Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa mun naapurit jotka ei ymmärrä et fudis mm on vaan joka 4vuos. Sit ne ei myöskään ymmärrä että asioista voi sanoa kiltisti suoraan päin naamaa eikä tiputella nimettömiä kirjeitä postiluukusta joissa uhkaillaan poliisilla! Ja kyllä tiedän että pidin ehkä vähän ääntä kaverin kanssa mutta niin kaikki muutkin.

"Sikäli kun muistatte, talossa alkaa hiljaisuus klo 22, kello on nyt 00! Vielä yksikin karjahdus tai kälätystä parvekkeella, SOITAN POLIISIT! Täällä on vielä ihmisiä jotka käyvät töissä ja haluavat nukkua!"

Viime kerralla uhkailtiin poliisilla kun suomi pelas lätkää tsekkiä vastaan. Talossa olen asunut 2kk -.-

Onneks sulla on enään yleisurheilun em-kisat jäljellä niin sen jälkeen naapurisi voi nukkuu yöt rauhassa :)

Vituttaa kun eukko ei osaa ajaa tolla autolla. Se nimittäin ei vaan osaa käsitellä madallettua autoa niin kuin pitäisi, vaikka siitä on miljoona kertaa sanonut ja yrittänyt opettaa. Aina tullaan renkaat vinossa johonkin kuoppaan tai korokkeeseen ja lokarinkaaret huutaa apua, kun rengas ottaa kontaktia. Sillä nimittäin pystyy kyllä ajamaan ihan hyvin jos yhtään katsoo miten ajaa. Mulla se ei raavi ikinä, eikä siihen edes vaadita mitään ihme temppuja. Mutta kai nyt minkä vaan saa pohjaamaan jos sillä ajaa kuin maastoautolla.

Kohta joku tulee kertomaan miten ei voi ymmärtää auton madaltamista, mutta antaa tulla vaan. Ei se multa ole pois jos sinä et ymmärrä auton ulkonäön muuttamista käytettävyyden kustannuksella. Ja ei, ei toi edes ole sellainen, että sillä pitää ryömiä jokaisen hidasteen yli ja olla liikenteen tukkona. Ei todellakaan.

Vittu saatana ! 2 viikosta jäi kiinni 3kk palkka, kun kävin irtisanomassa itseni :( Työsoppari kirjoitettu 26.7.2006. No pakko mikä pakko, mut kuukauden palkka ja talvi+kesälomarahat lämmittää nyt vähäsen ja uusi duuni tietysti.

Vituttaa mun naapurit jotka ei ymmärrä et fudis mm on vaan joka 4vuos. Sit ne ei myöskään ymmärrä että asioista voi sanoa kiltisti suoraan päin naamaa eikä tiputella nimettömiä kirjeitä postiluukusta joissa uhkaillaan poliisilla! Ja kyllä tiedän että pidin ehkä vähän ääntä kaverin kanssa mutta niin kaikki muutkin.

"Sikäli kun muistatte, talossa alkaa hiljaisuus klo 22, kello on nyt 00! Vielä yksikin karjahdus tai kälätystä parvekkeella, SOITAN POLIISIT! Täällä on vielä ihmisiä jotka käyvät töissä ja haluavat nukkua!"

Viime kerralla uhkailtiin poliisilla kun suomi pelas lätkää tsekkiä vastaan. Talossa olen asunut 2kk -.-

Sä olet kyllä väärässä tässä asiassa.Nyt teen niin että kirjoitat anteeksipyynnön ilmoitustaululle ja parannat tapasi.

Jätin aurinkolasit työpaikan vessaan. Ihme ja kumma, ei ollut enää lavuaarin vieressä. Jos näen ne jollain päälle, se on "kehityskeskustelun" paikka.

Perkeleen helle... Siis ei ole valkoisen miehen keli tämmöinen :puntti:. Yöllä ei saa unta ja lakanat aivan märkinä. Päivisin sentään töissä niin saa nauttia ilmastoidusta toimistosta. Harkitsen muuttamista työpaikalle ellei kelit lauhdu :D

Piti mennä ajoissa nukkumaan, ettei sitten yötöistä tullessa tarvitsisi nukkua koko aamua. Juuri pääsin uneen ja eikö vittu exä laita viestiä ja kysele voinko tuoda kaksi hänen levyään huomenna hänelle töihin ja muutenkin haluaa vissiin nähdä. Nyt olo sitten ihan pirteä ja ei nukuta yhtään enää.. Muutenkin erosta sellainen vajaa kuukausi ja vasta sovimme (tai minä ehdotin), että otetaan kunnolla etäisyyttä ja katsotaan sitä kaveruutta myöhemmin. Perkele siltikin tulee kerran viikkoon viestiä tuolta ja nyt jopa kysyi olenko saanut jo tarpeeksi etäisyyttä... Helvetti sovittiin tuosta etäisyyden ottamisesta n. 1,5vk sitten.. Pitääkin varmaan huomenna sitten jo sanoa suoraan, että jättää minut hetkeksi rauhaan...

Vittu saatanan vittu perkele, perkele saatanan vittu saatana! :wall:

Vituttaa sen verran etten jaksa edes syytä kirjoittaa... vittu.

Älä huoli, huomenna on päivä uusi.

Heräsin etuajassa koska makuuhuoneessa on niin vitun kuuma. Ei tee edes mieli mennä takaisin nukkumaan tuohon hornankattilaan vaikka vielä kerkeisi tunnin nukkumaan ennen töihin lähtöä.

