Viimeset 17 vuotta oon salilla treenaillu enkä koskaan keskity muiden tekemisiin, mutta toi on jo aika infernaalista![]()
Aloit siis treenaamaan salilla 4-vuotiaana, niinkö? :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viimeset 17 vuotta oon salilla treenaillu enkä koskaan keskity muiden tekemisiin, mutta toi on jo aika infernaalista![]()
Elkää pyörien ääniä syyttäkö, syyttäkää kuskia. Minusta on ihan ymmärrettävää jos haluaa mootskariinsa isommat äänet, mutta vituttaa nää munapäät jotka ajaa pihateillä kierrokset tapissa. Tuolla kokoontumistapahtumissa se älämölö kuuluu asiaan, joten huudattasivat siellä eikä kotipihalla.Vittu kun vituttaa ettei moottoripyörissä tarvi ilmeisesti olla mitään äänenvaimentimia. Ja sitten aikuiset miehet joiden pitää käynnistellä pyörää 5xvuorokaudessa ja ajelukin on sellaista että käydään 10 min pyörähtämässä jossain ja tullaan taas takaisin pihaan päristelemään.
Eikö siis kenestäkään muusta ole vitun lapsellista se että tuhansien tai kymmenien tuhansien pyörissä ei ole kunnon äänenvaimentimia. Kasvattaako se jotenkin kullia että pyörä pitää kovaa pärinää. Kyllä mullakin lapsena oli päristimet polkupyörässä...
Paljonko nousi penkistä? :lol2:

sama!vituttaa, kun ennen kesti paskoja työpäiviä sillä, että työpäivän jälkeen oli jotain mitä odottaa. Nyt ei ole ja sekös vituttaa kun tietää että 8 tunnin paskan jälkeen kotona odottaa vaa tiskit ja pyykit. Ei tyttöystävä puolalasti laittamassa mulle ruokaa...
Vituttaa, kun ennen kesti paskoja työpäiviä sillä, että työpäivän jälkeen oli jotain mitä odottaa. Nyt ei ole ja sekös vituttaa kun tietää että 8 tunnin paskan jälkeen kotona odottaa vaa tiskit ja pyykit. EI tyttöystävä puolalasti laittamassa mulle ruokaa...
Ootko kokeillut kovalevyn eheyttämistä/tyhjentämistä, jos tuo tallennusominaisuuden hajoaminen tarkoittaa että tallennettu ohjelma pätkii ja menee mosaiikiksi...
Enpä oo kokeillu.. Tallennustoiminto hajos siinä mielessä ettei digiboxi ota vastaan mitään toimintoja kaukosäätimen tallennusnappuloita painellessa ja myös kovalevyltä hävis aivan kaikki tiedostot. Kanavat näkyy, mut mitään muuta virkaa tolla poksilla ei enää ole. Noh, jääpähän telkkarin katsominen vieläkin vähemmälle!