Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mua ei oikeastaan vituta kuin yksi asia: sellaiset ihmiset jotka ovat jotain vitun perkeleen tekopyhiä jeesustelemaan näistä ilmoista. Aina vittu löytyy joku tekopyhä hehkuttamaan kuinka vitun ihanaa on joku -35 pakkanen tai kuinka vitun fantsun mukavaa on joku +35 vitun helle. Miksi vitussa ei vaan voi myöntää olevansa samaa mieltä kuin muutkin? Pitää vaan siellä hiki persiissä tai vittu jäässä olla periaatteesta erimieltä. Tai jos kuitenkin on ihan perkeleen tosi että nauttii noista ääri-ilmiöistä niin pitäköön vittu suunsa kiinni ja nauttikoon ihan siinä vitun yksinäisyyden hiljaisuudessa. Se on niin vitun helppoa sanoa villasukat jalassa ja sisällä lämpimässä että vitun mukavaa kun on pakkanen tai jossakin ilmastoidussa huoneessa kehua että kuinka mukavaa on vitun helle. Sitten kun ihan oikeasti joutuu noiden ilmojen kanssa elämään ja venymään muutenkin kuin mukavasti netin ääressä niin voi tuoda sen fantsun,mukavan,ihqun,kukkahattumaisen,purpuranpunaisen ihanuuden esiin.

Amen! Yhdelle kaverille jo tosta oli pakko avautua. Itse totesin, että sais nämä kelit riittää (päivät menee toimistossa, jossa ei ilmastointia). No kaveri siihen tokaisi, että just mahtavat ilmat, oikein kunnon kesä. Kaveri tosiaan makaa päivät uimarannalla kuunnellen musiikkia ja nauttien virvokkeita. Eipä nämä kelit itseänikään haittaisi, jos saisi maata päivät rannalla tai istua terassilla.

Salatut elämät, ensin koko paska pyörii viikolla ja uusinnat viikonloppuna ja vielä kesällä uusitaan vanhempia jaksoja. Sitten on vielä ihmisiä joiden täytyy ehdottomasti saada nähdä kaikki jaksot, eli vaivaiset 3 kertaa sama jakso, ei voi ymmärtää :rolleyes:

Vittu ku vituttaa ku COD ei toimi. Just hankin mikin että pääsis yhen kauempana asuvan kaverin kaa juttelee ja pelailee samalla ja nyt se paska ei toimi! Lisäksi vaikuttaa että vika on nettiyhteyksissä ja pitäisi tietää kaiken-vitun-maailman tietotekniikka yms. jotta sais sen toimimaan.

Ja sit kaikenmaailman ehdottomat ihmiset.

Esimerkkikeskustelu:

M=minä
K=kaveri

M: "Onpas mukavaa kun tulee kesäloma! Päästään tekee kaikkee mahdollista ( luettelee kaikenmailman aktiviteetteja mukaanlukien sellaisia mitä harrastetaan sisällä)"
K: "Vitut minä ainakaan aio istua koko kesää sisällä, kesästä pitää nauttia ulkona"
M: " No onhan esimerkiksi sadekeleillä mukavaa vaikka kattoo leffaa, pelata tai vaikkapa lukee kirjaa"
K: " No sade ei haittaa mittään ite ainakin aion olla ulkona aina kun mahdollista ja ainoastaan jotku vitun urpot meinaa olla kesällä sisällä"

Ja tämä henkilö ei astu kertaakaan ulos sateella koska vaatteet menee pilalle. Puheet on kovat mutta kun on tekojen aika niin laahustetaan vähän aikaa pihalla tai jossain ja painutaan kotia koneelle kattoo kaikenmaailman paskaa tai vaihtoehtosesti telkkarin äärelle uusintoja vahtaamaan. Pistää vituttamaan.

Voi vittu...! Ajattelin että värjäämpä huvikseni hiukset pitkästä aikaa vaaleanruskealla... Nyt meikällä on musta letti... Voi vittu... Eikun värinpoistoo hakee huomenna... Varsinkin musta hieno nyt kun itse olen kuitenkin aika vaalea muuten... Perkeleen perkeleen perkele... Ja töissä yöllä vielä tuplavuoro, elikkä erittäin vittumainen päivä edessä saatana...

Salatut elämät, ensin koko paska pyörii viikolla ja uusinnat viikonloppuna ja vielä kesällä uusitaan vanhempia jaksoja. Sitten on vielä ihmisiä joiden täytyy ehdottomasti saada nähdä kaikki jaksot, eli vaivaiset 3 kertaa sama jakso, ei voi ymmärtää :rolleyes:

Jätä se muija, kohta varmaan jatkuu se big brotherikin niin siinähän hajoat lopullisesti.

Tää viikko duunissa on tuntunu siltä että ei enää yhtään enempää tätä vitun paskaa. Saatana, miten voi olla niin että työntekijöiden lomista huolimatta työmäärää vaan lisätään?
Vittu mä vihaan jeesusihmisiä joiden on pakko lässyttää ja esittää että tykkää kaikista ja on muka niin saatanan mukavia. Mua ei ainakaan paskan vertaa kiinnosta olla rasittavien bimbojen kaveri ja mua ei paskan vertaa kiinnosta mitä neiti hellanteltut musta ajattelee. Leave me the fuck alone.

