Mulla on hyvä sietokyky helteelle ja porotukselle, mutta nyt alkaa jo vähän nyppiä, kun asunto on tajuttoman kuuma ja nukkuminen tuulettimesta huolimatta vaikeaa. Mikä siinä on, että tuo meidän makuuhuone on se kaikista kuumin huone? Talvella se taas vastaavasti on jääkylmä. Voi vittu.
Tänään heräsin lisäksi yöllä kurkku kipeänä. Mikäs sen mukavampaa, kuin flunssa tähän väliin! Kurja olo nyt.
Sitten ärsyttää vielä ihmisten tinkiminen. Olen myynyt netissä muutamia juttuja, arvoltaan alle 15 euroa kappale, ja olen niille ilmoittanut hinnat. Helvetti kun pitää sitten niistä alkaa tinkaamaan. Musta se ei ole kovin hyvää käytöstä, jos kyseessä ei ole tavara, joka ei meinaa mennä kaupaksi ja joka on ollut myymättä pitkään. Ei tämä ole mikään vitun lähi-itä. Ja kun se tingitty summa on vielä joku saatanan 50 senttiä! Eihän sillä paskaakaan ole väliä, mutta vituttaa periaatteesta. Tuo tinkiminen pistää mut paskamaiseen asemaan: se vituttaa niin paljon, että tekisi mieli sanoa suorat sana sille tinkaajalle, mutta sitten siitä menisi todennäköisesti herne nenään ostajalle, ja saisin odotella uutta ostajaa. Tämän tietenkin tinkijä tietää, ja siksi olettaa mun myyvän sen tavaran. Mutta kun vituttaa silti. 50 sentin tähden! Jos laitan ilmoitukseen, että ei tinkimistä, se säikyttää pois ostajia. Siis oikeasti. Moni nainen ainakin jättää ostamatta, jos ilmoituksessa lukee liian jyrkästi asioita (= esim. "odotan maksua viisi päivää, jonka jälkeen kauppa purkautuu.") eikä ole hymiöitä. Niin ja tänään yksi tyyppi oli maksanut mun tilille varmaan vahingossa liian vähän rahaa - taas sen 50 senttiä! Vittu! Viitsiikö tuosta nyt edes sanoa sitten. On kyllä vitutuksen aiheet!