. Pakkasen kanssa voi aina elää, kun varustautuu oikein ja asenne on kohdallaan, vaan tätä vitun hellettä ei pääse karkuun, ei yöllä eikä päivällä, ei sisällä eikä ulkona. Hyvä puoli näissä molemmissa ääripäissä on se, että ne ei kestä kumpikaan ikuisuuksia. Vituttaa juuri tällä hetkellä tuo japan kirjoitus. Miksi vitussa pitäisi tunnustaa olevansa samaa mieltä kuin muut, jos ei ole?! Minua ihan vituttaa, kun lähes kaikki hehkuttaa näitä vitun helteitä.

Jos tolle linjalle lähdetään niin ihan hyvin voit "varustautua" näihin keleihin niinkun varustaudut pakkaseen. Oot ostanu toppatakin, osta ilmastointilaite himaan. Varustautumiskysymys tämäkin. :P

No voi nyt perseensuti. Ostin tänään nohevana kattotuuletinlamppusysteemin. Nyt sit pitäis asentaa se. Joo-o. Ohjeet on ihan vitun ihmeelliset, ei näistä ota aasikaan selevää ja mulla palaa kohta sulake päästä tän kanssa. Normaalisti pystyn ohjeiden avulla pistämään kasaan vaikka ja mitä, mutta tää on jo vittu ihan hepreaa. Ja perhana kun yhden miespuolisen puolitutun piti mennä sanomaan, että "näinköhän saat sitä tänä iltana kasaan, enpähän usko, tai saathan sä yrittää.." Ei paljon jää mieleen pyörimään ja pakkohan tää ois nyt saada kasaan. Vituttaa.

No voi nyt perseensuti. Ostin tänään nohevana kattotuuletinlamppusysteemin. Nyt sit pitäis asentaa se. Joo-o. Ohjeet on ihan vitun ihmeelliset, ei näistä ota aasikaan selevää ja mulla palaa kohta sulake päästä tän kanssa. Normaalisti pystyn ohjeiden avulla pistämään kasaan vaikka ja mitä, mutta tää on jo vittu ihan hepreaa. Ja perhana kun yhden miespuolisen puolitutun piti mennä sanomaan, että "näinköhän saat sitä tänä iltana kasaan, enpähän usko, tai saathan sä yrittää.." Ei paljon jää mieleen pyörimään ja pakkohan tää ois nyt saada kasaan. Vituttaa.

Ehkä siinä on vaan sulle liikaa liikkuvia osia:D
Nimimerkillä "kerran tuollaisen erään naisen makkarin kattoon asentanut"

No perkele! Vittu ku mulle ei edes mitkään sähköhommat teetä ongelmaa eikä mitään.. mut nää on kaikki vittu palasina tässä lattialla ja nyt pitäis tietää mikä menee mihinkin, kun ohjeet on luokkaa "täs ois tää ja sit sulla on tuuletin, jee". Perrrrkele. Joku semmonen "suunnittelija" tehny tän... "Joo tää on niinQ tosi hieno jos tän laittaa tällee. En mä tiiä toimiiks se sillee..mikä se sana on.. käytännössä.. mutta silti, se on upeen näkönen!"

Siinä on varmaan semmonen palikka joka ruuvataan kattoon ja sit se ropeli ruuvataan siihen palikkaan.
Vai onks sulla siellä se sähkömoottorikin paloina?:rolleyes:

Tässä on ihan vitusti kaikkee. On se osa joka tulee kattoon, sit on se moottori, johtoja siellä täällä, lamppuosa, sit on vitusti prikkoja ym ja mä vaan mietin että mihin helvettiin nää kaikki kuuluu?! :wtf: En tiiä, kai mä oon vaan jotenki tyhmä :D

Siitä ei ole mitään ohjeita/räjäytyskuvaa. Tä.

Joku tämmönen hässäkkä?
prtsbrdn.gif

Noinhan se menee:D
http://www.electrical-online.com/ceilingfaninstallation.htm

Jos tolle linjalle lähdetään niin ihan hyvin voit "varustautua" näihin keleihin niinkun varustaudut pakkaseen. Oot ostanu toppatakin, osta ilmastointilaite himaan. Varustautumiskysymys tämäkin. :P

Rentoo kävellä jossain kaupungissa joku ilmastointilaite olalla. Porukka kattelee et "jaaha kaverilla on ghettoblaster messissä" mut ei, se onkin ilmastointilaite. Onneksi talvella on vähän kevyempi "varustautua". :D

Siitä ei ole mitään ohjeita/räjäytyskuvaa. Tä.

On toki "räjäytyskuva", mutta se on niin pienellä tihrattu, ettei osista ota perkelekään selvää. Lavat kokosin kun ne nyt osais vaikka apina :D Nukuttaa vaan niin kovin, että taidan pistää viime yönä pyydettyä ja tänä aamuna savustettua kuhaa nassuun ja läksiä pariksi tunniksi unille. Jos vaan nuo vitun idiootit tuolla parkkipaikalla osais lakata polttamasta kumia... Älytön vinkuvonkuna kuuluu. Sekin vituttaa..

Rentoo kävellä jossain kaupungissa joku ilmastointilaite olalla. Porukka kattelee et "jaaha kaverilla on ghettoblaster messissä" mut ei, se onkin ilmastointilaite. Onneksi talvella on vähän kevyempi "varustautua". :D

:D

Nojoo. Liikkuu ulkona sitten tangoissa ja antaa tuulenvireen hyväillä.

Älä koskaan mene kesätöihin sellaiseen paikkaan, jossa on jotain 15-17-vuotiaita mopopoikia samoissa hommissa. Ite oon turvesuolla nyt muutaman viikon kesätöissä, eikä noiden pallopäiden kanssa voi mitään sopia. Urpot saakeli vie toisten työvuorot ja tulee vaihtamaan vuoroa ihan milloin haluaa. Jos sovitaan, että vuoronvaihto on esim. klo 15, niin ei sinne sitten tulla pönöttämään saran reunaan joskus klo 13 ja 17 välillä, kun sattuu hyvältä tuntumaan. Tänään meinas lisäks ihan hivenen ärsyttää, kun yöllä oli satanut vähän kuurottaisesti vettä, ja tänään iltapäivällä piti olla mun työvuoro. Sitten yks pallopää soittaa työnantajalle, että hän voi mennä katsomaan, onko siellä satanut paljon vettä. Eipä tietenkään ollut satanut ja sitten se jäi sinne kääntämään. Pomo vaan soitteli mulle, että meni nyt vähän hommat perseelleen, kun se jäi sinne kääntämään ja mun vuoro meni sille. Vähän meinaa ottaa kupoliin, ku en oo enää hetkeen tottunu olemaan tollasten vatipäiden kans tekemisissä.

Onneks tota nevahommaa on jäljellä enää 1,5 viikkoa ja sit alkaa oikeat kesätyöt komposiittifirmassa. Eipähän tarvi enää olla vuoron päätteeks ruskeana.

Vitun Discshoppi ku pakkaa tavarat niin huonosti. Yks Vanilla coke räjähtäny ja Blurayt ihan mömmössä. Saa onneks hyvitykses yhden lavan sitä limua :)

Älä koskaan mene kesätöihin sellaiseen paikkaan, jossa on jotain 15-17-vuotiaita mopopoikia samoissa hommissa. Ite oon turvesuolla nyt muutaman viikon kesätöissä, eikä noiden pallopäiden kanssa voi mitään sopia. Urpot saakeli vie toisten työvuorot ja tulee vaihtamaan vuoroa ihan milloin haluaa. Jos sovitaan, että vuoronvaihto on esim. klo 15, niin ei sinne sitten tulla pönöttämään saran reunaan joskus klo 13 ja 17 välillä, kun sattuu hyvältä tuntumaan. Tänään meinas lisäks ihan hivenen ärsyttää, kun yöllä oli satanut vähän kuurottaisesti vettä, ja tänään iltapäivällä piti olla mun työvuoro. Sitten yks pallopää soittaa työnantajalle, että hän voi mennä katsomaan, onko siellä satanut paljon vettä. Eipä tietenkään ollut satanut ja sitten se jäi sinne kääntämään. Pomo vaan soitteli mulle, että meni nyt vähän hommat perseelleen, kun se jäi sinne kääntämään ja mun vuoro meni sille. Vähän meinaa ottaa kupoliin, ku en oo enää hetkeen tottunu olemaan tollasten vatipäiden kans tekemisissä.

Onneks tota nevahommaa on jäljellä enää 1,5 viikkoa ja sit alkaa oikeat kesätyöt komposiittifirmassa. Eipähän tarvi enää olla vuoron päätteeks ruskeana.

On meinaan vittumaisia tollaset pellet... kokemusta on

Back
Ylös Bottom