Vaimokkeen pomo vituttaa. Julkisuudessa hyvinkin paljon esillä ollut michelin-miestä muistuttava kusipää oli suutuspäissään nostanut kätensä lyödäkseen, mutta oli sitten kävellyt pois ja kiroillut naama punaisena. Ja tämä siksi, koska yksi paperi oli väärällä pöydällä eikä tämä johtunut mun paremman puoliskon tekemisistä. Niin tekisi mieli huutaa nimeä julkisesti, mutta oman muijan parasta ajattelen. Mielestäni meni yli rajan jo tuo tämänpäiväinen. Voin mennä itse mekko päällä sinne jos hänen tekee mieli lyödä naisia.

Vielä vähän samasta kaverista sen verran, että ks. firman yksi pomoista sanoi mulle Turun yhden yökerhon ovella, että jos mun vaimoke ei siellä olisi töissä, ei myöskään hänkään olisi. Haukkui firman omistajan maahan ja ihmetteli miks ketään on siellä enää töissä.

[kirosana]

Hikoilu !

Mua ei oikeastaan vituta kuin yksi asia: sellaiset ihmiset jotka ovat jotain vitun perkeleen tekopyhiä jeesustelemaan näistä ilmoista. Aina vittu löytyy joku tekopyhä hehkuttamaan kuinka vitun ihanaa on joku -35 pakkanen tai kuinka vitun fantsun mukavaa on joku +35 vitun helle. Miksi vitussa ei vaan voi myöntää olevansa samaa mieltä kuin muutkin? Pitää vaan siellä hiki persiissä tai vittu jäässä olla periaatteesta erimieltä. Tai jos kuitenkin on ihan perkeleen tosi että nauttii noista ääri-ilmiöistä niin pitäköön vittu suunsa kiinni ja nauttikoon ihan siinä vitun yksinäisyyden hiljaisuudessa. Se on niin vitun helppoa sanoa villasukat jalassa ja sisällä lämpimässä että vitun mukavaa kun on pakkanen tai jossakin ilmastoidussa huoneessa kehua että kuinka mukavaa on vitun helle. Sitten kun ihan oikeasti joutuu noiden ilmojen kanssa elämään ja venymään muutenkin kuin mukavasti netin ääressä niin voi tuoda sen fantsun,mukavan,ihqun,kukkahattumaisen,purpuranpunaisen ihanuuden esiin.

Juuri näin! Kesällä raksalla on joko a: liian kuuma tai b: sataa vettä, eikä kummassakaan vaihtoehtoista ole mukava työskennellä. Rehellisiä jos ollaan niin semmonen -15 ja kunnon talvikamppeet niin pysyy mieli ja pää virkiänä.

Mulla on auto myynnissä nettiautossa. Eilen yksi tyyppi soitti ja kyseli autosta, sovittiin hinnasta, kaveri varasi auton ja sanoi varmistavansa asian vielä vaimoltaan ja mahdollisesti tulevansa hakemaan auton illalla. Soitti sitten vähän ajan kuluttua että homma selvä, hän ottaa auton ja sovittiin hakuaika ja muut jutut. Järjestelin illan menot niin että olisin paikalla sovittuun aikaan. Illalla sitten kaveri soittaa ja sanoo että vaimo haluaa sittenkin erilaisen auton. Saatana!

Kaikki ihan turhat pienetkin asiat nostaa vitutuskäyrän korkeelle. Univelkaa tuntuu kertyvän vain lisää.. vitun linnut ja saatanan känniääliöt, jotka huutelee 4 jälkee pihalla! Sitten vielä aamuliikenne. Toista viikkoo putkeen joka yö sama juttu. Väsyneenä tuntuu kaikki vaan vituttavan ja erityisesti vituttaa se että vituttaa.

Jätä se muija, kohta varmaan jatkuu se big brotherikin niin siinähän hajoat lopullisesti.

Ei oo oma muija kyseessä, yks kaveri vaan. :D Big brotheria muija kyllä varmasti kyttää taas, ei voi oikein ymmärtää sitäkään ohjelmaa. Samoin kuin nämä kaikki unelmienpoikamiestyttöshemalerokkarimaajussi yms.

Pikavippien mainonta.

Siis mua suorastaan vituttaa se periaate, että jos ei ole varaa siihen thaimaan-matkaan, isompaan telkkariin, bilettämiseen tai mihin tahansa vastaavaan, niin pitäisi ottaa lainaa! Eikä mitään oikeeta lainaa vaan vippiä. Ihan kun se olisi joku normaali ja hyväksytty tapa! Pitäisi antaa raipan iskuja joka kerta kun ottaa pikavipin.

Eniten ärsyttää, että monihan noita ottaa. Miten helvetin tyhmiä ihmiset ovat? Eikö voi tehdä töitä ja säästää sitä ylimääräistä rahaa, sitten käyttää sitä kun on varaa? Ei siinä mitään että ottaa vaikka asuntolainaa, tai lainaa todelliseen tarpeeseen, mutta tuollainen pikavippiasenne vituttaa.

Missä vaiheessa siitä thaimaan-matkasta tai isosta telkkarista tuli joku elämän edellytys josta ei voi tinkiä?

Voi vittu että vihaan työtäni!!! Voispa ottaa loparit vaan taloudellisesti ei ole mahdollista.. Onneksi enää 2½ viikkoa kokopäiväistä hommaa jäljellä, sitten enää pari tuntia viikossa.

Ex-nainen :curs::curs:

Back
Ylös Bottom