Mulla on hyvä sietokyky helteelle ja porotukselle, mutta nyt alkaa jo vähän nyppiä, kun asunto on tajuttoman kuuma ja nukkuminen tuulettimesta huolimatta vaikeaa. Mikä siinä on, että tuo meidän makuuhuone on se kaikista kuumin huone? Talvella se taas vastaavasti on jääkylmä. Voi vittu.

Tänään heräsin lisäksi yöllä kurkku kipeänä. Mikäs sen mukavampaa, kuin flunssa tähän väliin! Kurja olo nyt.

Sitten ärsyttää vielä ihmisten tinkiminen. Olen myynyt netissä muutamia juttuja, arvoltaan alle 15 euroa kappale, ja olen niille ilmoittanut hinnat. Helvetti kun pitää sitten niistä alkaa tinkaamaan. Musta se ei ole kovin hyvää käytöstä, jos kyseessä ei ole tavara, joka ei meinaa mennä kaupaksi ja joka on ollut myymättä pitkään. Ei tämä ole mikään vitun lähi-itä. Ja kun se tingitty summa on vielä joku saatanan 50 senttiä! Eihän sillä paskaakaan ole väliä, mutta vituttaa periaatteesta. Tuo tinkiminen pistää mut paskamaiseen asemaan: se vituttaa niin paljon, että tekisi mieli sanoa suorat sana sille tinkaajalle, mutta sitten siitä menisi todennäköisesti herne nenään ostajalle, ja saisin odotella uutta ostajaa. Tämän tietenkin tinkijä tietää, ja siksi olettaa mun myyvän sen tavaran. Mutta kun vituttaa silti. 50 sentin tähden! Jos laitan ilmoitukseen, että ei tinkimistä, se säikyttää pois ostajia. Siis oikeasti. Moni nainen ainakin jättää ostamatta, jos ilmoituksessa lukee liian jyrkästi asioita (= esim. "odotan maksua viisi päivää, jonka jälkeen kauppa purkautuu.") eikä ole hymiöitä. Niin ja tänään yksi tyyppi oli maksanut mun tilille varmaan vahingossa liian vähän rahaa - taas sen 50 senttiä! Vittu! Viitsiikö tuosta nyt edes sanoa sitten. On kyllä vitutuksen aiheet!

Sä olet kyllä väärässä tässä asiassa.Nyt teen niin että kirjoitat anteeksipyynnön ilmoitustaululle ja parannat tapasi.

Tiedän että olen väärässä mutta niin kovaa meteliä me ei kuitenkaan pidetty + että on turhaa uhkailla poliisilla eikä uskalleta kiltisti soittaa ovikelloa ja huomauttaa asiasta. Tämä tässä mua vituttaa.

Vittu kun ei löydy kameran laturia mistään. Oon ettiny vaikka kuinka, mutta ei saatana. Ei ymmärrä mihin helvettiin sekin on voinu kadota. Osaa pistää vituttamaan tämmöset pienet asiat.

Vittu kun ei löydy kameran laturia mistään. Oon ettiny vaikka kuinka, mutta ei saatana. Ei ymmärrä mihin helvettiin sekin on voinu kadota. Osaa pistää vituttamaan tämmöset pienet asiat.

Olisko se matkalaukun/repun pienessä sivutaskussa?

Sain hyvän markkinointipäällikön työn ja oli eilen tarkoitus aloittaa... Firman omistaja soittaa että on eri kaupungissa menossa ja että tuu huomenna aamulla... Tänään se soittaa että on taas jossaki eri kaupungissa menossa. Toimitusjohtaja on ilmeisesti kesälomalla jne. Vittu ku oli tarkotus kirjottaa työsoppari samalla ku alotan. Voi vitun kevät ku alko jännittään että alkaako ne työt tällä meiningillä ollenkaan. Helevetin vittu ku on niin hyvä alkukin.

Vituttaa ihmiset jotka itkivät talven pitkittymisestä. Silloin jo tiesin että täysin samat ihmiset itkevät kesällä kuumuudesta. Onneksi osaan itse nauttia talvista, hajotkoon unettomiin öihinsä helteen takia. Ei heru myötätuntoa.

Vituttaa ihmiset jotka itkivät talven pitkittymisestä. Silloin jo tiesin että täysin samat ihmiset itkevät kesällä kuumuudesta. Onneksi osaan itse nauttia talvista, hajotkoon unettomiin öihinsä helteen takia. Ei heru myötätuntoa.

Mua ei oikeastaan vituta kuin yksi asia: sellaiset ihmiset jotka ovat jotain vitun perkeleen tekopyhiä jeesustelemaan näistä ilmoista. Aina vittu löytyy joku tekopyhä hehkuttamaan kuinka vitun ihanaa on joku -35 pakkanen tai kuinka vitun fantsun mukavaa on joku +35 vitun helle. Miksi vitussa ei vaan voi myöntää olevansa samaa mieltä kuin muutkin? Pitää vaan siellä hiki persiissä tai vittu jäässä olla periaatteesta erimieltä. Tai jos kuitenkin on ihan perkeleen tosi että nauttii noista ääri-ilmiöistä niin pitäköön vittu suunsa kiinni ja nauttikoon ihan siinä vitun yksinäisyyden hiljaisuudessa. Se on niin vitun helppoa sanoa villasukat jalassa ja sisällä lämpimässä että vitun mukavaa kun on pakkanen tai jossakin ilmastoidussa huoneessa kehua että kuinka mukavaa on vitun helle. Sitten kun ihan oikeasti joutuu noiden ilmojen kanssa elämään ja venymään muutenkin kuin mukavasti netin ääressä niin voi tuoda sen fantsun,mukavan,ihqun,kukkahattumaisen,purpuranpunaisen ihanuuden esiin.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom